Gå til innhold

Brudesuite

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som gjorde dere klare, eventuelt planlegger å gjøre dere klare, et annet sted enn hjemme / i salong på den store dagen, hvordan gjorde dere det rent praktisk?

Jeg spør fordi vi skal ha bryllupet vårt på et hotell, og jeg driver nå og vurderer de mest praktiske løsningene.

A) Vi overnatter hos svigers kvelden før. Frisør kommer dit om morgenen mens mannen drar et annet sted.

B) Vi overnatter hos svigers kvelden før. Jeg sjekker inn i brudesuiten sammen med forlover og frisør på morgenen.

C) To netter i brudesuiten, frisør kommer rett dit.

Min familie er tilreisende og vil ha en airbnb i nærheten, så det kan være det blir muligheter der også.

Anonymkode: 7c631...d22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

C.  Jeg ville unngå å skulle "flytte" fra svigers til suiten på bryllupsmorgenen. 

Er du sikker på B er en mulighet? 

Anonymkode: 259d9...3d0

AnonymBruker
Skrevet

Ofte kan du ikke sjekke inn før klokka 15 eller lignende, så jeg tror du må ha to netter.

Anonymkode: ef280...532

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som det kan bli veldig koselig med to netter der, kanskje overnatting med forlover? 

AnonymBruker
Skrevet

Blir det ikke litt kjedelig å være i suiten to netter alene? Har forlover tid til to netter overnatting? Høres jo veldig avslappende og litt luksus ut. Særlig om det er et fint hotell med spa og en bra bryllups-suite.

Anonymkode: c2b99...bb6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg overnattet på suite med forlover ene natten og med mannen andre natten :) Veldig hyggelig og rolig uten å måtte stresse hit og dit, anbefales!

Anonymkode: b0616...393

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir det ikke litt kjedelig å være i suiten to netter alene? Har forlover tid til to netter overnatting? Høres jo veldig avslappende og litt luksus ut. Særlig om det er et fint hotell med spa og en bra bryllups-suite.

Den andre natten blir jo med mannen :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den andre natten blir jo med mannen :)

Da misforstod jeg. Du skrev brudesuite ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...