Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett det nye programmet på Dplay? La det her på grunn av all forelskelsen i programmet....Stusser over at han unge tyrkeren giftet seg med hun gamle damen. Han virker ikke å være ute etter pengene hennes og han bor fint i Tyrkia. Hun Philipinske som tror Tore er pikenes Jens er jo litt merkelig.  Av alle pene damene i Norge, og så velger han meg...der er økonomien viktig. Men hvorfor ikke finne seg en rik yngre mann?

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden blir nok slettet. Er allerede en tråd om programmet her 

Han tyrkeren snakker jo om Norge som om alle bor i slott og tror at alle i fengsel har jacuzzi, åpenbart at hans intensjon er å skaffe seg et bedre liv. Han kan ikke engelsk, de kan ikke kommunisere sammen i det hele tatt og de giftet seg etter 4 dager... 

Angående hun filippinske er det for tidlig i programmet for meg å kunne mene så mye om hennes intensjoner, men jeg la merke til at de fortalte de snakket på telefonen hele dagen utenom når de satt på do og vi så at hun var på videocall å bare så på at han så på fotball og røyket rullings og jeg ville antatt at man skal føle sterk og genuin tilknytning til en person man velger å bruker så mye av dagen sin på. Kanskje hun også har vært ensom selv og at de betyr mye for hverandre. Thailandske kvinner har et annet skjønnhetsideal på hvite enn hva hvite har på hvite, og hun var vel i 30-40 årene også så aldersforskjellen er ikke like stor som hvis det hadde vært en jente i 20 årene. 

De to andre og jevngamle parene virker hvertfall forelsket og det er alltid koselig å se syns jeg :)

Anonymkode: cad06...70a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...