AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Del Skrevet 28. mars 2022 Var på et surdeigsbakeri i dag og kjøpte meg to deilige surdeigsbrød av rug, og da jeg kom hjem og skulle skjære de opp, så klarte jeg ikke å skjære tynne nok skiver fordi brødet var nystekt eller brødkniven min ikke var skarp nok til å skjære gjennom den tykke skorpen. Jeg bor ved siden av en butikk mer brød oppskjærsmaskin og nå er det så fristende å gå bort dit og får skjært opp brødet mitt. Har ikke lyst å legge et stort brød i frysen som ikke er oppskjært Anonymkode: 1be2e...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Del Skrevet 28. mars 2022 Tror ikke noen hadde merket det eller reagert. Anonymkode: c0310...6a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokkedag Skrevet 28. mars 2022 #3 Del Skrevet 28. mars 2022 Det går sikkert an, bare pass på så ingen tror at du stjeler brødet når du putter det med i posen/sekken din etterpå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 Gå og spør! Så ikke de tror du har skjært opp et brød fra butikken uten å betale. Anonymkode: a0fed...d59 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. mars 2022 #5 Del Skrevet 28. mars 2022 De ansatte hadde vel reagert om du gikk ut fra butikken med et brød uten å betale. Tror jeg heller hadde kjøpt meg en elektrisk brødskjærermaskin hjemme hvis du skal kjøpe brød hos bakeren fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå og spør! Så ikke de tror du har skjært opp et brød fra butikken uten å betale. Anonymkode: a0fed...d59 Har lyst å spørre men er redd for å få nei, og da føler jeg meg veldig dum og frekk. Har testet brødkniven min på andre matvarer nå og den er skarp, men det er bare brødet som har så tykk skorpe og som er så mykt inni og stort i omfang, så jeg er ikke sterk nok. Jeg får vondt i håndleddet faktisk Ts Anonymkode: 1be2e...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #7 Del Skrevet 28. mars 2022 Hottentått skrev (2 minutter siden): De ansatte hadde vel reagert om du gikk ut fra butikken med et brød uten å betale. Tror jeg heller hadde kjøpt meg en elektrisk brødskjærermaskin hjemme hvis du skal kjøpe brød hos bakeren fremover. Hun kan evt ta det med når hun skal handle andre varer, og hvis de kommenterer på det så sier hun bare at hun var på bakeriet nettopp så derfor hadde hun brødet med seg. De ansatte ser jo fort at de ikke selger brødet selv i butikken. Anonymkode: c0310...6a1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #8 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har lyst å spørre men er redd for å få nei, og da føler jeg meg veldig dum og frekk. Har testet brødkniven min på andre matvarer nå og den er skarp, men det er bare brødet som har så tykk skorpe og som er så mykt inni og stort i omfang, så jeg er ikke sterk nok. Jeg får vondt i håndleddet faktisk Ts Anonymkode: 1be2e...cf8 Så du vil heller risikere å bli mistenkt for å stjele? Anonymkode: eabe4...04a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #9 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du vil heller risikere å bli mistenkt for å stjele? Anonymkode: eabe4...04a Jeg kan love deg at de ikke selger bakeribrød på butikken. De ansatte ser fort forskjell. Anonymkode: c0310...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #10 Del Skrevet 28. mars 2022 Så koselig! For et herlig spørsmål. Bare spør - de kommer sikkert til å si ja; hvis ikke treffer du virkelig feil person. Forklar dette med kniven og frysen og håndleddet. Jeg ble skikkelig glad av dette spørsmålet, og hadde med glede hjulpet deg om du kom til min butikk! Anonymkode: bef4d...cb6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #11 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan love deg at de ikke selger bakeribrød på butikken. De ansatte ser fort forskjell. Anonymkode: c0310...6a1 De ser ikke det på overvåkningskameraet, så TS risikerer at hun blir stoppet. Anonymkode: eabe4...04a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #12 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan love deg at de ikke selger bakeribrød på butikken. De ansatte ser fort forskjell. Anonymkode: c0310...6a1 Brødet er ikke kjøpt et bakeri men hos en privat person som baker surdeigsbrød. Brødet er en nydelig laget med mønster i skorpen. Ts Anonymkode: 1be2e...cf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #13 Del Skrevet 28. mars 2022 Eh nei, selvsagt skal du ikke det. Fatter ikke at noen synes det er greit å spørre om noe sånt. Anonymkode: c7570...06e 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #14 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Brødet er ikke kjøpt et bakeri men hos en privat person som baker surdeigsbrød. Brødet er en nydelig laget med mønster i skorpen. Ts Anonymkode: 1be2e...cf8 Kan du ikke spørre bakeren da om hen kan kutte det for deg? Anonymkode: eabe4...04a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #15 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så koselig! For et herlig spørsmål. Bare spør - de kommer sikkert til å si ja; hvis ikke treffer du virkelig feil person. Forklar dette med kniven og frysen og håndleddet. Jeg ble skikkelig glad av dette spørsmålet, og hadde med glede hjulpet deg om du kom til min butikk! Anonymkode: bef4d...cb6 Takk for at du ser positivt på dette.😊 Nå tror jeg faktisk at jeg skal gå ned litt senere i kveld når det er unge mennesker som jobber der, fordi de er kanskje mest velvillige. På dagtid jobber det to damer der som er så potta sure at jeg merker jeg får dårlig humør når jeg ser de. Ts Anonymkode: 1be2e...cf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #16 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Brødet er ikke kjøpt et bakeri men hos en privat person som baker surdeigsbrød. Brødet er en nydelig laget med mønster i skorpen. Ts Anonymkode: 1be2e...cf8 Dette er en trolletråd! Hadde du fått ett så flott brød ville du aldri ødelagt det i en kuttemaskin. Makan! Anonymkode: af879...c28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #17 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for at du ser positivt på dette.😊 Nå tror jeg faktisk at jeg skal gå ned litt senere i kveld når det er unge mennesker som jobber der, fordi de er kanskje mest velvillige. På dagtid jobber det to damer der som er så potta sure at jeg merker jeg får dårlig humør når jeg ser de. Ts Anonymkode: 1be2e...cf8 Enig, det er best om kvelden med yngre ansatte. Pluss at det er mindre kunder og mas enn f eks kl 15 Anonymkode: c7ae6...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #18 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var på et surdeigsbakeri i dag og kjøpte meg to deilige surdeigsbrød av rug, og da jeg kom hjem og skulle skjære de opp, så klarte jeg ikke å skjære tynne nok skiver fordi brødet var nystekt eller brødkniven min ikke var skarp nok til å skjære gjennom den tykke skorpen. Jeg bor ved siden av en butikk mer brød oppskjærsmaskin og nå er det så fristende å gå bort dit og får skjært opp brødet mitt. Har ikke lyst å legge et stort brød i frysen som ikke er oppskjært Anonymkode: 1be2e...cf8 Det tviler jeg på at du går lov til og det er av hygieniske årsaker. Jeg jobbet i kjøttdisk for noen år siden og vi delte ikke opp feks elg som noen hadde tatt på jakt, av hygieniske årsaker. Anonymkode: ddcbb...680 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 28. mars 2022 #19 Del Skrevet 28. mars 2022 Tviler på at du får et negativt svar, de flirer nok litt og sier ja. 😄 Så kjøper du et eller annet og bare for å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #20 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tviler jeg på at du går lov til og det er av hygieniske årsaker. Jeg jobbet i kjøttdisk for noen år siden og vi delte ikke opp feks elg som noen hadde tatt på jakt, av hygieniske årsaker. Anonymkode: ddcbb...680 Det er da stor forskjell på kjøtt og brød. Anonymkode: eabe4...04a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå