Gå til innhold

Stellematte til stellebord og reisestellematte. Tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har troll lux stellebord og trenger stellematte til denne. Har noen tips til bra stellematter? Har googlet masse og lest, men synes ikke det er så lett. Ønsker ikke bruke opp mot tusen kroner, mer rundt 500 kr som max.

Trenger jeg reisestellematte eller bruker folk bare en håndduk? Tenker på når jeg skal bort på besøk, på restaurant etc.

Anonymkode: 11284...956

AnonymBruker
Skrevet

CEBA baby har greie stellematter i flere størrelser. Lette å tørke av. Ville kjøpt så lang som mulig selv om kanten kanskje stikker litt utenfor stellebordet. De har matter med og uten plate i bunnen. 

På reise ville jeg brukt engangskladder fra apoteket. De finnes i flere størrelser og de beskytter underlaget ved uhell. Vil du ha det litt mykere kan du bruke håndkle i tillegg. 

Anonymkode: 35a17...6fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 18.44):

CEBA baby har greie stellematter i flere størrelser. Lette å tørke av. Ville kjøpt så lang som mulig selv om kanten kanskje stikker litt utenfor stellebordet. De har matter med og uten plate i bunnen. 

På reise ville jeg brukt engangskladder fra apoteket. De finnes i flere størrelser og de beskytter underlaget ved uhell. Vil du ha det litt mykere kan du bruke håndkle i tillegg. 

Anonymkode: 35a17...6fc

Eller Mats fra Libero. Kjøpes på butikken

Anonymkode: ffc50...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...