tulletina Skrevet 2. mai 2022 #21 Del Skrevet 2. mai 2022 Hva med Boas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 2. mai 2022 #22 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 18.27): Ettersom jeg har bodd i Tyskland en stund har jeg blitt vant med at navn blir forkortet. Emanuel blir til Manuel. Sebastian blir til Bastian. Jeg venter en liten en nå og tenker kanskje å velge Bias. Jeg synes det er enklere uten den første stavelsen i Tobias. Er det litt kult eller helt på jordet? 😊 Anonymkode: 6d588...211 Hvis du liker å sy så passer det perfekt siden Bias betyr skråbånd, på engelsk riktignok. Hvis du vil gjøre det tysk, kan du kalle barnet Schrägband. 😅 Eller... kanskje ikke. Da jeg bodde i Tyskland sluttet de fleste kallenavn på i. Min venninne Rebecca,ble Becci. Jeg ble kalt (navnet mitt)+i eller navnet mitt+chen. Endret 2. mai 2022 av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #23 Del Skrevet 2. mai 2022 Tobben er den eneste "forkortelsen" jeg også har hørt, bortsett fra at den er nøyaktig like lang som navnet 😄 Anonymkode: 8fe1c...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #24 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tobben er den eneste "forkortelsen" jeg også har hørt, bortsett fra at den er nøyaktig like lang som navnet 😄 Anonymkode: 8fe1c...c55 Tobias har tre stavelser. Tobben har to stavelser. Tobben er altså kortere enn Tobias. Anonymkode: 24e2f...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå