Gjest Nimbus2000 Skrevet 1. april 2022 #641 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) EtFo skrev (36 minutter siden): Han har vært komiker i mange år, så han burde være mer proff enn å tenke at «det går sikkert greit»🤷♀️ Det kan man sikkert si. Og for alt vi vet så kan det være at Chris Rock trodde han hadde spurt om lov først. Det er neppe Chris Rock personlig som ringer til alle kjendisene han roaster. Han har nok assistenter som ringer kjendisenes assistenter. Kan være det var assistentene som trodde at denne vitsen ikke var noe man trengte å spørre Jada om på forhånd. Endret 1. april 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 1. april 2022 #642 Del Skrevet 1. april 2022 Det vil overraske meg om det er en norm for prisutdelinger at alt skal være avtalt på forhånd. Aldri i verden om Rebel Wilsons stikk mot Will Smith under BAFTA for to uker siden var avklart på forhånd. Jeg tror sjansen er størst for at Chris Rocks stikk mot Jada Pinkett var noe han kom på i farta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 1. april 2022 #643 Del Skrevet 1. april 2022 Klossmajor skrev (3 minutter siden): Det vil overraske meg om det er en norm for prisutdelinger at alt skal være avtalt på forhånd. Aldri i verden om Rebel Wilsons stikk mot Will Smith under BAFTA for to uker siden var avklart på forhånd. Jeg tror sjansen er størst for at Chris Rocks stikk mot Jada Pinkett var noe han kom på i farta. Ricky Gervais har sagt at alle vitsene hans er klarert på forhånd både med ofrene og med advokater(for å sikre at det ikke sies noe som kan føre til søksmål). Men skjønner at han sjekker på forhånd for hans roasting er jo mye grovere. Skjønner også at det kan skje at noen går utenfor manus eller at det kan skje at man glemmer å spørre om lov først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 1. april 2022 #644 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Nimbus2000 skrev (47 minutter siden): Ricky Gervais har sagt at alle vitsene hans er klarert på forhånd både med ofrene og med advokater(for å sikre at det ikke sies noe som kan føre til søksmål). Men skjønner at han sjekker på forhånd for hans roasting er jo mye grovere. Skjønner også at det kan skje at noen går utenfor manus eller at det kan skje at man glemmer å spørre om lov først. Gervais har sagt nå at han ikke ville ha fleipet med håret til Jada Pinkett. Men han ville ha fleipet med hennes forhold til sønnens kompis. Altså det samme som Rebel Wilson fleipet med for to uker siden. Jeg oppfatter Wilsons fleip mye styggere enn Rocks. Jeg tror ikke folk bryr seg om håret hennes. Siste jeg så av Pinkett går hun nå rundt med parykk/løshår. Jeg tror derimot sidesprang kan påvirke omdømmet deres og hans publikumstekke en god del. Virker som veldig mange ikke hadde fått med seg ekteskapsproblemene deres før siste Oscar-seremoni. Nå vet alle det. Hva vil det ha å si for karrieren hans framover, tro? Endret 1. april 2022 av Klossmajor 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 1. april 2022 #645 Del Skrevet 1. april 2022 Klossmajor skrev (14 minutter siden): Gervais har sagt nå at han ikke ville ha fleipet med håret til Jada Pinkett. Men han ville ha fleipet med hennes forhold til sønnens kompis. Altså det samme som Rebel Wilson fleipet med for to uker siden. Jeg oppfatter Wilsons fleip mye styggere enn Rocks. Jeg tror ikke folk bryr seg om håret hennes. Siste jeg så av Pinkett går hun nå rundt med parykk/løshår. Jeg tror derimot sidesprang kan påvirke omdømmet deres og hans publikumstekke en god del. Virker som veldig mange ikke hadde fått med seg ekteskapsproblemene deres før siste Oscar-seremoni. Nå vet alle det. Hva vil det ha å si for karrieren hans framover, tro? Jeg er ikke enig: å fleipe med håret hennes er slemmere da hun har en sykdom som gjør at hun mister håret, hun kan ikke noe for det. Utroskap kan hun helt klart noe for! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. april 2022 #646 Del Skrevet 1. april 2022 Cid skrev (21 timer siden): Så du mener at hver gang noen sier noe man føler treffer så skal man slå dem ned? Det høres ikke ut som en bra verden 😕 Da er vi tilbake til huleboerne som slåss om alt.. Vi er ikke så langt unna, har lest nok tråder til det, ikke alle mannfolk som er stuerene her en gang, tisser utafor do og markerer seg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. april 2022 #647 Del Skrevet 1. april 2022 Keikolina skrev (14 minutter siden): Vi er ikke så langt unna, har lest nok tråder til det, ikke alle mannfolk som er stuerene her en gang, tisser utafor do og markerer seg 😅 Nasty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 1. april 2022 #648 Del Skrevet 1. april 2022 EtFo skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke enig: å fleipe med håret hennes er slemmere da hun har en sykdom som gjør at hun mister håret, hun kan ikke noe for det. Utroskap kan hun helt klart noe for! Jeg tenker på det som styggere i den forstand av hva som har betydning for omdømmet deres. Jeg tror ikke folk flest bryr seg stort om hennes hår, eller snarere mangel på det. Svarte kvinner bruker ofte masse løshår uansett. De som selv sliter med hårtap vil sikkert legge hennes åpenhet om hårsykdommen på minne. Men forsvinnende få andre. Det beste de to kunne ha gjort var å la det passere under seremonien, for så å ta opp etterpå hvor sårt det kan være for de som er rammet av det. Sidesprang påvirker omdømmet deres i en ganske annen grad, tror jeg. Will Smith liker å ta helteroller. Roller hvor han framstår som en mann med full kontroll. Mange av dem typiske Rambo-roller hvor han kan utfordre en hær på egen hånd. I motsetning til mange av actionfilm-stjernene der ute har ikke Smith noen personlig bakgrunn å vise til som bygger opp om et sånt bilde. Da kan konas sidesprang, hans mangel på selvkontroll og påfølgende grining foran kameraene slå uheldig ut for troverdigheten til rollene han liker å påta seg som en tøffing på skjermen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 1. april 2022 #649 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Neste gang Will kommer med en morsom kommentar og noen heder de ble krenket så blir det vanskelig for Will å si det bare var en spøk. Og det er alltid noen som blir krenket. Endret 1. april 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. april 2022 #650 Del Skrevet 1. april 2022 EtFo skrev (54 minutter siden): Jeg er ikke enig: å fleipe med håret hennes er slemmere da hun har en sykdom som gjør at hun mister håret, hun kan ikke noe for det. Utroskap kan hun helt klart noe for! jeg har lest at hun og will har et åpent forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 1. april 2022 #651 Del Skrevet 1. april 2022 Wills oppførsel gjør han også mindre barnevennlig og det kan føre til at han mister roller i filmer rettet mot barn. F.eks det å gjøre stemmen i animasjonsfilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 1. april 2022 #652 Del Skrevet 1. april 2022 Maleficenta skrev (5 minutter siden): jeg har lest at hun og will har et åpent forhold Med tanke på hva som blir sagt i podkasten jeg legger ved her, tror jeg det er en sannhet i det. Samtidig er hennes forhold til sønnens kompis så åpenbart sårt for Will Smith når de snakker om det i full åpenhet at jeg tror det bare er en slags halvsannhet. Kanskje mest av alt et selvbedrag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 1. april 2022 #653 Del Skrevet 1. april 2022 Maleficenta skrev (25 minutter siden): jeg har lest at hun og will har et åpent forhold De har et så dårlig forhold at det er nødt til å være åpent for at de skal orke å bo sammen. Sjekk intervjuet med Oprah. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. april 2022 #654 Del Skrevet 8. april 2022 Passende straff eller for strengt? https://www.nrk.no/kultur/will-smith-utestengt-fra-oscar-i-10-ar-1.15927465 Oscar-akademiet har bestemt seg for å stenge ute Will Smith frå Oscar-seremonien i ti år etter at han fika til Chris Rock under årets prisutdeling. Smith seier han aksepterer avgjerda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 8. april 2022 #655 Del Skrevet 8. april 2022 Passende. Han får god tid til å tenke på det han gjort. Noe som er synd, for likte ham godt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 8. april 2022 #656 Del Skrevet 8. april 2022 Tåpelig lang straff. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 9. april 2022 #657 Del Skrevet 9. april 2022 Helt grei avgjørelse. Man slår ikke folk; uansett. Den reaksjonen var så full av skam, og selvhøytidelighet. Hadde han vært smart hadde han sagt: «Yea, look at her; such a beautiful lady and she’s mine» 😎 Vend mobbere ryggen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. april 2022 #658 Del Skrevet 9. april 2022 Det som er trist i denne saken er at WS sin handling fullstendig overskygger det som var budskapet hans. Jeg synes «spøken» til Oscar-verten var skikkelig ufin, reaksjonen til WS tyder på at sykdommen har vært psykisk belastende for hans kone og da er det ugreit å lage humor på det. I uttalelsen fra Oscar roser de sin egen vert, og straffer WS svært hardt. Taperen blir alle de som nå må tåle humor på egen bekostning. Jeg hadde ønsket en debatt om den typen humor i kjølvannet av hendelsen. Jeg synes straffen er for hard, og det fremstår som om akademiet mest av alt har snudd kappa etter vinden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 9. april 2022 #659 Del Skrevet 9. april 2022 En passende straff for en som er altfor høy på seg selv. Han kan tydeligvis ikke beherske seg og ødela festen for alle de andre som vant sitt livs pris. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 9. april 2022 #660 Del Skrevet 9. april 2022 Utestengelse ja, helt fint. 10 år???? 😂😂😂😂 latterlig. Han drepte vel ikke fyren såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå