AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Hører jo så mye om at det er nye vikarer annenhver uke nærmest, og at det er ille utenom pandemi også. Forstår absolutt at sånn er det bare, spesielt på vinterstid når sykdomssesongen er i gang. Så jeg bare lurer på hva din erfaring er, hvor ofte er alle de faste ansatte på ditt barns avdeling i bhg tilstede? Anonymkode: 9ac95...5d9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Jeg vet ikke med alle på avdelingen, men det er ei som er fast ansatt som har en kjempefin kjemi med mitt barn, og hun er nesten der hver gang jeg leverer og det er jeg så glad for ❤️ Anonymkode: e4ba3...70e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 Som regel hver uke. Lite sykdom, men når den ene ungen etter den andre sendes i barnehage med feber og de spyr over alt blir vi ansatte syke også. Vi har snørr og spytt over alt og sykdom er det bare. Hadde foreldre holdt barna sine hjemme en ekstra dag hadde det gjort vår dag mer stabil. Noe som igjen er til beste for barna. Desverre er det flest av de foreldre som prioriterer jobb ovenfor syke barn og det å ta hensyn. Anonymkode: 9e0a7...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå