Gå til innhold

Dere som møtte kjæresten på Tinder, hvor lang tid tok det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var du i ferd med å gi opp? 

Anonymkode: 3a00c...e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke Tinder, men Bumble. Hadde Tinder i 6-7 år vel og datet masse og hadde det gøy. Lastet ned Bumble og han var nr 2 jeg var på date med fra den appen. Alt virket liksom mer seriøst der av en eller annen grunn og jeg gikk mer inn for å finne kjærligheten 😊 Men kunne fått noen forhold fra Tinder og, var plenty av muligheter der og masse bra folk, der var det jeg som var useriøs. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde hatt tinder i et par mnd men nesten ikke vært der inne. Den første jeg møtte derfra ble kjæresten min og det holdt i 5 år. Nå har jeg vært på jakt på nytt men ikke funnet noen interessante menn der selvom jeg har lett i et år av og på og føler jeg har sveipet gjennom alle så nå er jeg i ferd med å gi opp og har vel egentlig gitt opp appen allerede... 

Anonymkode: f0600...4c5

AnonymBruker
Skrevet

Var på tinder i 3 år før jeg møtte samboer. 

Var ikke i ferd med å gi opp nei. Føler Tinder er noe man ikke kan ta så veldig seriøst. 

Anonymkode: d2af7...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Om man er på Tinder for å finne seg kjæreste trenger man en realitetsorientering. Tinder er til for å ha det gøy og for å knulle. Man bør så spørre seg om hvorfor det er så sykt viktig og despe seg inn i et forhold. Hva er oppsiden? 

Anonymkode: 83615...78c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om man er på Tinder for å finne seg kjæreste trenger man en realitetsorientering. Tinder er til for å ha det gøy og for å knulle. Man bør så spørre seg om hvorfor det er så sykt viktig og despe seg inn i et forhold. Hva er oppsiden? 

vrøvl, kanskje for deg...

Anonymkode: 190c9...7c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det du som bestemmer det? Hundretusenvis av seriøse par har møtt hverandre via tinder 

Anonymkode: f0600...4c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var på Match og andre daten jeg var på er kjæresten min. Vært sammen i snart et år. 

Anonymkode: 0c129...df8

Skrevet

Det tok vel ca 10 dager fra jeg registrerte meg til jeg møtte samboeren min. Etter andre date slettet vi begge Tinder. Det sa bare pang og vi var like fortapte i hverandre. Snakket vel med 20-30 menn på den tiden, men møtte bare ham. Rakk knapt være singel, selv om jeg gledet meg litt til den tilværelsen. Aldri opplevd så eksplosive følelser noen gang, samtidig som han er den snilleste, tryggeste og mest stabile mannen en kan tenke seg. Jeg var heldig!

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte halvannet år og 4 dater. 

Nr 1 varte i 4 måneder før jeg fant ut av at han hadde en del spøkelser i skapet, nr 2 følte ikke kjemi med meg, nr 3 følte ikke jeg kjemi med, og nr 4 var det full klaff med. 🥰 Hadde et par dates med et par andre også utenom tinder, men det var bare rot (uærlige begge to, han ene var gift og han andre prøvde å holde meg på gress). 

Vært sammen med min siste tinderdate i 5 år, samboere og forlovet. 🥰

Anonymkode: 40bbd...961

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tinder i 4 år før jeg endelig matchet med drømmemannen min. 
Av de 630 matchene jeg hadde, var jeg på ca 18 dates med 18 forskjellige menn.. Alle dem var kun ute etter 1 ting, sex.. Hadde ikke sex med noen av dem. 
Var så nærme til å gi opp, men den ene dagen matchet jeg med en mann. En mann som virket så mye mer seriøs og fin enn alle de andre. De første datene var han helt døds-seriøs om alt og virket mye mer opptatt av personligheten min enn utseendet (selvom jeg kunne så si velge hvem jeg ville ha..😅). 
Ble helt forelsket i selvtilliten hans og hvordan han var som mann. Nå har vi vært sammen i 3 år og er samboere ❤️ 

Anonymkode: 35ed7...f37

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde tinder i 4 år før jeg endelig matchet med drømmemannen min. 
Av de 630 matchene jeg hadde, var jeg på ca 18 dates med 18 forskjellige menn.. Alle dem var kun ute etter 1 ting, sex.. Hadde ikke sex med noen av dem. 
Var så nærme til å gi opp, men den ene dagen matchet jeg med en mann. En mann som virket så mye mer seriøs og fin enn alle de andre. De første datene var han helt døds-seriøs om alt og virket mye mer opptatt av personligheten min enn utseendet (selvom jeg kunne så si velge hvem jeg ville ha..😅). 
Ble helt forelsket i selvtilliten hans og hvordan han var som mann. Nå har vi vært sammen i 3 år og er samboere ❤️ 

Anonymkode: 35ed7...f37

Fysøren, han høres ut som den største sigmahannen. Heldig!
Hvorfor finner jeg aldri dem.. :( 

Anonymkode: 838c4...e9f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regget meg på tinder en søndagsmorgen når jeg våknet, i 10 tiden sikkert. 15 minutter senere hadde jeg en match med han jeg er med nå. Dette er et år siden nå. Vi er 42(han) og 44.

Anonymkode: fa761...5c8

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vært på tinder i flere år med kun en annen date enn hun som snart skal bli min samboer. For oss tok det kort tid før vi ble seriøse alt virket så bra med en gang. Hun var ganske fersk ut av ett lengre forhold og sier hun skjønte att jeg var den ene med en gang hun så meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har nylig blitt kjærester da🥰

Var på tinder under en uke før jeg matchet med han. Jeg var ikke ute etter et forhold, ettersom jeg nylig var ute av ett. Vi prøvde å ta det rolig, men det er vanskelig når man liker noen så godt. 

Anonymkode: cb2b8...216

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min var på tinder i sånn 5 år, og tenkte at nå blir det å slette tinder. Men når hun åpnet appen så var han der, hun sveipa, og nå er de samboere og er perfekte sammen 🥰

Anonymkode: cb2b8...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...