Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg blokkerer en person på msn, hvordan vil jeg se ut på vedkommendes maskin da? Vet jeg vil se ut som "utlogget", men vil mitt personlige bilde fremdeles vises, og det jeg har skrevet inn på " personlig melding til de innloggede" vises?

Jeg testet ut dette ved å legge meg selv til på msn lista mi, da ser jeg meg selv som pålogget, så blokkerte jeg meg selv, og jeg kom på listen under "utlogget" jeg prøvde å skrive noe nytt på nicket mitt for å se om det ga noen reaksjon, om nicket mitt forandret seg, og det gjorde det :overrasket: bildet mitt forsvant heller ikke! kan det være fordi at det er meg selv som jeg har lagret og blokkert at det vises?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æææh... Dette vet jeg ikke, men jeg vet at dersom jeg blokkerer noen (noe jeg har gjort og avogtil gjør fordi folk ikke respekterer et "opptatt"), så der ikke de forandringene jeg gjør. Jeg har ihvertfall forstått det slik.

Jeg var ikke på msn på en måneds tid pga manglende internett i begynnelsen etter flytting, og da stod jeg som "Flytter i dag" eller noe i den duren når jeg logget på igjen. Så endret jeg navnet, men de som ikke var pålogget da jeg endret så meg fortsatt som "Flytter i dag"

Skrevet

hm..jeg får teste ut dette med noen på msn i dag jeg.

men takk for svar=)

Skrevet

trpr ikke de får ikke med seg om du skifter nick o.l nei, å de ser deg alltid som avlogget hvertfall....

Skrevet

Det med at du testet mot deg selv er vel en forklaring på hvorfor du så forandringene. Vanligvis så ser du kun siste brukerinfo fra når du og den andre var logget på samtidig, dvs den andre vil kun kunne se brukerinfo fra forrige gang du ikke hadde blokket eller satt som avlogget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...