Gå til innhold

Overreagerer jeg? Isåfall be meg ta meg en bolle.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har en samboer som er flittig bruker av mobilen på daglig basis, ingen problem med det altså. 

men det som kanskje irriterer meg litt er at han adder alt som går på to sko å har fitte mellom beina både på snap og fb. han stalker tilogmed så mye at de havner under hurtigsøk i søkefeltet på fb. Og for å ha det sakt, så snoker jeg aldri..  øynene glir kanskje litt over når jeg sitter ved siden av han, så er slik jeg vet om det. 

Har prøvd å tatt det opp med han tidligere, men det irriterer han og får da bare til svar at; *jeg ikke er noe bedre*, *er bare nyskjerrig*, osv.. og øser på med komplementer hvor det er deg jeg vil være med, du er den fineste, osv.. prøver og spørre hva han er nyskjerrig på, men får ingen gode svar. Han er litt for god i snakketøyet og klarer bestandig å vinkle meg som den stygge ulven etter en slik samtale. 

Skal sies at jeg til tider sliter psykisk, hvor alt bare er på bånn. Hvor ting som dette gjør meg enda mer usikker på meg selv, og som han er klar over.. han har tidligere hatt insta hvor han kun fulgte halvnakne damer fordi han var *nyskjerrig* som han så fint kaller det..

Er det noen som kan gi meg ett spark i nøtta og fortelle meg at jeg er for paranoid? og at andre også har en behovsmåler de får fylt på den måten? 

Anonymkode: bbf32...d07

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres litt ut som en psykopat ifølge beskrivelsen din av han..

Anonymkode: 573f2...9b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er ikke paranoid. Kan veldig god hende han bare er nyskjerrig, men dette er bare rett og slett ufint av han spør du meg. Ufølsomt å ufint. 
Det hjelper gjerne ikke, men du får prøve å se på noen hunks mens han får det med seg, og se om han synes det er stas..

• Liker 2
Skrevet

Han høres ut som en klassisk utro type. Du overreagerer ikke.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er formålet hans med å legge dem til som venner? Treffer ham dem? Kjenner han dem? Har de felles venner? Er de vilt fremmede? Synes de det er greit at han legger dem til? Hva slags relasjon ønsker de med ham, og stemmer det overens med hans ønsker?

Anonymkode: 5766a...3fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva er formålet hans med å legge dem til som venner? Treffer ham dem? Kjenner han dem? Har de felles venner? Er de vilt fremmede? Synes de det er greit at han legger dem til? Hva slags relasjon ønsker de med ham, og stemmer det overens med hans ønsker?

Anonymkode: 5766a...3fb

Mange spørsmål, men få gode svar. 😬👆🏻

han begrunner det meste med *nysjerrighet*.. han er typen som legger til alle han vet hvem alle er, selvom han verken kjenner de eller omvendt. legger til dem han har møtt en kveld ute på byen, noen med felles venner og andre ikke. I mine øyne er han ofte for hyggelig og litt vell mye interessert i andre under samtaler, og gjerne stiller spørsmål som jeg aldri kunne funnet på å gjøre, noe som for meg er helt uforståelig.. men så er jeg veldig tilbaketrukken og han ekstrovert til tusner.. 

AnonymBruker
Skrevet

En sånn fyr hadde jeg aldri giddi. Jeg er helt ferdig med menn som følger halvnakne damer på insta og overalt, Lol, når jeg tenker meg om så har jeg aldri vært med en sånn fyr. En ting er at du blir usikker, men synes du ikke også at det er litt patetisk? Litt som en fyr som har bilder av babes på gutterommet liksom. Jeg forventer en del mer av menn når jeg i mitt voksne liv har fått meg kjæreste, også da jeg var i begynnelsen av tyveårene.

Anonymkode: ea395...769

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Stalking er vel OK.

Adding er uakseptabelt. Fy!

• Nyttig 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (37 minutter siden):

Han høres ut som en klassisk utro type. Du overreagerer ikke.

Ikke sikkert han er utro, men en tikkende bombe 

AnonymBruker
Skrevet

Det er han som skal ha seg et realt spark i nøtta ikke du! Sånn han holder på er uakseptabelt! Gooooood dumpegrunn på overtid 

Anonymkode: a47fd...f54

AnonymBruker
Skrevet
BalledHead skrev (34 minutter siden):

Du er ikke paranoid. Kan veldig god hende han bare er nyskjerrig, men dette er bare rett og slett ufint av han spør du meg. Ufølsomt å ufint. 
Det hjelper gjerne ikke, men du får prøve å se på noen hunks mens han får det med seg, og se om han synes det er stas..

Har prøvd det før, men kommer ingen vei med det.  ender opp med og bli stilt til veggs.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har prøvd det før, men kommer ingen vei med det.  ender opp med og bli stilt til veggs.

Da hadde jeg jaggu vurdert fremtiden hadde det vært meg.. Det fins nok av de som vil behandle deg fint, og det fortjener selvsagt også du 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Mange spørsmål, men få gode svar. 😬👆🏻

han begrunner det meste med *nysjerrighet*.. han er typen som legger til alle han vet hvem alle er, selvom han verken kjenner de eller omvendt. legger til dem han har møtt en kveld ute på byen, noen med felles venner og andre ikke. I mine øyne er han ofte for hyggelig og litt vell mye interessert i andre under samtaler, og gjerne stiller spørsmål som jeg aldri kunne funnet på å gjøre, noe som for meg er helt uforståelig.. men så er jeg veldig tilbaketrukken og han ekstrovert til tusner.. 

Er dette bare med kvinner, eller legger han til alle menn også?

Anonymkode: 9a0d8...c81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er dette bare med kvinner, eller legger han til alle menn også?

Anonymkode: 9a0d8...c81

som regel bare kvinner ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han lagt til de fleste menn og kvinner, greit.

Hadde han lagt til bare kvinner, og spesielt de han møter på byen?

Da hadde han vært singel.

Så kan han sitte å kose seg med stalkinga i sofaen alene.

Anonymkode: 51bac...596

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er micro-utro, adder damer han knapt kjenner bare for å sikle på dem. 

Anonymkode: 1d69b...5ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke litt flau over ham, en såkalt mann som oppfører seg sånn? Lurer du ikke på hva alle de damene tenker om ham....

Du velger ham hver dag som kjæresten din, vet ikke om det er det beste valget på sikt.

Anonymkode: 75d8d...02f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...