AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 (Beklager om dette er feil kategori, ble usikker på hvor denne hører hjemme) Saken er at arvingen skal over i småbarnsstol nå, pga dårlig rygg så blir jeg nødt til å ha en stol som kan vendes mot døren. Problemet her er at jeg har en liten bil og en roterbar stol tar en del plass, så jeg lurte på om noen her har erfaring med hvilken stol som tar minst plass? Eventuelt erfaring med roterbar stol i liten bil Anonymkode: 21e40...7f5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Maxi Cosi Mica. Anonymkode: 252e7...215 Har kikket litt på denne, men synes den virker så stor og klumpete, har du erfaring med denne? Anonymkode: 21e40...7f5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har kikket litt på denne, men synes den virker så stor og klumpete, har du erfaring med denne? Anonymkode: 21e40...7f5 Nei, men ser andre med liten bil har anbefalt den. Ha også i bakhodet at en roterbar ikke varer mange år, du må altså kjøpe ny bakovervendt når den er utvokst. Anonymkode: 252e7...215
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 Vi har e- golf og der har vi en cybex sirona. Anonymkode: 0e4b7...e1d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 Roterbare stoler ER store og klumpete. Og de varer ikke så lenge barnet bør sitte bakover, men vil du likevel prøve anbefaler jeg Nuna Norr fremfor Cybex tusen ganger. Nuna Norr er plus-godkjent, ergo sikker stol, og det er også den som varer lengst lengdemessig pga lang og god rygg. Den varer fortsatt bare til 18 kg, dog. Nuna Prym er en nyere variant som også er plus-godkjent, egentlig liten forskjell på de. Praktisk sett er det ingen forskjell. Den har heller ikke et veldig C-formet sete slik mange andre roterbare, som Cybex, så du slipper risikoen med bilsyke grunnet press på mage. Anonymkode: a68fd...a39
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #7 Skrevet 28. mars 2022 Nuna gir for øvrig pittelitt benplass også, det gjør ingen andre Roterbare. Ikke at benplass er fysisk nødvendig, men kjekt er det jo 🙂 Anonymkode: a68fd...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå