AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Alle kvinner jeg har datet før har hatt hjemmet sitt fullt av pynteting. Hun her har ikke et eneste bilde. Det hun har er en lenestol, et lite teppe, seng og skap. Ikke et eneste speil en gang, bortsett fra det på badet. Er ikke dette litt rart til å være kvinne? Hun leier rom i bofellesskap, men likevel har alle jeg har kjent pleid å ha speil, pult, masse klær og sånt? Anonymkode: 1b484...98c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Tegn på skyhøy intelligens. Anonymkode: 52b70...029 12 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle kvinner jeg har datet før har hatt hjemmet sitt fullt av pynteting. Hun her har ikke et eneste bilde. Det hun har er en lenestol, et lite teppe, seng og skap. Ikke et eneste speil en gang, bortsett fra det på badet. Er ikke dette litt rart til å være kvinne? Hun leier rom i bofellesskap, men likevel har alle jeg har kjent pleid å ha speil, pult, masse klær og sånt? Anonymkode: 1b484...98c Hørtes ut som en bra ting. Mindre ting å deale med. Tommel opp for minimalistisk stil! Anonymkode: 6c968...cca 10
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 Sånn kunne jeg hatt det. Bor i enebolig, uten pynteting eller bilder av mennesker på veggene. Har noen minimalistiske malerier. Jeg bryr meg ikke om ting, og slapper bedre av med orden rundt meg. Med mindre ting, blir det mindre rot. Anonymkode: a9320...9ba 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 Kan være mange naturlige grunner til det og det første som slår meg er at hun må være ung siden hun bor i bofellesskap og da har man typisk ikke oppdaget hvor mye pynting har å si for å skape et hjemmekoselig sted enda. Først da jeg bikket 30 at jeg "oppdaget" det og før det tenkte jeg det var støvsamlere og unødvendig å ha masse pynt. Og når man bor i kollektiv så er det et midlertidig sted få gidder å legge så mye krefter og penger i og det kan også hende hun ikke får lov til å skru opp ting på veggene osv. Anonymkode: 369d1...974 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #7 Skrevet 28. mars 2022 Er også i vinden å leve minimalistisk. Ting blir dyrere å kjøpe og det er ikke miljøvennlig å kjøpe ting man ikke trenger Anonymkode: 369d1...974 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #8 Skrevet 28. mars 2022 Har heller ikke masse skrot Anonymkode: 5b2f0...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #9 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har heller ikke masse skrot Anonymkode: 5b2f0...4f4 Alt utover et speil på badet, et teppe på gulvet og en stol, er skrot? Anonymkode: ac96f...f88 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #10 Skrevet 28. mars 2022 Er det galt? Jeg hater nips som samler støv og kjøper kun det aller nødvendige. Man får jo uansett ikke brukt alt samtidig. Hun høres ut som en fornuftig kvinne. Anonymkode: c75db...64d 2
Muskath Skrevet 28. mars 2022 #11 Skrevet 28. mars 2022 Det handler da ikke om hva hun eller noen har, men hvordan hun er! 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #12 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan være mange naturlige grunner til det og det første som slår meg er at hun må være ung siden hun bor i bofellesskap og da har man typisk ikke oppdaget hvor mye pynting har å si for å skape et hjemmekoselig sted enda. Først da jeg bikket 30 at jeg "oppdaget" det og før det tenkte jeg det var støvsamlere og unødvendig å ha masse pynt. Og når man bor i kollektiv så er det et midlertidig sted få gidder å legge så mye krefter og penger i og det kan også hende hun ikke får lov til å skru opp ting på veggene osv. Anonymkode: 369d1...974 ? Jeg hadde masse nips og ræl da jeg var ungdom og i studietiden fordi jeg trodde det "skulle være sånn". Når jeg ble eldre ble jeg lei av å ha masse rask bare fordi alle andre hadde det og nå som jeg er over 50 føles det kun befriende å ha det tomt for dill dall som bare samler støv og er i veien. Ja til luftig og ryddig hjem. Anonymkode: 5cf2b...27d 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #13 Skrevet 28. mars 2022 Kan du ikke bare spørre henne, siden du lurer sånn? «Oj, her var det strøkent! Er du den mimimalistiske typen?» Anonymkode: 67afb...af1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #14 Skrevet 28. mars 2022 Jeg er helt lik. Har fått mange spørsmål om hvorfor jeg har så lite "pynteting", bilder og ting generelt hjemme. I hovedsak skyldes det noen helt konkrete ting; - jeg liker ikke all slags krims krams stående her og der. Forbinder det med rot. - jeg bruker en brøkdel av tiden på å tørke støv og vaske fordi man slipper å tørke støv av mye små ting - jeg har generelt en minimalistisk stil. Liket det rent og enkelt. - bilder av familien har jeg ikke da vi ikke har et godt forhold. Den personen i familien jeg virkelig savner er død og å se på bilder er bare vondt. - jeg har en krevende jobb som gjør at jeg føler behov for å ha det ryddig rundt meg hjemme. Da føler jeg at jeg slapper av. Min eks kommenterte dette når han var hjemme hos meg. Da forklarte jeg det bare. Enkelt og greit😊 Anonymkode: 9d78f...6db 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #15 Skrevet 28. mars 2022 Jo mer man har ho hodet, jo mindre trenger man rundt seg. Minimalistisk innredning fremmer fokus. Jeg har det ganske likt hjemme som du beskriver, ts. Eneste "pynten" jeg har er ting som hjelper med å fokusere på det jeg vil fokusere på. Anonymkode: 946bd...cea
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #16 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle kvinner jeg har datet før har hatt hjemmet sitt fullt av pynteting. Hun her har ikke et eneste bilde. Det hun har er en lenestol, et lite teppe, seng og skap. Ikke et eneste speil en gang, bortsett fra det på badet. Er ikke dette litt rart til å være kvinne? Hun leier rom i bofellesskap, men likevel har alle jeg har kjent pleid å ha speil, pult, masse klær og sånt? Anonymkode: 1b484...98c da har du skutt gullfuglen kompis! det er så vanvittig mange overfladiske der ute. Anonymkode: dd99f...078
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #17 Skrevet 1. april 2022 Så dere mener dette er tegn på intelligens? Syntes det var rart hun ikke hadde TV i det minste. Spurte hvorfor hun ikke hadde det så sa hun at hun ikke ser på tvn særlig likevel og at hun heller ser på nett. Hun har ikke interesse for å se filmer heller. Det var bare litt uvant. Anonymkode: 1b484...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå