elskermenn Skrevet 29. mars 2022 #441 Del Skrevet 29. mars 2022 padawan skrev (12 minutter siden): .......og frisyren skyldes tilstanden hennes. Feil. Ikke direkte. Dessuten må man tåle vitser fra komikere. Det synes at de fleste har har null erfaring med stand up og humor. Ingen hadde brydd seg for tjue år siden eller om Jada var hvit. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. mars 2022 #442 Del Skrevet 29. mars 2022 Altså, først så ser vi Will Smith le av det Chris Rock sier, men så klikker han i vinkel når han ser at kona ser litt oppgitt ut over vitsen til herr Rock, blir litt det samme, som flere har sagt, når Madcon ble kalt for Mokkamenn av Plumbo-vokalisten, de lo først, men når salen buet så var det ikke så gøy allikevel. Jeg er også for øvrig enig med Jim Carrey her: Sitat Skuespiller Jim Carrey sier til CBS tirsdag kveld norsk tid at han ble kvalm av måten publikum reagerte – eller ikke reagerte – på episoden. Etter Smiths takketale da han vant prisen for beste mannlige hovedrolle, fikk han stående applaus. – Jeg ble kvalm av hyllesten. Hollywood er uten ryggrad og det føltes som en klar indikasjon på at vi ikke er «the cool club» lenger, sier Carrey til kanalen ifølge Deadline. Han sier også at han mener Smith burde blitt arrestert. Men Chris Rock har selv sagt at han ikke ønsker å politianmelde hendelsen. – Jeg hadde gått ut i dag og sagt at jeg saksøker Will for 200 millioner dollar, for den videoen kommer til å være der for alltid, sier Carrey, og fortsetter: – Du kan rope fra salen og vise misnøye, eller si noe på Twitter. Du har ikke rett til å gå opp på scenen og klappe til noen i ansiktet fordi at de sa ord. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 29. mars 2022 #443 Del Skrevet 29. mars 2022 Skrottefar skrev (2 minutter siden): Jeg er også for øvrig enig med Jim Carrey her: Enig jeg også. I lenken står det også at Jada har en instagram-post hvor det står: – Dette er en tid for helbredelse(healing), og jeg er her for det. Skjønner ikke hva hun mener med det. Spesielt av henne å snakke om helbredelse når det er mannen hennes som er skurken og Chris Rock som er offeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. mars 2022 #444 Del Skrevet 29. mars 2022 Callisto83 skrev (På 28.3.2022 den 8.27): Hva synes deres om dette sinneutbruddet? Personlig mista jeg litt respekt for Will Smith etter dette, og er skuffet over at han måtte ty til vold pga en spøk som kanskje ikke falt i god jord. Det hele ble litt "cringe", hvis man kan bruke det ordet. Hva tenker du? Her er klippet fra Youtube. han la seg jo langflat etterpå da. Jeg skjønner derimot godt reaksjonen når chris rock kom med en så sårende spøk. Det var sikkert et verbalt slag i trynet for han også. Var en straksreaksjon fordi han ble sint på konas vegne. Man er ikke perfekt alltid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. mars 2022 #445 Del Skrevet 29. mars 2022 Nimbus2000 skrev (1 minutt siden): Enig jeg også. I lenken står det også at Jada har en instagram-post hvor det står: – Dette er en tid for helbredelse(healing), og jeg er her for det. Skjønner ikke hva hun mener med det. Spesielt av henne å snakke om helbredelse når det er mannen hennes som er skurken og Chris Rock som er offeret. Kanskje hun tenker at det er Will som trenger helbredelse 😛 Jeg syns også Chris Rock har vist seg som en storsinnet fyr som har holdt seg unna debatten, og jeg tror han ikke mente noe vondt med det han sa i det hele tatt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 29. mars 2022 #446 Del Skrevet 29. mars 2022 Jada Pinkett Smith Declared ‘I Don’t Give Two Craps What People Feel About This Bald Head of Mine’ Before Oscars Jada Smith Addressed Her Head in TikTok before Oscar blowup – Deadline Når man ikke trodde at familien Smith kunne fremstå mer patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. mars 2022 #447 Del Skrevet 29. mars 2022 Djungelvrål skrev (På 28.3.2022 den 9.07): Han må ha klikket fullstendig. Hun har en hårsykdom, ikke kreft. Han burde vel ikke leve i offentligheten, han er jo farlig. Jeg hadde vært så flau om jeg var Jada. 🙄 er gabske grusomt spesielt for en kvinne å miste håret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. mars 2022 #448 Del Skrevet 29. mars 2022 Nimbus2000 skrev (5 minutter siden): Enig jeg også. I lenken står det også at Jada har en instagram-post hvor det står: – Dette er en tid for helbredelse(healing), og jeg er her for det. Skjønner ikke hva hun mener med det. Spesielt av henne å snakke om helbredelse når det er mannen hennes som er skurken og Chris Rock som er offeret. herregid de skværa jo opp Kutt nå ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. mars 2022 #449 Del Skrevet 29. mars 2022 Maleficenta skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner derimot godt reaksjonen når chris rock kom med en så sårende spøk Eh........Will lo av spøken først før han ble indignert på konas vegne og klikka i vinkel 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 29. mars 2022 #450 Del Skrevet 29. mars 2022 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Kanskje hun tenker at det er Will som trenger helbredelse 😛 Jeg syns også Chris Rock har vist seg som en storsinnet fyr som har holdt seg unna debatten, og jeg tror han ikke mente noe vondt med det han sa i det hele tatt Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 29. mars 2022 #451 Del Skrevet 29. mars 2022 (endret) Maleficenta skrev (4 minutter siden): herregid de skværa jo opp Kutt nå ut Hva skal jeg kutte ut? Uansett, dette er et diskusjonforum. Det er ikke meningen at jeg kun skal skrive ting du er enig med. Endret 29. mars 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 29. mars 2022 #452 Del Skrevet 29. mars 2022 elskermenn skrev (1 time siden): Feil. Ikke direkte. Dessuten må man tåle vitser fra komikere. Det synes at de fleste har har null erfaring med stand up og humor. Ingen hadde brydd seg for tjue år siden eller om Jada var hvit. Når komikere velger å ha en humor som går på bekostning av enkeltpersoner så er det helt på sin plass å reagere slik WS gjorde. Det burde skjedd langt hyppigere. Skal man drive med humor på bekostning av enkeltpersoner bør man avtale det med de det gjelder først. Tro meg, jeg liker ikke krenkoramaet som råder i dag, men enkelte ting er faktisk på sin plass å dele ut en ørefik for. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. mars 2022 #453 Del Skrevet 29. mars 2022 Maleficenta skrev (3 minutter siden): herregid de skværa jo opp Kutt nå ut Skværa opp? At han legger ut en unnskyldning til Chris betyr ikke direkte at de har skværet opp, for den unnskyldningen kan fort være bare noe han måtte gjøre, noe hans PR-apparat mener vil være det beste her og nå. Har ikke sett det stå noe sted at Will og Chris har møttes og skværa opp 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 29. mars 2022 #454 Del Skrevet 29. mars 2022 Maleficenta skrev (5 minutter siden): han la seg jo langflat etterpå da. Jeg skjønner derimot godt reaksjonen når chris rock kom med en så sårende spøk. Det var sikkert et verbalt slag i trynet for han også. Var en straksreaksjon fordi han ble sint på konas vegne. Man er ikke perfekt alltid Will lo selv av vitsen, helt til han så at kona ikke likte den. Dessuten var det ganske tydelig at Chris ikke hadde vonde intensjoner med vitsen, så det at Will hadde såpass sterke reaksjoner er ganske vilt. Det er ingen som forventer at han skal være perfekt - hadde han bare ropt fra salen så hadde han nok ikke fått de reaksjonene han fikk. Men å slå til noen som kom med en usmakelig vits... Da er man ikke ikke-perfekt, man er rett og slett dum. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. mars 2022 #455 Del Skrevet 29. mars 2022 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Når komikere velger å ha en humor som går på bekostning av enkeltpersoner Vet DU hva Chris Rock mente med det han sa da? Kan jo hende at han syntes Jada så like Badass ut som det Demi Moore gjorde i GI Jane filmen og ikke noe annet enn det og at det var hennes hår som fikk han til å dra den sammenligningen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 29. mars 2022 #456 Del Skrevet 29. mars 2022 Maleficenta skrev (9 minutter siden): herregid de skværa jo opp Kutt nå ut Hvor har du det fra? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 29. mars 2022 #457 Del Skrevet 29. mars 2022 PetterKanin skrev (2 minutter siden): Når komikere velger å ha en humor som går på bekostning av enkeltpersoner så er det helt på sin plass å reagere slik WS gjorde. Det burde skjedd langt hyppigere. Skal man drive med humor på bekostning av enkeltpersoner bør man avtale det med de det gjelder først. Tro meg, jeg liker ikke krenkoramaet som råder i dag, men enkelte ting er faktisk på sin plass å dele ut en ørefik for. Du liker ikke "krenkoramaet", men mener det er greit å gi ørefik til noen om de kommer med en vits på din bekostning? Her var ikke engang vitsen drøy, vitsen var et kompliment som Will og Jada tolket som om de var Rhino i Nissene på Låven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 29. mars 2022 #458 Del Skrevet 29. mars 2022 Skrottefar skrev (3 minutter siden): Vet DU hva Chris Rock mente med det han sa da? Kan jo hende at han syntes Jada så like Badass ut som det Demi Moore gjorde i GI Jane filmen og ikke noe annet enn det og at det var hennes hår som fikk han til å dra den sammenligningen. Hvorfor i all verden skulle det ha noe å si? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 29. mars 2022 #459 Del Skrevet 29. mars 2022 Nimbus2000 skrev (4 minutter siden): Du liker ikke "krenkoramaet", men mener det er greit å gi ørefik til noen om de kommer med en vits på din bekostning? Her var ikke engang vitsen drøy, vitsen var et kompliment som Will og Jada tolket som om de var Rhino i Nissene på Låven. Korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boomshakalaka Skrevet 29. mars 2022 #460 Del Skrevet 29. mars 2022 11 minutter siden, PetterKanin said: Når komikere velger å ha en humor som går på bekostning av enkeltpersoner så er det helt på sin plass å reagere slik WS gjorde. Det burde skjedd langt hyppigere. Skal man drive med humor på bekostning av enkeltpersoner bør man avtale det med de det gjelder først. Tro meg, jeg liker ikke krenkoramaet som råder i dag, men enkelte ting er faktisk på sin plass å dele ut en ørefik for. Det er HUMOR. Vitsing og humor skal man ikke ta seriøst, man skal le av det. Ikke slå. Ikke la seg krenke av HUMOR. Burde skjedd hyppigere? Vi lærte vel alle i barnehagen at man ikke skal slå hverandre om noen tøyser med hverandre. Vold er ALDRI akseptabelt, med mindre det er i fysisk selvforsvar. Du liker ikke krenkoramaet, men synes det er greit å dele ut en ørefik for enkelte vitser - her er DU dobbeltmoralsk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå