Gjest roxy Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 alle sier at sjeden er så elastisk og det er den jo, men inngangen da!! akkurat hullet...føler ikke det er så elastisk...
Gjest rozak Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 Hm, du vet vel nesten svaret selv..noen jenter klager over at det gjør vondt med 2 fingre...og andre tar både 1, 2 eller t.o.m. 3 hender! oppi har jeg sett. Så selvfølgelig varierer dette enormt..men i bunn og grunn er jo ALLE skapt like, la det ikke være tvil om det. Trening..tilvenning..strekking..tåle LITT (god)smerte osv. er det som må til.
Brunhilde Skrevet 1. november 2005 #3 Skrevet 1. november 2005 alle sier at sjeden er så elastisk og det er den jo, men inngangen da!! akkurat hullet...føler ikke det er så elastisk... ← Og hvis det ikke var elastisk ville ingen kunne føde barn på naturlig vis...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Og hvis det ikke var elastisk ville ingen kunne føde barn på naturlig vis... ← Nei, men det betyr ikke at man kan stappe inn ting på størrelse med et barnehode når som helst! Fødsel er smertefullt selv om kroppen hjelper til med hormoner og smertestillende stoffer i bøtter og spann.
Brunhilde Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 Nei, men det betyr ikke at man kan stappe inn ting på størrelse med et barnehode når som helst! Fødsel er smertefullt selv om kroppen hjelper til med hormoner og smertestillende stoffer i bøtter og spann. ← Spørsmålet var ikke om en fødsel er smertefull, men om skjedeåpningen - aka "hullet" - er elastisk, det var det jeg svarte på...lille venn.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 Men oftest er det åpningen "hullet" som revner i det barnet kommer ut. Det er også den delen som får et klipp dersom barnet er stort eller må fort ut. Så begrenset er det, uansett om det tåler mye. Trøsta er, at skal man først ha store ting inn der, så hjelper det etter en fødsel. Uten at man dermed er slækk eller noe.
Brunhilde Skrevet 1. november 2005 #8 Skrevet 1. november 2005 åh, du smigrer... ← Mission completed!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #9 Skrevet 1. november 2005 Det er nok mindre elastisk rett rundt åpningen enn lenger inn ja. Det er jo det beste for kroppen, det er mye mer nødvendig å være elastisk innerst, mens man er gravid i 9mnd, enn det er å være like elastisk akkurat i åpningen akkurat den tiden man føder.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #10 Skrevet 4. november 2005 Litt rart det der egentlig.. Det er jo GOD plass innenfor skjeden liksom, men fy F så trangt det er å komme inn.. Det går jo ikke.. Hadde et 'prøveprosjekt' her om dagen, og det går jo ikke inn to fingre en gang.. fikk to fingre halvveis opp, that's it. Bekymrer meg, da jeg følte jeg ikke fikk tilfredsstilt eksen min i den tiden. VI fikk den jo ikke inn.. å jeg følte meg unormal, og gruet meg til hver gang vi prøvde. Det går bare ikke. Mens andre sier den bare smetter inn, eller det er jo bare å 'hoppe' på. Jo den er jo elsatisk, men når det føles som du revner fordi du prøver få inn to fingre... hjelp, tenk den dagen det går, å tenk den dagen jeg skal føde barn.. grøss..
Gjest roxy-ikke innlogget Skrevet 4. november 2005 #11 Skrevet 4. november 2005 Til du oppfor: Akkurat det tror jeg ikke du skal beskymre deg så veldig mye for. For det er virkelig noe helt annet og fingre seg selv og å ha ett samleie. Kanskje eksen din hadde litt stor? eller, at du ikke slappet skikkelig av og at du lå og tenkte "dette går ikke,dette går ikke"? Dablir du ubevisst anspent og strammer igjen... Hadde nemlig det sånn selv de første gangene jeg hadde sex. Jeg får ikke til og fingre meg med 2 fingrer (helt inn). Det gjør vondt,men samleie går bra det!Fordi da er jeg jo opphisset... Det jegmente når jeg skrev innlegget var at innenfor hullet har jeg forsåvidt god plass vil jeg tro,men selve "inngangen" følte jeg ikke var så elastisk som alle sier...men det funker jo...bare slapp av
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #12 Skrevet 4. november 2005 En jente kan være nokså vid i selve åpningen ("hullet" som du sier) og trang/fast lengre inne... Vet ikke hva menn foretrekker jeg...trang ute og vid inne, eller vid ute og trang inne??!
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #13 Skrevet 4. november 2005 (endret) Hullet er da også elastisk! En penis er ikke en ballong du blåser opp innvendig, selv om det så veldig morsomt ut oppi hodet mitt når jeg kom til å tenke på det :--D Endret 4. november 2005 av Towelie
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #14 Skrevet 4. november 2005 Hullet er da også elastisk! En penis er ikke en ballong du blåser opp innvendig, selv om det så veldig morsomt ut oppi hodet mitt når jeg kom til å tenke på det :--D ← Å ja, takk for opplysningen.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #15 Skrevet 5. november 2005 Til du oppfor: Akkurat det tror jeg ikke du skal beskymre deg så veldig mye for. For det er virkelig noe helt annet og fingre seg selv og å ha ett samleie. Kanskje eksen din hadde litt stor? eller, at du ikke slappet skikkelig av og at du lå og tenkte "dette går ikke,dette går ikke"? Dablir du ubevisst anspent og strammer igjen... Hadde nemlig det sånn selv de første gangene jeg hadde sex. Jeg får ikke til og fingre meg med 2 fingrer (helt inn). Det gjør vondt,men samleie går bra det!Fordi da er jeg jo opphisset... Det jegmente når jeg skrev innlegget var at innenfor hullet har jeg forsåvidt god plass vil jeg tro,men selve "inngangen" følte jeg ikke var så elastisk som alle sier...men det funker jo...bare slapp av ← Ja han var ganske stor Men gud for en herlig mann ellers.. da det ikke har gått tidligere tenker jeg jo at dette går ikke, dette går ikke.. Så ja, mulig jeg anspenner meg, så det ikke går.. Men man blir jo litt nervøs da.. Dette var faktisk en grunn til at forholdet ble ødelagt..jeg elska han jo, men grudde meg hvis det ble litt intimt.. Jeg hadde jo lyst, men visste det ikke ville gå.. Å var redd for å skuffe han.. Men jeg skuffa han jo mer ved å trekke meg og virke avvissende.. Crap!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #16 Skrevet 5. november 2005 Å ja, takk for opplysningen. ← Sure lille gjest, gå og legg deg tidligere hvis 10-tiden gjør deg GRETTEN!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå