Gå til innhold

Will Smith slår komiker Chris Rock i ansiktet under Oscar utdelingen...

Callisto83

Anbefalte innlegg

A4. skrev (På 29.3.2022 den 11.54):

Will Smith sier her at han selv vokste opp med en far som slo moren hans, da må det svi ekstra for han at han selv er voldelig 😞

Mer og mer ser ut til å tyde på at han ikke er den voldelige parten...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosaullteppe skrev (På 29.3.2022 den 13.29):

Åja det viste jeg... Kun sett dette klippet med WILL... Uansett syntrs jeg ikke noe om mobbing uansett hvem personer det er 😪

Det var ikke mobbing. Det var faktisk et kompliment. Men selv om det ikke hadde vært det, så hadde dette vært "roasting" av mildeste art, som alle vet de kan bli utsatt for hvis de kommer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man

Kjente jeg ble litt irritert når jeg først fikk med meg hendelsen, men etter alt oppstyret etter begynner jeg nesten å syntes synd på fyren.  Spesielt når kona ikke står ved hans side i denne mediestormen. Ut i fra bildene var det tydeligvis noe hun sa som fikk han til å reagere etter at han lo av spøken selv.

Vi lever tydeligvis i en kultur hvor vi liker å se mennesker som driter seg ut bli begravd i offentligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor manipulerende kona hans er syns jeg dette er for lang straff.

Sett intervjuer og alt han gjør for henne er kun basert på hans eget ego. I følge henne gjør han aldri noe for henne. Selv når hun var utro var det kun Will sin skyld. Dette sier hun på nasjonal tv. Hun innrømmer aldri skyld. 

Straffen er for lang.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken888 skrev (19 minutter siden):

Med tanke på hvor manipulerende kona hans er syns jeg dette er for lang straff.

Sett intervjuer og alt han gjør for henne er kun basert på hans eget ego. I følge henne gjør han aldri noe for henne. Selv når hun var utro var det kun Will sin skyld. Dette sier hun på nasjonal tv. Hun innrømmer aldri skyld. 

Straffen er for lang.

Nå må du slutte! Skal han få mildere straff fordi kona kanskje ikke er snill med han? Han er en voksen mann som er ansvarlig for sine handlinger, plasser skylden der den hører til. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

En passende straff for en som er altfor høy på seg selv. Han kan tydeligvis ikke beherske seg og ødela festen for alle de andre som vant sitt livs pris. 

Ødela han virkelig festen for de andre? Skal vedde på at de fant dette veldig minneverdig i en ellers rekke med kjedelige fester.

Hva skjedde med sex,, drugs and rock n roll i underholdningsbransjen? Skjønner ikke at folk reagerer på dette i det hele tatt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (1 time siden):

Utestengelse ja, helt fint. 10 år???? 😂😂😂😂 latterlig. Han drepte vel ikke fyren såvidt jeg vet 

Nei det gjorde han ikke! Men her kunne det skjedd mye mer dramatiske ting. Om han som her ble slått ville anmeldt kunne denne Smith blitt saksøkt for mange milliarder dollar! Politiet måtte da også ha etterforsket det og det kunne endt med fengselsstraff. Så her skal denne skuespilleren prise seg lykkelig for at det ikke fikk en langt mer alvorlig etterspill. Hadde en hvit person gjort det samme ? Det hadde endt helt annerledes. Den  fargede skuespilleren lar dette passere, og legger saken død. Det kan Will Smith være veldig glad for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (1 time siden):

Det var ikke mobbing. Det var faktisk et kompliment. Men selv om det ikke hadde vært det, så hadde dette vært "roasting" av mildeste art, som alle vet de kan bli utsatt for hvis de kommer.

100% enig. Fatter ikke at folk forsvarer Will Smith. Alopecia er, for dem som ikke vet det, det medisinske navnet for skallethet. Jada Smith har selv valgt å være åpen om dette, og har til og med vitset om det. Hun er ikke funksjonshemmet eller alvorlig syk, selvom det virker som mange tror det. Hun er en styrtrik og priviligert kvinne som driter ut mannen sin i podcaster og hos Operah. De deler åpent hele livet sitt, snakker om utroskap og sexavhengighet. Om hun var så usikker og lei seg fordi hun er skallet kunne hun gjort som 98% av kvinnene på Oscar-utdelingen og satt på løshår. 

At hun, eller andre, kaller skallethet en funksjonshemming/sykdom mener jeg er en stor fornærmelse til andre med "ekte" funksjonshemmelser og sykdommer. 

Jeg syns veldig synd på Will Smith, men han valgte å ødelegge en stor kveld for andre Oscar-vinnere, vertene og alle som jobber med utdelingen. Vold er aldri løsningen, uansett hva som blir sagt. En riktig måte å håndtere dette på ville vært en twittermelding eller IG-post der han hadde forklart at kona ble lei seg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (10 minutter siden):

Ødela han virkelig festen for de andre? Skal vedde på at de fant dette veldig minneverdig i en ellers rekke med kjedelige fester.

Hva skjedde med sex,, drugs and rock n roll i underholdningsbransjen? Skjønner ikke at folk reagerer på dette i det hele tatt. 

Du går opp på en sene og smeller til verten som står og snakker?  Om du har omløp i toppen og kan tenke litt risiko? Hva om han som ble slått hadde falt om, truffet bakken med hodet og blitt alvorlig skadet? Det kan veldig fort skje faktisk, dette er ikke på film, det er i virkeligheten. Da hadde Will Smith ødelagt livet sitt, og til han som han slo ned. Det er ofte bare tilfeldigheter som skiller mellom at det gikk helt bra, og at det går helt galt. Derfor reagerer man og statuerer at dette ikke er akseptabel oppførsel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Velvia
16 minutter siden, visp said:

Hadde du hatt den samme instillingen om han slo en kvinne rett i ansiktet? Er det rock n' roll også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velvia skrev (3 minutter siden):

Hadde du hatt den samme instillingen om han slo en kvinne rett i ansiktet? Er det rock n' roll også?

Jeg forherliger ikke sex drugs and rock n roll, men man har da alltid opplevd det litt ekstreme fra denne bransjen (skuelspillere, musikere etc.). Er det noe nytt under solen? Folk som lever i rikdom og berømmelse har da alltid tillatt seg utsvevende liv med mye overskriftmateriale. Hvorfor denne hendelsen får stor oppmerksomhet langt utover landegrensene er derfor helt merkelig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler

Folk snakker alltid bare om at kona hans har vært utro, men jeg har hørt at de begge har vært det. Men egentlig ikke, siden de har et åpent forhold (sorry avsporingen, men han har altså også vært "utro"). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
BethD skrev (1 time siden):

Utestengelse ja, helt fint. 10 år???? 😂😂😂😂 latterlig. Han drepte vel ikke fyren såvidt jeg vet 

Om du trodde straffen for drap er 10 års utestengelse fra Oscar så har du misforstått grundig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Muffin man
Nimbus2000 skrev (8 minutter siden):

Om du trodde straffen for drap er 10 års utestengelse fra Oscar så har du misforstått grundig. 

Tror brukeren du siterer brukte " Han drepte ikke fyren" for å statuere hvor komisk straffen var..  Det er vel ganske åpenbart. 'Her tar du innlegget for bokstavelig  og prøver å få henne til å fremstå som ignorant.

Ikke veldig snilt😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (3 timer siden):

Humor på enkeltpersoners bekostning er og blir trakassering. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (8 timer siden):

Humor på enkeltpersoners bekostning er og blir trakassering. 

Så når noen parodier f.eks kongen så er det trakassering? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (12 timer siden):

Hva sa han egentlig som fikk WS til å slå? 

at han gledet seg til. se henne i neste G.I. Jane film, med referanse til det skallede hodet hennes (G.I. Jane er filmen hvor Demi More er kul, vakker, smart, sterk, sexy og har skinnet hodet sitt med klippemaskin. Kona til WS er skallet på grunn av alopecia, men er også en vakker kvinne.)

Ser ikke at spøken var så grusom, G.I. Jane er jo helt rå!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...