Gå til innhold

Når har dere fått negativ graviditetstest etter abort? Min er fortsatt positiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesten 10 uker siden medisinsk abort og nesten og 8 uker siden kirurgisk (utskraping). 
Helt glemt av å teste meg 4 uker etter.. noe som jeg fikk beskjed om å gjør, men testet meg da først for en 1 eller to uker siden og i dag og den er fortsatt svak positiv (bilde lagt ved). Så jeg lurer da på når deres graviditetstest ble negativ etter abort? Hvor mange uker?🫢🫣

image.jpg

Anonymkode: ced18...070

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min ble negativ etter 4 uker… sikker på at du ikke er gravid igjen?😳

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør ta kontakt med sykehuset som utførte inngrepet, det er meningen at den skal være negativ etter omtrent fire uker

Anonymkode: b0c3c...604

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min var svakt positiv 4-5 uker etter, men så fikk jeg mensen like etter jeg testet, så testet ikke mer. 

Har du hatt mens siden aborten? 

Anonymkode: c1b76...8a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nesten 10 uker siden medisinsk abort og nesten og 8 uker siden kirurgisk (utskraping). 
Helt glemt av å teste meg 4 uker etter.. noe som jeg fikk beskjed om å gjør, men testet meg da først for en 1 eller to uker siden og i dag og den er fortsatt svak positiv (bilde lagt ved). Så jeg lurer da på når deres graviditetstest ble negativ etter abort? Hvor mange uker?🫢🫣

image.jpg

Be om ultralyd det er mye mulig det er rester i livmor.
Les her hvorfor: Mine små nurk og svangerskapet <3 <3 <3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min var svakt positiv 4-5 uker etter, men så fikk jeg mensen like etter jeg testet, så testet ikke mer. 

Har du hatt mens siden aborten? 

Hadde du eggløsning før den første mensen, selv om testen var svakt positv?

Anonymkode: 1678b...9d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde du eggløsning før den første mensen, selv om testen var svakt positv?

Anonymkode: 1678b...9d7

Det er jeg usikker på. Etter aborten blødde jeg i 2-3 uker, og fikk mens 2 uker etter der igjen, så regner med jeg ikke hadde det. Valgte å ikke teste en ny gang siden jeg fikk mens.

Etter første mens var kroppen imidlertid tilbake i "rutinen", da jeg ble gravid like etter det (ble helt sjokkert, trodde det skulle ta lang tid).

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fått mensen enda.. de sa det så fint ut etter utskrapning så er ikke rester heller😮💨 Også ringt inn et par ganger grunnet smerter som har vært der helt siden inngrepet, men fått beskjed om at det er vanlig og at mensen kommer:/ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har ikke fått mensen enda.. de sa det så fint ut etter utskrapning så er ikke rester heller😮💨 Også ringt inn et par ganger grunnet smerter som har vært der helt siden inngrepet, men fått beskjed om at det er vanlig og at mensen kommer:/ 

Jeg ville ringt og bedt om en sjekk, siden mensen ikke har kommet og testen fortsatt er positiv. For å være sikker på at alt er ok 😊

• 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 17.22):

Hei har det skjedd noe mer?

AnonymBruker
Skrevet
kvinne35+ skrev (På 14.6.2022 den 21.26):

Hei har det skjedd noe mer?

Jeg var ikke gravid på nytt, men det viste seg at det var blodoppsamling i livmor pga rester (selv om de skrev i rapporten etter utskrapning at alt var ute). Tatt som sagt både medisinsk abort og utskrapning så endte da opp med tredje prosedyre der de sugde ut restene mens jeg var våken. Var helt for forferdelig vondt😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...