AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Synes jeg ser ytterst få som bruker denne. Og Bugaboo er jo en populær vogn som mange har, funker sportsdelen dårlig? Det er jo kjipt å kun bruke vognen til baby i bag? Anonymkode: 687d7...aee
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Hvis du ikke har sett bugaboo vogner med sportsdel så tror jeg det bare er en ren tilfeldighet altså 😂 sportsdelen er verken dårligere eller bedre enn de fleste andre vill jeg si. Ergonomisk og behagelig sittestilling. Fint med kalesje som kan trekkes helt ned for å gi litt fred og ro. Nå når eldste har bikket 2,5 så er han egentlig litt for lang, men han sover godt med beina trukket opp også. Anonymkode: 14bb3...166 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes jeg ser ytterst få som bruker denne. Og Bugaboo er jo en populær vogn som mange har, funker sportsdelen dårlig? Det er jo kjipt å kun bruke vognen til baby i bag? Anonymkode: 687d7...aee Den er jo veldig kort da. Anonymkode: 63958...ecb
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 Har buffalo. Sportsdelen er mye bedre enn bagen, spør du meg. Jeg kjenner ingen som ikke har brukt sportsdelen til sin Bugaboo... og her i Oslo tror jeg 90% av de i min omgangskrets med barn har bugaboo... Passer fortsatt til min lange, slanke 3-åring... selv om han ikke nødvendigvis har kjempegod plass nå Anonymkode: a9ec6...e06
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har buffalo. Sportsdelen er mye bedre enn bagen, spør du meg. Jeg kjenner ingen som ikke har brukt sportsdelen til sin Bugaboo... og her i Oslo tror jeg 90% av de i min omgangskrets med barn har bugaboo... Passer fortsatt til min lange, slanke 3-åring... selv om han ikke nødvendigvis har kjempegod plass nå Anonymkode: a9ec6...e06 Disse folkene har den fordi det er "inn" ikke nødvendigvis fordi det er en god vogn. Hvorfor utsette barnet for å sitte ukomfortsbelt i kort sittedel nå man kunne kjøpt en mye bedre vogn, og det til rimeligere pris. Anonymkode: 63958...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 Nei? Jeg hadde den selv og ser den hele tiden. Den er fin som sportsdel og. Vurderte aldri å bytte, og vi trillet i snøstorm, megaslapse osv. Inn og ut på trange trikker og i det hele tatt. Anonymkode: 09288...c6f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #7 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Disse folkene har den fordi det er "inn" ikke nødvendigvis fordi det er en god vogn. Hvorfor utsette barnet for å sitte ukomfortsbelt i kort sittedel nå man kunne kjøpt en mye bedre vogn, og det til rimeligere pris. Anonymkode: 63958...ecb Kort? Jeg har lang unge, ble aldri kort for oss. Anonymkode: 09288...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå