Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått til anskaffelse av en del dermalogicaprodukter idag. oil control krem, skin prep scrub, anti bac wash og anti bac cooling maske. noen med uren hud som har gode eller dårlige erfaringer med disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anti-bac er muligens det produktet jeg har vært minst fornøyd med på flere år.. Etter å ha vasket ansiktet med det, så kjentes ansiktshuden to størrelser for liten :forvirret: Måtte ha skikkelig fet fuktighetskrem for å ikke flasse, med påfølgende blank hud.

Den fungerer kanskje for noen som er ekstremt plaget av acne, men jeg synes den er unødig uttørkende og sterk. Jeg var nokså plaget med kviser, og har absolutt ikke tørr hud.. For meg så gjorde den bare problemet verre.

(Dermal clay fra samme merke er forresten på en god andreplass når det gjelder skuffelser)

Skrevet

uff, uff. dette var trist å høre. jeg har allerede bestilt disse produktene, og det er jo tragisk å bruke penger på dette, hvis det er slik du beskriver. jeg har liksom ikke sååå uren hud heller.....! men til en annen gang; andre produkter du vil anbefale?

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med produktene fra Dr Hauschka, men det er kanskje en..tja, trossak nesten ;) Skal spare deg for et vekkelsesmøte akkurat nå :ler:

Hvis du leser på dette forumet, så finner du mange gode tips. Jeg fikk en veldig aha-opplevelse når jeg forstod at uren hud ikke behøver sterke produkter. Nå bruker jeg kjempemilde produkter og har veldig fin hud..

Scin prep fra Dermalogica er forresten en god skrubb :) Resten av det du har bestilt har jeg ikke prøvd, men det kan jo fungere for deg..

Skrevet

og hvor finner jeg disse doktorproduktene dine? ;)

Skrevet
og hvor finner jeg disse doktorproduktene dine? ;)

De selges på helsekosten.

Dr Hauschka har blitt diskutert mye. Her finner du en del erfaringer, både positive og negative :)

(hehe..jeg burde få prosenter fra dr H salget ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...