AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Hva gjør ein når ein følelsene går i rettning av at ein lever saman på eit vennskap. Hun har vert uføre i 10 år, og føler meg mer som en slags omsorgsperson overfor henne, og har vegret meg for å meddele dette. Vi har vert gift mange år, og er vel det som ein kan betrakte som eit veletablert m/ egen gjeldfri bolig, og ordnet økonomi. Den utvendige fasaden kan sjå greitt ut,men den innvedig er det ingen harmoni. Aldri noen krangel mellom oss, og deler fortsatt ekteseng,men sex, og det intime er fraverende,og kommunikasjonen , og føler vi går på tomgang , og har ikkje overskudd å begynne på nytt igjenn etter mange års arbeid med å bygge opp eit hjem. Hva er alternativet : Forsøke å leve saman som venner, og innordne seg etter beste evne under frihet ? Ta sikte på salg av huset, og hver for oss finner en høveleg leilighet ? Anonymkode: e63d9...386
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Mange aksepterer tingenes tilstand og ser seg tilfreds med et godt vennskap. Hva du aksepterer er opp til deg, men så lenge du ikke har tenkt til å gjøre det slutt som kjærester så syns jeg ikke du skal fortelle at du ikke har følelser for henne mer. Anonymkode: 45eb4...fa1 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 Hvorfor er hun med deg da? Er det greit foe henne å ha et kjærlighetsløst ekteskap? Er hun blitt for komfortabel? Hvem eier hus og hjem? Føler jeg mangler litt her. Har du mistet respekten for henne? Anonymkode: 7ef95...34d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 Du skal jo være lykkelig i livet ditt! Hun har ikke rett på deg, du er din egen. Gå ut og skap deg litt lykke ✨ Anonymkode: 6309e...b28 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange aksepterer tingenes tilstand og ser seg tilfreds med et godt vennskap. Hva du aksepterer er opp til deg, men så lenge du ikke har tenkt til å gjøre det slutt som kjærester så syns jeg ikke du skal fortelle at du ikke har følelser for henne mer. Anonymkode: 45eb4...fa1 Kjærligheten er forlengst visnet bort, men anser henne fortsatt som en av mine beste venner. Føler vi lever saman som eit par, men når den intime delen, og sexen er borte så er det noe som mangler. Nå kjenner andre menn som har det på tilsvarende måte, men valgt å bli, og innordnet seg, men deler ikkje soverom. De spiser sine faste måltider saman, men friheten til å gjøre mer som ein vil utan samtykke fra partneren har endret seg. Anonymkode: e63d9...386
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor er hun med deg da? Er det greit foe henne å ha et kjærlighetsløst ekteskap? Er hun blitt for komfortabel? Hvem eier hus og hjem? Føler jeg mangler litt her. Har du mistet respekten for henne? Anonymkode: 7ef95...34d Hennes søster skilte seg for 7 år sidan, og hun har nok sett at det ga ingen større lykke. Boligen bygd for mange år sidan, og felleseie. Hun hevder at ein skal ikkje prøve å forandre på noen. Nei, ein skal ikkje prøve å forandre på noen, men det handler vel mer om tilpassning, og kunne det å kunne leve opptil en omstilling. Anonymkode: e63d9...386
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #8 Skrevet 28. mars 2022 Virrevirrevapp skrev (3 minutter siden): Dere bør snakke sammen. Er nok ein fornuftig tanke, skal ein få stukket hull i en verkebyll ! Anonymkode: e63d9...386 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #9 Skrevet 28. mars 2022 Forstår det som at du ikke orker å starte opp igjen det intime med din samboer. Anonymkode: ac5b7...b5b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #10 Skrevet 28. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Forstår det som at du ikke orker å starte opp igjen det intime med din samboer. Anonymkode: ac5b7...b5b Ups, ble ikke ferdig. Savner du sex og intimitet med en kvinne? Anonymkode: ac5b7...b5b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #11 Skrevet 28. mars 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Mange aksepterer tingenes tilstand og ser seg tilfreds med et godt vennskap. Hva du aksepterer er opp til deg, men så lenge du ikke har tenkt til å gjøre det slutt som kjærester så syns jeg ikke du skal fortelle at du ikke har følelser for henne mer. Anonymkode: 45eb4...fa1 Dette forstår jeg ikke. Venner har man i bøtter og spann. Hva skal man da med en kjip venn som reduserer livskvaliteten i tillegg? Det må være den dårligste løsninger noen sinne. Du får ingen av fordelene med å være singel, og du får ikke noen av ytterst få fordelene det er med er forhold i utgangspunktet. Du bor rett og slett bare sammen med en medlåntaker. Anonymkode: cf907...88c 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #12 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette forstår jeg ikke. Venner har man i bøtter og spann. Hva skal man da med en kjip venn som reduserer livskvaliteten i tillegg? Det må være den dårligste løsninger noen sinne. Du får ingen av fordelene med å være singel, og du får ikke noen av ytterst få fordelene det er med er forhold i utgangspunktet. Du bor rett og slett bare sammen med en medlåntaker. Anonymkode: cf907...88c Godt sagt 👍 Anonymkode: 6309e...b28
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #13 Skrevet 29. mars 2022 Mitt råd, og jeg snakker av erfaring, er det null sex er det null vits. Jeg holdt på som deg i mange år fordi jeg trodde kona elsket meg. En dag sa hun at hun ikke gjorde det og kanskje aldri hadde. Jeg kastet bort 12 år av livet mitt på å prøve å få lidenskapen i gang. Gå, med en gang, rett ut døra ! Før det er for sent. Datingmarkedet er et helvete for gjennomsnittlige menn, men det ordner seg tilslutt. Bedre å være alene og happy, en alene sammen med en bekvemmelighetsvenn. Anonymkode: 644c8...821 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå