Gå til innhold

Venninnene mine banker inn i hodet på meg at jeg ikke har sjans....pga alderen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt betatt av en fyr. Han er "dessverre" 9 år yngre. Vi har super kjemi og henger en del, men han vet enda ikke alderen min. Jeg ser ut som 39 men er 45. Han er 36. Han har sagt han syns jeg er pen og han liker være med meg. Vi har møttes via jobb og det er ikke noe romantisk på gang, ikke noen dates eller slikt. Men jeg liker han så godt. Men så har jeg venninner da, som sier jeg bare kan gi opp for ingen menn vil ha damer som er eldre enn dem og i alle fall ikke hele 9 år eldre. 

Er det sånn det er? Skal jeg bare legge det bort, siden han er så mye yngre? Må vel kanskje det da....

Anonymkode: 29ea2...b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ville jeg ikke hørt på venninnene. De vet jo ikke hva han liker?

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har blitt betatt av en fyr. Han er "dessverre" 9 år yngre. Vi har super kjemi og henger en del, men han vet enda ikke alderen min. Jeg ser ut som 39 men er 45. Han er 36. Han har sagt han syns jeg er pen og han liker være med meg. Vi har møttes via jobb og det er ikke noe romantisk på gang, ikke noen dates eller slikt. Men jeg liker han så godt. Men så har jeg venninner da, som sier jeg bare kan gi opp for ingen menn vil ha damer som er eldre enn dem og i alle fall ikke hele 9 år eldre. 

Er det sånn det er? Skal jeg bare legge det bort, siden han er så mye yngre? Må vel kanskje det da....

venninne dine er bare sjalu, ikke hør på de

Anonymkode: 6240f...99a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For noen drittvenninner. Kjør på! Vis at de tar feil😉

Anonymkode: 53996...149

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dummest jeg har hørt 36 og 45 år er man jo høvelig på samme sted i livet! Værre om han var 17 og du 26...

Anonymkode: 05622...536

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som har 17 år eldre dame, skikkelig solid forhold og han forguder dama, så for all del ikke tro på alt du hører. Viktigste er hva han selv og du føler

Anonymkode: d7035...81d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fins menn som ikke bryr seg om aldersforskjell. Men jeg er på alder med han og kan si at menn på min alder søker yngre jenter og de damene på min alder og eldre bruker de bare som en "milf fantasi". Jeg ville tatt det i betraktning og funnet en annen fyr... 

Anonymkode: dae53...58a

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

La venninnenes ord prelle av og kjør på! Jeg har datet flere kvinner som var 8-9 år eldre enn meg, alderen var aldri et problem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men tenk hvis det hadde vært omvendt. Eldre mann og yngre kvinne. Hadde ikke han vært en gris da? Eller hadde det også vært ok? 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 8,5 år yngre enn meg. Vi har vært sammen i 10 år nå :)

Anonymkode: 46970...e31

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men tenk hvis det hadde vært omvendt. Eldre mann og yngre kvinne. Hadde ikke han vært en gris da? Eller hadde det også vært ok? 

Det er ok begge veier.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neh, det er da ok. Det er når det blir 15+ års aldersforskjell jeg begynner å stusse litt. Eller hvis en av dem er veldig ung.

Anonymkode: 46970...e31

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Med 9 års forskjell når begge er over 35? Haha snurp igjen, ingen syns det er gris noen vei så ikke prøv å lag en kjønnskamp overalt. 

Anonymkode: dae53...58a

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om hele tre par der dama er ca 10 år eldre. De møttes når mannen var ca. 30-35. Men alle var ferdig med barn da... 

Anonymkode: f77ce...f47

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonymdame@
Skrevet

Hvis dere er ferdige med barn er det bare å kjøre på! 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du avklarer at han ikke ønsker barn, så er det ingen grunn til at dere ikke kan ha et fantastisk samliv. Men hvis han ønsker barn… 

Anonymkode: 86f91...e1b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel han og ikke venindene dine som må finne ut av det. 

Anonymkode: 9b9de...761

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og datet en på 29 i fjor sommer. Jeg har aldri opplevd maken til kjemi. Vi avsluttet fordi han ønsker seg barn og jeg er veldig ferdig med barn. Kjør på!

Anonymkode: 88e0c...b51

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kun han som kan svare på det. 😉 Jeg syns du skal nyte tiden nå, men du aner jo ikke om han er interessert i det hele tatt... Men det finner du jo ut av etterhvert, men i mellomtiden bruker du all denne energien på å bekymre deg for noe som kanskje/kanskje ikke skjer...

Anonymkode: 0b49b...d7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han barn? Har du barn? Ønsker han seg barn? 
Dersom han ikke er barnløs og ønsker seg barn så er det vel bare å kjøre på. 

Anonymkode: 9c638...75b

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...