AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Jeg datet en fyr som hele tiden ville komme inn på badet når jeg holdt på med kveldsstellet mitt før vi skulle legge oss. Da mener jeg mens jeg vasket ansiktet, gjorde hudpleierutinen min og tok tannpussen. Jeg syns det var ubehagelig og ble veldig selvbevisst fordi jeg liker å ha egentid på badet. Jeg vil ikke bli studert mens jeg renser huden og trykker ut en hudorm her og der, eller når jeg skraper vekk belegg på bakerst på tungen for å forsikre meg om at jeg ikke har dårlig ånde. Er det bare meg? Det blir for tett på en måte. Mulig det bare var noe med akkurat han fyren, for jeg likte han jo ikke godt nok til at det ble noe mer med oss. Jeg passet heldigvis på å låse døra når jeg skulle på do (han tisset en gang mens vi var der samtidig, det syns jeg var litt nasty). Er det jeg som er sær? Gjør dere alt av grooming, toalettbesøk og hygiene bak lukkede dører eller med kjæreste/date som tilskuer? Anonymkode: 846eb...267 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Daten?! Nei haha fy faen. Etter en stund sammen så blir man gjerne litt mer avslappa med sånt, men en date NEI Anonymkode: 97c15...6c4 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Daten?! Nei haha fy faen. Etter en stund sammen så blir man gjerne litt mer avslappa med sånt, men en date NEI Anonymkode: 97c15...6c4 TS her. Hvor lenge bør man være sammen før det blir så avslappet? Jeg tror jeg aldri kan bli helt avslappet på det med en kjæreste heller. Anonymkode: 846eb...267
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 Jeg kan vaske ansiktet (med rens), pusse tenner og dusje med en date til stede, men helst ikke mer enn det. Gjør gjerne ikke full hudpleierutine med en date på besøk, da blir det jo bare det mest nødvendige og knapt nok det. Anonymkode: 1a85c...410
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan vaske ansiktet (med rens), pusse tenner og dusje med en date til stede, men helst ikke mer enn det. Gjør gjerne ikke full hudpleierutine med en date på besøk, da blir det jo bare det mest nødvendige og knapt nok det. Anonymkode: 1a85c...410 Hehe! Ja, det pleier jeg også hvis jeg har med en date hjem for en kveld. Men når man har datet en stund, så må man jo begynne å innføre den daglige rutinen etter hvert. Eller i alle fall gjøre den noen kvelder. Det hører jo med til historien her at vi bor i forskjellige byer og derfor måtte vi reise på helgebesøk til hverandre for å treffes. Så da var jeg jo hos han flere dager i strekk og han hos meg også. TS Anonymkode: 846eb...267
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 Det tok ikke så lang tid før vi f.eks. tisset med hverandre på badet, men vi var seriøse på det tidspunktet. Likevel gjør vi ikke alt foran hverandre nå, et par år senere. Hvis jeg vil ha fred på badet, låser jeg døra. Med en date hadde det vært uaktuelt. Anonymkode: 5ce03...fc9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #7 Skrevet 28. mars 2022 Gjør det ikke nå engang. Har vært sammen i 4 år og bor sammen. Badtid er egentid 😂 Anonymkode: 63225...89c 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #8 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det tok ikke så lang tid før vi f.eks. tisset med hverandre på badet, men vi var seriøse på det tidspunktet. Likevel gjør vi ikke alt foran hverandre nå, et par år senere. Hvis jeg vil ha fred på badet, låser jeg døra. Med en date hadde det vært uaktuelt. Anonymkode: 5ce03...fc9 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjør det ikke nå engang. Har vært sammen i 4 år og bor sammen. Badtid er egentid 😂 Anonymkode: 63225...89c Dere som har svart, er dere kvinner eller menn? Interessant å høre hva menn tenker om dette, eller om de tenker over det i det hele tatt. TS Anonymkode: 846eb...267
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #9 Skrevet 28. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dere som har svart, er dere kvinner eller menn? Interessant å høre hva menn tenker om dette, eller om de tenker over det i det hele tatt. TS Anonymkode: 846eb...267 Jeg er kvinne, men jeg og mannen praktiserer dette likt. Anonymkode: 5ce03...fc9
Hr. Aktiv Skrevet 28. mars 2022 #10 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg datet en fyr som hele tiden ville komme inn på badet når jeg holdt på med kveldsstellet mitt før vi skulle legge oss. Da mener jeg mens jeg vasket ansiktet, gjorde hudpleierutinen min og tok tannpussen. Jeg syns det var ubehagelig og ble veldig selvbevisst fordi jeg liker å ha egentid på badet. Jeg vil ikke bli studert mens jeg renser huden og trykker ut en hudorm her og der, eller når jeg skraper vekk belegg på bakerst på tungen for å forsikre meg om at jeg ikke har dårlig ånde. Er det bare meg? Det blir for tett på en måte. Mulig det bare var noe med akkurat han fyren, for jeg likte han jo ikke godt nok til at det ble noe mer med oss. Jeg passet heldigvis på å låse døra når jeg skulle på do (han tisset en gang mens vi var der samtidig, det syns jeg var litt nasty). Er det jeg som er sær? Gjør dere alt av grooming, toalettbesøk og hygiene bak lukkede dører eller med kjæreste/date som tilskuer? Anonymkode: 846eb...267 Ser ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #11 Skrevet 28. mars 2022 Kvinne her (badtid er egentid innlegget ) Anonymkode: 63225...89c
Maestro Skrevet 28. mars 2022 #12 Skrevet 28. mars 2022 Tok et års tid før jeg slapp typen inn på badet med meg. Men, jeg liker best og være på badet alene. ☺️
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #13 Skrevet 28. mars 2022 Gift i ti år, alltid alenetid på badet. Jeg kunne godt pusset tennene sammen, men det vil ikke mannen. Anonymkode: 1d3c3...c89
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #14 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hehe! Ja, det pleier jeg også hvis jeg har med en date hjem for en kveld. Men når man har datet en stund, så må man jo begynne å innføre den daglige rutinen etter hvert. Eller i alle fall gjøre den noen kvelder. Det hører jo med til historien her at vi bor i forskjellige byer og derfor måtte vi reise på helgebesøk til hverandre for å treffes. Så da var jeg jo hos han flere dager i strekk og han hos meg også. TS Anonymkode: 846eb...267 Da virker det jo som mer kjærestebesøk og da kan man vel fint være alene på badet? Da hadde jeg sagt fra - hei, jeg går på badet, jeg. Og låst døren og satt på musikk. Anonymkode: 1a85c...410 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #15 Skrevet 28. mars 2022 Hadde selvsagt låst døren, rimelig sært hvis han da står og røsker i den og vil inn. Anonymkode: 1aa07...81a 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #16 Skrevet 28. mars 2022 Hvis vi bare dater så nei! Da har jeg mitt private space og tåler ikke at noen tråkker innafor det! Til og med med samboer syns jeg det kunne bli for påtrengende i blandt. Dvs vi pusset tenner sammen og sånn, men når han skulle være på badet når jeg stod å skræva for å barbere meg og sånn ble jeg bare sint og forlegen og låste han ute Anonymkode: dec94...ae2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #17 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Da virker det jo som mer kjærestebesøk og da kan man vel fint være alene på badet? Da hadde jeg sagt fra - hei, jeg går på badet, jeg. Og låst døren og satt på musikk. Anonymkode: 1a85c...410 Har aldri skjønt det med musikk på badet. Med telefonen? Radio? Har vært på besøk hos folk som har radio men de utenfor badet hører jo promper og sånn like godt, er bare for den inne på badet som har musikken nærme som tror det dekker over prompelyder?! 😅🙈 Anonymkode: dec94...ae2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #18 Skrevet 28. mars 2022 Virker også ekstra sånn "nå skal hun bæsje" om man går på badet å skrur på musikk syns jeg?! Bare meg?! Jeg later som jeg skal tisse eller sminke meg eller dusje og prøver å bæsje så diskret som mulig og hvertfall aldri annonsere det, det gjorde jeg heller ikke i samboerskap. Pleide å gå å dusje når jeg måtte bæsje og latet som jeg tok en lang dusj 😅 Anonymkode: dec94...ae2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Vi er nok ganske ulike slik. Typen min og jeg er begge veldig glad i friluftsliv, og det var også slik vi møtte hverandre. Ute på tur er det ikke så aktuelt å låse døra til badet!! Man blir jo litt avslappet både til vasking, bading og toalettbesøk da når man bor i telt. Etter hvert ble det også ganske naturlig å være på badet hjemme sammen. Anonymkode: ce8aa...916
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 Avstand her og, vi møttes to ganger før vi dro på overnattingsbesøk til hverandre. Pusser tenner sammen, fjerner sminke og vasker ansiktet foran han. Gå på do gjør vi alene. Sånn har det vel vært fra første besøk og fram til nå. Tisse foran hverandre spares til vi har vært kjærester en stund tror jeg. K37 Anonymkode: 037b1...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå