Gå til innhold

Sportsdelen til Bugaboo vogner. Hvordan er den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg ser ytterst få som bruker denne. Og Bugaboo er jo en populær vogn som mange har, funker sportsdelen dårlig? Det er jo kjipt å kun bruke vognen til baby i bag?

Anonymkode: 687d7...aee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har sett bugaboo vogner med sportsdel så tror jeg det bare er en ren tilfeldighet altså 😂 sportsdelen er verken dårligere eller bedre enn de fleste andre vill jeg si. Ergonomisk og behagelig sittestilling. Fint med kalesje som kan trekkes helt ned for å gi litt fred og ro. Nå når eldste har bikket 2,5 så er han egentlig litt for lang, men han sover godt med beina trukket opp også.

Anonymkode: 14bb3...166

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Synes jeg ser ytterst få som bruker denne. Og Bugaboo er jo en populær vogn som mange har, funker sportsdelen dårlig? Det er jo kjipt å kun bruke vognen til baby i bag?

Anonymkode: 687d7...aee

Den er jo veldig kort da. 

Anonymkode: 63958...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Har buffalo. Sportsdelen er mye bedre enn bagen, spør du meg. Jeg kjenner ingen som ikke har brukt sportsdelen til sin Bugaboo... og her i Oslo tror jeg 90% av de i min omgangskrets med barn har bugaboo...

Passer fortsatt til min lange, slanke 3-åring... selv om han ikke nødvendigvis har kjempegod plass nå

Anonymkode: a9ec6...e06

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har buffalo. Sportsdelen er mye bedre enn bagen, spør du meg. Jeg kjenner ingen som ikke har brukt sportsdelen til sin Bugaboo... og her i Oslo tror jeg 90% av de i min omgangskrets med barn har bugaboo...

Passer fortsatt til min lange, slanke 3-åring... selv om han ikke nødvendigvis har kjempegod plass nå

Anonymkode: a9ec6...e06

Disse folkene har den fordi det er "inn" ikke nødvendigvis fordi det er en god vogn.  Hvorfor utsette barnet for å sitte ukomfortsbelt i kort sittedel nå man kunne kjøpt en mye bedre vogn, og det til rimeligere pris. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei?

Jeg hadde den selv og ser den hele tiden. Den er fin som sportsdel og. 
 Vurderte aldri å bytte, og vi trillet i snøstorm, megaslapse osv. Inn og ut på trange trikker og i det hele tatt. 

Anonymkode: 09288...c6f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Disse folkene har den fordi det er "inn" ikke nødvendigvis fordi det er en god vogn.  Hvorfor utsette barnet for å sitte ukomfortsbelt i kort sittedel nå man kunne kjøpt en mye bedre vogn, og det til rimeligere pris. 

Kort? Jeg har lang unge, ble aldri kort for oss. 

Anonymkode: 09288...c6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...