Gå til innhold

Går det an å være blokkert fra å sende melding og at motparten ikke mottar melding fra deg, men ikke fra å ringe til nr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan ringe til et nr, men tror ikke melding kommer til mottaker. Kan man være blokkert fra å motta meldinger fra meg men ikke tlf-samtaler?
Virker bare så rart så er litt forvirret. 

Anonymkode: dcf7f...505

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

???

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror personen har blokkert deg så burde jo det fortelle deg at hen ikke ønsker kontakt. Hvorfor insisterer du da å fortsette å kontakte personen?

Anonymkode: 9bed2...5a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du tror personen har blokkert deg så burde jo det fortelle deg at hen ikke ønsker kontakt. Hvorfor insisterer du da å fortsette å kontakte personen?

Anonymkode: 9bed2...5a9

Det var ikke poenget her. Det går an å ringe nummeret men tror ikke meldinger kommer gjennom. Så lurte på om det går an å blokkere kun for meldinger og ikke for innkommende samtaler.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet???På Iphone telefoner?

AnonymBruker
Skrevet

Du lurer på om det kun går an å blokkere meldinger, men ikke telefonsamtaler?

Eller omvendt?

Det lurer jeg også på. Har noen jeg kan kommunisere med på melding, men vil helst slippe telefonsamtaler. :)

Anonymkode: e22ea...cac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du lurer på om det kun går an å blokkere meldinger, men ikke telefonsamtaler?

Eller omvendt?

Det lurer jeg også på. Har noen jeg kan kommunisere med på melding, men vil helst slippe telefonsamtaler. :)

Anonymkode: e22ea...cac

Det går an å ringe til nummeret men vet ikke om meldinger blir mottatt. (Har ikke prøvd på noen mnd). Vil gjerne finne det ut da. 

Gjest Chroma
Skrevet

Man kan iallfall skjule varsler og skru av lesebekreftelse, da står det ikke lenger «lest» når personen har åpnet meldinger fra deg. 

AnonymBruker
Skrevet
Chroma skrev (51 minutter siden):

Man kan iallfall skjule varsler og skru av lesebekreftelse, da står det ikke lenger «lest» når personen har åpnet meldinger fra deg. 

Men hvis personen har et nytt nr som dere aldri har kommunisert på. Ble sendt en melding dit i desember men jeg veit ikke om den ble mottatt. Fikk i hvertfall aldri svar.  Så enten fjernet for melding fra mitt nr eller ignorert. Så det går altså da an å blokkere melding men ikke gjøre det på innkommende samtaler. 
Skru av lesevarsler men kan da også være at de ikke har fått den i det hele tatt om de har blokkert meldinger fra mitt nr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...