Gå til innhold

Boarding kort på mobilen..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Betal for å få boardingkort sendt automatisk til din registrerte e-postadresse senest 3 timer før avgang.

Husk å skrive ut reisedokumentene før du reiser, det kan koste ekstra å gjøre dette på flyplassen."

Man må ikke skrive ut dokumentene? Holder å ha de på mail vel? 

Bestilte via Go to gate. Ingen bagasje å sjekke inn. Om jeg hadde det måtte jeg sjekke den inn på nytt på hver mellomlanding (skal mellomlande på 2 flyplasser.)

Kan jeg allikevel få alle boarding pass i skranken på flyplassen jeg reiser fra? Mener å huske jeg har gjort det slik før. Men nå reiser jeg med to ulike selskaper, husker ikke om det utgjør forskjell?

Ellers bør jeg vel betale ekstra og få boardingkortene på epost. Synes definitivt det er bedre å ha de på papir! Men synd å måtte sjekke inn på nytt to ganger når jeg ikke har bagasje, og bare  kunne gått til transfer istedet for bagasjebånd og innsjekk/sikkerhetskontroll.

Om jeg kun har boardingkort på mail.. Da kan jeg gå til transfer istedet for bagasjebånd, sant?

Har kun 45 min fra ene landing til neste fly. Det blir knapt, om jeg må sjekke inn igjen....

Anonymkode: 33f46...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...