Legolas Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 Enkelt og greit hva synes jenter om gutter som snuser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Greit nok det så lenge man greier å: 1. Holde snusklysa inni munnen... 2. Ikke sikler... 3. Spytter ut alene... 4. Ikke forlanger å kline med den greia inni kjeften... 5. Desinfiserer munnen før eventuell klining... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg synes det er uapetittelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Helt forferdelig, grusomt, ekkelt. FYSJ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har jeg ikke noe problemer med. Men det ser liiiitt latterlig ut med snusleppa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 ÆSJ!! Synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 Enig med @lfa, bortsett fra punkt 5. Når snusen er borte fra munnen smaker det ingenting, i motsetning til når noen har røkt... Jeg foretrekker at samboeren min snuser og ikke røyker, nettopp pga røykeånde og lukt i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 15. oktober 2002 #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 Huff nei, det er virkelig turn off! :-? Og ja, for all del spytt den ut ALENE og ikke klin den over alt.. *grøsse* xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #9 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det SER teit ut. Spes når mannfolka sitter og ikke vet hvor de skal gjøre det med overleppa som bare blir rarere og rarere på dem Jeg kjenner til enkelte. Kankje de bare ikke vet hvordan de skal snuse???? Men enkelte kvinner snuser jo og. DET ser ufyselig ut, det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. oktober 2002 #10 Del Skrevet 15. oktober 2002 Nei, det er ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. oktober 2002 #11 Del Skrevet 15. oktober 2002 Uuuuææææææ.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #12 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det kan være litt stilig det, så lenge dere klarer å holde den under leppa -der den skal være.... MEN: Det er mindre pent å se snus som renner ned på tenna......... Det er mindre pent å se snusen når dere smiler........... Og for all del, hvis dere klarer å kaste snusen i søpla etter dere - er det helt topp.... Jeg hater å finne snuskløser i blomsterpotter, i skittentøyskurven, i vasken etc............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #13 Del Skrevet 15. oktober 2002 Finner du snus i skittentøyskurven?????? Huffda........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 15. oktober 2002 #14 Del Skrevet 15. oktober 2002 Eh.. nei.. jeg burde kanskje skrevet hatet......... Jeg har ingen av disse problemene lenger - og glad er jeg for det!!! Det var bare en erfaring som "poppet" fram da jeg leste ordet snus......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #15 Del Skrevet 15. oktober 2002 Snusleppe kan være søtt det :D Men er glad jeg slipper å kline med en som bruker det.(og røyker..enda værre) Jenter passer ikke til det. Ehh..likestilling?? Likestilling er forresten litt overdrevet, måtte bare få med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2002 #16 Del Skrevet 17. oktober 2002 Vanlig snus: ÆSJ! Posjonssnus kan enda gå an, men bare så vidt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 17. oktober 2002 #17 Del Skrevet 17. oktober 2002 Motbydelig uansett syntes nå jeg da... Lukter vondt også, æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. oktober 2002 #18 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg er ingen tilhenger av verken snusing eller røyking, jeg. Blæhh. "Kyss en ikke-røyker, nyt forskjellen!" Det er noe i det der, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå