1Kbein Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Dette spørsmålet er bare hypotetisk og kan derfor ikke brukes i rettsak. Jeg har over flere år hatt en fetisj innen toalettbesøk. De siste årene er teknologien på skjulte kameraer til toalettet fra Japan blitt enormt mye bedre. Nå er de til og med med lys for og få bedre film av rumpehullet integrert i toalettkamera. Utenfor og innenfor leiligheten min er det skiltet at alt i boligen er filmet. For å ikke avsløre identiten min forklarer jeg ikke hvorfor. Men jeg har mange toalettbesøk i min privatbolig hvor det automatisk tas bilder. Disse bildene kan ikke identifisere personen da jeg aldri viser mer enn underlivet. Nå har jeg begynt å tjene endel penger på dette og de står inntekt fra mindgeek på selvangivelsen. Dette har ikke hendt tidligere. Skatteetaten har ført opp at jeg er skuespiller, men jeg er fotograf. Har det noe å si at det er feil tittel så lenge beløpet er riktig?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Dette tror jeg ikke et sekund på. Lys for å få frem rumpehullet, og folk skulle liksom ikke merke noe til at det plutselig lyser nede i dassen de sitter på? Det hadde i alle fall jeg sett på sekundet. For et rasshøl du er. Anonymkode: 3f9e6...b9c 1
Gjest Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Hvor har skatteetaten ført opp at du er skuespiller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå