AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Del Skrevet 28. mars 2022 Vurderer enten Line eller Sunday. Usikker på hva forskjellen vil bli. Vil ikke ha den gjennomsiktig. Har du strikket denne? Anonymkode: 38ac9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 28. mars 2022 #2 Del Skrevet 28. mars 2022 Jeg har kollegaer som har strikket den i Filcolana Anina og noen knitting for olive merino. De kan du i hvert fall bytte til og få omtrent samme « effekten» som Sunday. Line funker sikkert, men føler lin/ bomull siger litt for mye for min smak. Men har en genser i tynn Line sammen med tynn silk mohair som ikke har seget aaaltfor mye. Jeg har lyst til å strikke denne, så følger med😃. Har kanskje lyst på noe håndfarget garn eller litt tweed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Del Skrevet 28. mars 2022 LittDiva skrev (15 minutter siden): Jeg har kollegaer som har strikket den i Filcolana Anina og noen knitting for olive merino. De kan du i hvert fall bytte til og få omtrent samme « effekten» som Sunday. Line funker sikkert, men føler lin/ bomull siger litt for mye for min smak. Men har en genser i tynn Line sammen med tynn silk mohair som ikke har seget aaaltfor mye. Jeg har lyst til å strikke denne, så følger med😃. Har kanskje lyst på noe håndfarget garn eller litt tweed. Takk for innspill Ser på Petitknit sin nettside, er Anker Tee strikket med Line og Ankertrøya Sunday. Ikke bestemt meg for om jeg skal strikke t-skjorte eller genseren...Gleder meg allerede til både å strikke og bruke den. Har lyst på en lillafarge. Garnet Line har jeg aldri strikket med. Har ikke lyst den skal bli gjennomsiktig TS Anonymkode: 38ac9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Takk for innspill Ser på Petitknit sin nettside, er Anker Tee strikket med Line og Ankertrøya Sunday. Ikke bestemt meg for om jeg skal strikke t-skjorte eller genseren...Gleder meg allerede til både å strikke og bruke den. Har lyst på en lillafarge. Garnet Line har jeg aldri strikket med. Har ikke lyst den skal bli gjennomsiktig TS Anonymkode: 38ac9...261 Gjennomsiktig blir det nok ikke med hverken Line eller Sunday. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 Line siger noe innmari. Sunday nupper en del, men det holder fasongen godt. Anonymkode: e0fef...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 29. mars 2022 #6 Del Skrevet 29. mars 2022 Strikker den nå i pickels sommerull (ull og bomull), er ikke ferdig med ermene enda, men ser så langt veldig fin ut. Har jo da ikke fått brukt den enda, så vet ikke om den siger, men den er veldig behagelig og pen - og ikke gjennomsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Line siger noe innmari. Sunday nupper en del, men det holder fasongen godt. Anonymkode: e0fef...e2e ååååå så dumt. Hvilket garn skal jeg da bruke? tips? ts Anonymkode: 38ac9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): ååååå så dumt. Hvilket garn skal jeg da bruke? tips? ts Anonymkode: 38ac9...261 Jeg syns Sandnes Duo holder seg bedre enn Line Anonymkode: e0fef...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns Sandnes Duo holder seg bedre enn Line Anonymkode: e0fef...e2e Takk for tips, skal sjekke fargeutvalget med en gang. Har så lyst på den genseren. TS Anonymkode: 38ac9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 30. mars 2022 #10 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg bestilte akkurat viking eco highland til denne. Ble inspirert😅. Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefrue Skrevet 30. mars 2022 #11 Del Skrevet 30. mars 2022 Drops Belle. Nydelig garn å strikke med og deilig på huden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #12 Del Skrevet 30. mars 2022 Enkefrue skrev (2 timer siden): Drops Belle. Nydelig garn å strikke med og deilig på huden. Får man kjøpt oppskrift uten garn da? Anonymkode: 38ac9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 30. mars 2022 #13 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg har strikka den i dobbel Noble fra Knoll, den er helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Får man kjøpt oppskrift uten garn da? Anonymkode: 38ac9...261 Ja Anonymkode: df342...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja Anonymkode: df342...cec okey...hvor da? Anonymkode: 38ac9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Del Skrevet 30. mars 2022 Tror dere man kan strikke den i Double sunday? Anonymkode: 38ac9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 30. mars 2022 #17 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): okey...hvor da? Anonymkode: 38ac9...261 Petite knit selger oppskriftene uten garn på nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzzi Skrevet 30. mars 2022 #18 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror dere man kan strikke den i Double sunday? Anonymkode: 38ac9...261 Double sunday skal tilsvare to tråder sunday, så hvis du vil strikke trøyen passer det fint. Oppskriften på trøyen ligger også ute som gratismønster på minmote: https://www.minmote.no/mote/a/kRmbvQ/petiteknit-et-dansk-strikkefenomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Skrevet 30. mars 2022 #19 Del Skrevet 30. mars 2022 Har strikket den (nesten ferdig) i Gjestal Merino, men ser ut som om det nupper en del. Mitt favoritt garn er Drops Nepal, så vil prøve meg på den tynnere utgaven Lima når neste Ankers trøye skal strikkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #20 Del Skrevet 31. mars 2022 Suzzi skrev (7 timer siden): Double sunday skal tilsvare to tråder sunday, så hvis du vil strikke trøyen passer det fint. Oppskriften på trøyen ligger også ute som gratismønster på minmote: https://www.minmote.no/mote/a/kRmbvQ/petiteknit-et-dansk-strikkefenomen Tusen takk Forstod ikke før no at genseren og t-skjorten strikkes i ulikt garn....klarer ikke bestemme meg for garn. Noen sier at Sunday er super kvalitet og noen sier det nupper...ts Anonymkode: 38ac9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå