Gå til innhold

Vaskemaskin instruksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en vaskemaskin med klær inne i vaskemaskina og jeg får ikke opp døra til maskinen. Jeg tror det er noe galt med den. Jeg har prøvd å slå av sikringa men det hjelper ikke. Går det Ann å nullstille den? Hvordan gjør jeg det. Det er en Aeg øko Lavamat. Jeg skjønner ikke bruksanvisninger men er det noen som kan hjelpe. Koden er 74339 update. Aner ikke hva det betyr for noe. Jeg er helt grønn på dette her og jeg aner ikke hvem jeg skal spørre. Vaskemaskina er gammel så det er nok ingen reklamasjon. Hvordan får jeg opp vaskemaskin døra? Den er på en måte helt låst.

Anonymkode: 1d6cc...d20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du prøve å slå på igjen vaskemaskinen, som for å starte en ny vask? Så stoppe den for å se om døren åpner seg automatisk?

Anonymkode: 8a0c3...c68

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg setter på vaskemaskina så går den ikke rundt. Den lager masse rare lyder.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan du prøve å slå på igjen vaskemaskinen, som for å starte en ny vask? Så stoppe den for å se om døren åpner seg automatisk?

Anonymkode: 8a0c3...c68

Jeg har prøvd å sette på ny vask fem ganger, men jeg får fortsatt ikke opp døra. Det ser ut som om det ikke er vann inne i maskina når jeg åpner den. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har prøvd å sette på ny vask fem ganger, men jeg får fortsatt ikke opp døra. Det ser ut som om det ikke er vann inne i maskina når jeg åpner den. 

Det er sikkert noe feil med pumpa. Du må tømme den manuelt, så klarer du sikkert å åpne døra. Nederst på maskinen på fremsiden pleier der å være en luke. Åpne den, og løsne inni der så vannet renner ut på gulvet. Nb: forutsetter at den står i et rom med sluk. 

Anonymkode: 93544...51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...