AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Jeg er i starten av 40 årene og ønsker meg oppriktig genuint en kjæreste. Skal sies at jeg ikke har prøvd heller, siden jeg har slitt med sykdom i over 10 år, før jeg nå endelig er blitt friskere igjen. Har ikke hatt kjæreste på 15 år... pga studier var jeg ikke interessert i noe seriøst, også ble jeg syk, og har vært det helt til nå. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg tenker på at mine "beste" år er over, og at jeg i 40 årene først er "klar". Jeg lurer på hvilken dating app er det for meg i den aldersgruppen jeg er? Noen råd? Anonymkode: 4c3a9...750 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Godt å høre at du friskner til. Du må kanskje regne med å prøve litt forskjellig. En mann med ønske om noe seriøst, kan lykkes overalt, og du kan jo prøve deg fram litt. Facebook Dating er gratis, og har mange ganske mange voksne brukere. Tinder er jo obligatorisk å prøve. Men først og fremst bruk nettverket ditt, og prøv å treff folk irl. Anonymkode: fae03...eb7 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Datingapp? Hvorfor ikke heller dra ut å være sosial. Treffe mennesker. Ha et spennende og interessant liv. Istedetfor å sitte hjemme i sofaen og tro at du skal klare å fylle «ensomheten» med å finne den rette i en app. Tinder er til for morro og knulling. Høres ut som det er det du trenger i første omgang. Ikke fokuser på å finne en partner. Om du ikke har utseende og andre kvaliteter med deg, og bare vil ha en likesinnet som kan se Kåss til kvelds sammen med deg i sofaen og gaffle potetgull og drikke Pepsi Max så er Match.com plassen for deg. Anonymkode: 66e01...d20 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Datingapp? Hvorfor ikke heller dra ut å være sosial. Treffe mennesker. Ha et spennende og interessant liv. Istedetfor å sitte hjemme i sofaen og tro at du skal klare å fylle «ensomheten» med å finne den rette i en app. Tinder er til for morro og knulling. Høres ut som det er det du trenger i første omgang. Ikke fokuser på å finne en partner. Om du ikke har utseende og andre kvaliteter med deg, og bare vil ha en likesinnet som kan se Kåss til kvelds sammen med deg i sofaen og gaffle potetgull og drikke Pepsi Max så er Match.com plassen for deg. Anonymkode: 66e01...d20 Det er ikke så lett å være sosial om man ikke bor supersentralt. Anonymkode: 72f01...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Datingapp? Hvorfor ikke heller dra ut å være sosial. Treffe mennesker. Ha et spennende og interessant liv. Istedetfor å sitte hjemme i sofaen og tro at du skal klare å fylle «ensomheten» med å finne den rette i en app. Tinder er til for morro og knulling. Høres ut som det er det du trenger i første omgang. Ikke fokuser på å finne en partner. Om du ikke har utseende og andre kvaliteter med deg, og bare vil ha en likesinnet som kan se Kåss til kvelds sammen med deg i sofaen og gaffle potetgull og drikke Pepsi Max så er Match.com plassen for deg. Anonymkode: 66e01...d20 Det å være sosial er jo hyggelig, men er vanskelig å skulle sjekke opp andre sine venner synes jeg. Jeg kan i allefall ikke vite om noen er interessert eller ikke sånn uten videre Grunnen til at en app kanskje kunne være en god ide, er at mange som er på slike apper ønsker å finne seg en partner? I allefall dem på min alder? Anonymkode: 4c3a9...750
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tinder er til for morro og knulling. Dette gjentas til stadighet. Kvinner på datingapper, er i 9/10 tilfeller ikke ute etter tilfeldig pulings. Å nå fram i haugen av kuk, kan likevel være utfordrende. Legg litt jobb i gode bilder, og seriøs profil. Anonymkode: fae03...eb7 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #7 Skrevet 29. mars 2022 Nå er jeg singel kvinne i starten av 40 årene, og jeg og mine venninner er på møteplassen. Synes tinder er for useriøst. Men så kommer det an på hva du ønsker. Vil du ha barn? Er du åpen for at hun har barn. For flertallet av single kvinner på din alder har barn. Men noen av de har jo rukket å få eldre barn, min yngste er 15 år. Anonymkode: 4abc4...6a0 1
Hr. Aktiv Skrevet 29. mars 2022 #8 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er i starten av 40 årene og ønsker meg oppriktig genuint en kjæreste. Skal sies at jeg ikke har prøvd heller, siden jeg har slitt med sykdom i over 10 år, før jeg nå endelig er blitt friskere igjen. Har ikke hatt kjæreste på 15 år... pga studier var jeg ikke interessert i noe seriøst, også ble jeg syk, og har vært det helt til nå. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg tenker på at mine "beste" år er over, og at jeg i 40 årene først er "klar". Jeg lurer på hvilken dating app er det for meg i den aldersgruppen jeg er? Noen råd? Anonymkode: 4c3a9...750 Damer i 40 årene er stort sett nysingle og skal ta igjen det tapte og driver på med gb og hyppige partnerbytter. Går du opp noen år finner du mere stabile og roligere damer. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #9 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men så kommer det an på hva du ønsker. Vil du ha barn? Er du åpen for at hun har barn. For flertallet av single kvinner på din alder har barn. Men noen av de har jo rukket å få eldre barn, min yngste er 15 år. Jeg har ingen problemer med at en dame jeg skulle fått inn i livet mitt har barn, men det hadde vært vanskelig om hun hadde barn som var type 0-3 år. Nei har ingen ønsker om barn, men kunne diskutert det om dama evnt veldig gjerne ville hatt. Anonymkode: 4c3a9...750 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #10 Skrevet 29. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden): og driver på med gb Her har du funnet essensen. På alle de gb jeg har vært i den siste uka, har det vært bare nysingle 40-åringer, mens hennes eldre venninner passer på, med strikketøy og portvin, i sofaen. Anonymkode: fae03...eb7 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #11 Skrevet 29. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Damer i 40 årene er stort sett nysingle og skal ta igjen det tapte og driver på med gb og hyppige partnerbytter. Går du opp noen år finner du mere stabile og roligere damer. Nå er jeg selv singel kvinne i starten av 40 årene, og har en god del venninner som er det og. Og alle ønsker vi seriøse forhold. Ingen av oss har tilfeldig sex. Anonymkode: 4abc4...6a0 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #12 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er i starten av 40 årene og ønsker meg oppriktig genuint en kjæreste. Skal sies at jeg ikke har prøvd heller, siden jeg har slitt med sykdom i over 10 år, før jeg nå endelig er blitt friskere igjen. Har ikke hatt kjæreste på 15 år... pga studier var jeg ikke interessert i noe seriøst, også ble jeg syk, og har vært det helt til nå. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg tenker på at mine "beste" år er over, og at jeg i 40 årene først er "klar". Jeg lurer på hvilken dating app er det for meg i den aldersgruppen jeg er? Noen råd? Anonymkode: 4c3a9...750 Tull. Dine beste år vil alltid ligge foran deg. De årene som er levd er levd. Du kan tenke slik at på de 10 årene så har mange dødd. De har ingen år igjen. Anonymkode: 3ed48...32d 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #13 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er i starten av 40 årene og ønsker meg oppriktig genuint en kjæreste. Skal sies at jeg ikke har prøvd heller, siden jeg har slitt med sykdom i over 10 år, før jeg nå endelig er blitt friskere igjen. Har ikke hatt kjæreste på 15 år... pga studier var jeg ikke interessert i noe seriøst, også ble jeg syk, og har vært det helt til nå. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg tenker på at mine "beste" år er over, og at jeg i 40 årene først er "klar". Jeg lurer på hvilken dating app er det for meg i den aldersgruppen jeg er? Noen råd? Anonymkode: 4c3a9...750 Gjør det beste ut av det. Jeg er litt i samme situasjon. Jeg er nå i slutten av 30 årene men har mer energi enn da jeg var 25. Så man èn måte så føler jeg meg yngre enn jeg gjorde. Så jeg prøver å trene og holde meg fresh. Tror ikke alder er noen hindring, mer det mentale at man har vært nede så lenge. Det beste er å være fornøyd med livet, og å ha noe å prate om, f.eks jobb eller interesser. Anonymkode: a6e54...238 1
Kalikalinka Skrevet 29. mars 2022 #14 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her har du funnet essensen. På alle de gb jeg har vært i den siste uka, har det vært bare nysingle 40-åringer, mens hennes eldre venninner passer på, med strikketøy og portvin, i sofaen. Anonymkode: fae03...eb7 Lo høyt. Nydelig. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #15 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 0.21): Jeg er i starten av 40 årene og ønsker meg oppriktig genuint en kjæreste. Skal sies at jeg ikke har prøvd heller, siden jeg har slitt med sykdom i over 10 år, før jeg nå endelig er blitt friskere igjen. Har ikke hatt kjæreste på 15 år... pga studier var jeg ikke interessert i noe seriøst, også ble jeg syk, og har vært det helt til nå. Jeg blir oppriktig lei meg når jeg tenker på at mine "beste" år er over, og at jeg i 40 årene først er "klar". Jeg lurer på hvilken dating app er det for meg i den aldersgruppen jeg er? Noen råd? Anonymkode: 4c3a9...750 Vent til du blir i 60 årene !!! Det er ALDRI for sent 🤣 Tore og Richiel fra «Grenseløst forelsket» (seher.no) Anonymkode: 395ca...dba 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #16 Skrevet 31. mars 2022 On 3/29/2022 at 10:23 AM, AnonymBruker said: Datingapp? Hvorfor ikke heller dra ut å være sosial. Treffe mennesker. Ha et spennende og interessant liv. Istedetfor å sitte hjemme i sofaen og tro at du skal klare å fylle «ensomheten» med å finne den rette i en app. Tinder er til for morro og knulling. Høres ut som det er det du trenger i første omgang. Ikke fokuser på å finne en partner. Om du ikke har utseende og andre kvaliteter med deg, og bare vil ha en likesinnet som kan se Kåss til kvelds sammen med deg i sofaen og gaffle potetgull og drikke Pepsi Max så er Match.com plassen for deg. Anonymkode: 66e01...d20 Hvor er det du på 40+ drar ut og er sosial? Mulig det er annerledes i Oslo, men i mindre byer er gjerne utelivet dominert av unge, og gamle slitere som bor på puben. De på 30-50 er stort sett opptatt med barn og karriere, og når de er sosiale er det som regel hjemme hos hverandre. Det lite spontant og offentlig, og lite organisert for folk i den alderen. Anonymkode: a356b...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #17 Skrevet 31. mars 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor er det du på 40+ drar ut og er sosial? Mulig det er annerledes i Oslo, men i mindre byer er gjerne utelivet dominert av unge, og gamle slitere som bor på puben. De på 30-50 er stort sett opptatt med barn og karriere, og når de er sosiale er det som regel hjemme hos hverandre. Det lite spontant og offentlig, og lite organisert for folk i den alderen. Anonymkode: a356b...5eb Dette !! Anonymkode: 72f01...e5f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #18 Skrevet 31. mars 2022 møtte en fyr på 40 som ikke hadde hatt kjæreste før og var så deprimert fordi han aldri hadde hatt. så måtte han meg på 37 som var barnløs. Jeg sa jeg ønsket barn og småbruk, og giftemål. da fikk han helt panikk og sa at ingenting var aktuelt . han hadde tydelig forpliktelses angst. hvorfor kan ikke slike bare fortsette ungkarslivet ?! Anonymkode: 92f6c...1a4 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #19 Skrevet 31. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: møtte en fyr på 40 som ikke hadde hatt kjæreste før og var så deprimert fordi han aldri hadde hatt. så måtte han meg på 37 som var barnløs. Jeg sa jeg ønsket barn og småbruk, og giftemål. da fikk han helt panikk og sa at ingenting var aktuelt . han hadde tydelig forpliktelses angst. hvorfor kan ikke slike bare fortsette ungkarslivet ?! Anonymkode: 92f6c...1a4 Er det ikke det han akkurat gjorde ? Anonymkode: 72f01...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #20 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 12.15): Jeg har ingen problemer med at en dame jeg skulle fått inn i livet mitt har barn, men det hadde vært vanskelig om hun hadde barn som var type 0-3 år. Nei har ingen ønsker om barn, men kunne diskutert det om dama evnt veldig gjerne ville hatt. Anonymkode: 4c3a9...750 Vil anbefale å lage en seriøs profil på Møteplassen. Der traff jeg han jeg i dag er gift med. Vi møttes da jeg var 37 og han 42. Det var på den tiden vi møttes 5 år siden) mulig å hake av på om man ønsket seg barn eller ikke i profilen sin. Kanskje det er slik der enda. Jeg synes ihvertfall det var en fordel å kunne se med en gang hva den andre ønsket og om vi matchet på det. Anonymkode: 9c5ec...d0c 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå