minisola Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 Lurer på om noen vet hvor man får tak i mønster til gammel klokkestreng (korsting). EN sånn som er til dåp (med fødsels vekt, lengde og kl og dåpsdato) Har nye mønster, men syns de er så korte.. De gamle som er sydd på litt grovere stoff er finere enn de som er nå..
Gjest pulverheksa ii Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 Ta kontakt med Salhus trikotasjemuseum. De har en stor oppskriftsamling. kanskje du kan få kopiere noe derfra.
Gjest pulverheksa ii Skrevet 1. november 2005 #3 Skrevet 1. november 2005 Eller et aktivitetssenter for eldre? Bare et forslag, men gamle damer broderer...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Atelje Margrethe selger masse broderier innen den sjangeren. Og de forhandler også Eva Rosenstand, der har de mye fint og litt mer gammeldags. Lykke til med letingen!
minisola Skrevet 1. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2005 Ta kontakt med Salhus trikotasjemuseum. De har en stor oppskriftsamling. kanskje du kan få kopiere noe derfra. ← Takk for tipset det skal jeg gjøre..
minisola Skrevet 1. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2005 Atelje Margrethe selger masse broderier innen den sjangeren. Og de forhandler også Eva Rosenstand, der har de mye fint og litt mer gammeldags. Lykke til med letingen! ← Har tittet på Atlije Margrethe, men de har jo sånn ny type.. og der er det ikke med alle greiene jeg vil ha med.. hehe.. er kanskje litt sær, men blir sånn når man vet hva man vil ha.. hehe.. takk for det
sixx Skrevet 1. november 2005 #7 Skrevet 1. november 2005 Kan du ikke tegne mønster selv da...så får du akkurat den størrelsen du vil. Du skriver du har nye mønster som er for små...kan ikke de danne utgangspunkt å jobbe videre med?
minisola Skrevet 1. november 2005 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2005 klart de kunne det, men da må jeg nesten ha flere ideer å gå ut i fra.. for de jeg har er så like så det er lissom ikke store forandringen.. og det er lissom det klokke slettet som mangler i alle.. vil lissom ikke bare kaste det inn et sted heller.. kunne ha gjort om den vektskiva til en klokke, men det er litt for sent på den jeg snart er ferdig med nå. Men skal sy en til til ungen til bestevenninna mi.. og da vil jeg ha en sånn som jeg ser for meg i hodet mitt.. Så har vurdert å reise til ei annen venninne og tegne opp den hun har fra hun var liten.. men hadde jo håpet at det var en litt enklere løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå