Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skjønner ikke hva en airfryer er. Jeg skal kjøpe en av disse, hvem bør jeg velge? Jeg hadde tenkt å kjøpe en litt dyr mikro med grillfunksjon og crispfunksjon, men så leste jeg om airfryer? Kan man heller ha det? Hva bør man velge?  Har to små barn, om det har noe å si. Brukte den gamle microen mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du får flere svar hvis du spør under Mat og drikke. 

Anonymkode: 54a0b...ccb

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke en airfryer noe som kun brukes til det som skal stekes sprøtt, f eks pommes frites og kylling?

Jeg har mikro med grill/crisp. Bruker den til alt fra å tine mat og varme opp frosne grønnsaker,til å lage sprø pommes frites og kylling. Bruker den hver dag, flere ganger for dagen.

Var ikke så veldig dyr. Tror jeg betalte rundt kr 2000.

Anonymkode: bcbd4...758

• Liker 1
Gjest Gratinara
Skrevet

Jeg ville valgt en airfryer, kan steke alt i den. Tillogmed tinefuksjon om du kjøper en litt dyr en. Føler jeg både har ovn og mikro i ett.

AnonymBruker
Skrevet

Hat begge deler. Bruker begge til forskjellige ting. En Airfryer er som en miniversjon av en stekeovn og er veldig god på å steke f.eks. pommes frites, kylling osv som man ellers ville hatt i stekeovn. Mikroen bruker jeg til å varme opp middagsrester som ikke trenger å stekes, men bare varmes. 

Anonymkode: 5206c...7c9

• Liker 1
Gjest Ole41
Skrevet
Anonym35 skrev (3 timer siden):

Hei

Jeg skjønner ikke hva en airfryer er. Jeg skal kjøpe en av disse, hvem bør jeg velge? Jeg hadde tenkt å kjøpe en litt dyr mikro med grillfunksjon og crispfunksjon, men så leste jeg om airfryer? Kan man heller ha det? Hva bør man velge?  Har to små barn, om det har noe å si. Brukte den gamle microen mye. 

Last ned app nutriU fra Philips på AppStore.

der kan du se hva du kan lage med airfryer oppskrifter osv.

vet den største modellen til Philips kan du bake med

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha begge

Anonymkode: e647b...4f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Air fryer er varmluft og helt genialt.

Anonymkode: d6b09...06a

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde behovet for å bruke micro... Alt går i airfryeren her hjemme! 

Skrevet

Velkommen glad i airfryeren min altså. Den blir mye brukt! Mer enn microen! Men til micropopcorn eller hurtigvarming av en kaffekopp, varme barnematglass, smørsmelting eller lunking av melk - der synes jeg microen er best. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...