AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Datteren min får av og til runde, hvite flekker i kinnet når det er kaldt og fuktig ute. Om det er mildvær og vind eller kaldt og pusten hennes skaper kondens rundt ansiktet. Det skjer i barnehagen når de er ute, så jeg kan ikke akkurat ta henne inn selv når jeg ser det skjer. Hva kan jeg gjøre for å forebygge dette selv? Jeg har hørt at kuldekremer ikke er anbefalt, hva er alternativet da? Finlandshette blir nok neppe spesielt populært liksom. Hun er 3 år. Anonymkode: 29db5...63a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Hvorfor er ikke kuldekrem anbefalt? Bhg bruker det på min. Og jeg har brukt barrierekrem, spesielt rundt munnen. Anonymkode: e1e7a...f05
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 Kuldekrem er anbefalt, men må brukes riktig. Den må smøres minst ti minutter før man skal ut, slik at fuktighet rekker å fordampe. Vi smører om morgenen rett etter frokost, og barnehagen smører etter lunsj. Du bør også snakke med barnehagen, og be dem passe på bedre. De skal passe på så barna ikke får frostskader. Anonymkode: f3955...70c
Gjest Kerrs Pink Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 Fettkrem er bra, ikke kuldekrem hvis den inneholder vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå