Gå til innhold

Will Smith slår komiker Chris Rock i ansiktet under Oscar utdelingen...


Callisto83

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbus2000
A4. skrev (3 timer siden):

Will Smith sier her at han selv vokste opp med en far som slo moren hans, da må det svi ekstra for han at han selv er voldelig 😞

Vi får håpe at han oppriktig angrer. Kanskje var også denne hendelsen kun et engangstilfelle, men når det skulle så lite til for at Will klikker og ty til vold så lurer jeg på om han er så behersket som ham gir uttrykk for i videoen din eller om de kun er et image han prøver å skape.

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke at denne er delt av, men her gjør han selv narr av en skallet mann. Han kan ikke vite hva slags følelser mannen har rundt det... Eller om han har en sykdom. Han er ikke det spor bedre selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Sacramone said:

Her er ikke dette tilfellet, Jada er ikke imponert (vitsen var kanskje dårlig, men ikke spesielt slem), Will ler, men ender med å føle seg helt teit ovenfor dama han skal være «ett» med. Og vips: Vi har fått tidenes overreaksjon, vold med påfølgende snørr og tårer på årets mest fancy fest 😅 Det er bare kjendiser som kan få dette til! 
 

Enig i dette. Jeg lurer også på om han ikke var helt edru.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (8 minutter siden):

Ser ikke at denne er delt av, men her gjør han selv narr av en skallet mann. Han kan ikke vite hva slags følelser mannen har rundt det... Eller om han har en sykdom. Han er ikke det spor bedre selv.

Handler vel litt om tid og sted, da… Dette var Oscar, ikke «The roast of…» 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Da Will tok  i mot Oscaren så sa han at "life imitates art" og han nå var litt som "Crazy Richard". Temmelig drøyt for det impliserer jo at Richard, faren til Williams-søstrene er voldelig. 

Må være den verste unnskyldningen man kunne gitt. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EtFo skrev (16 minutter siden):

Handler vel litt om tid og sted, da… Dette var Oscar, ikke «The roast of…» 

Han roaster en kameramann? Det er ganske mye værre syns jeg! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (15 minutter siden):

Handler vel litt om tid og sted, da… Dette var Oscar, ikke «The roast of…» 

Humor og latterliggjøring har vært en del av Oscar-tilstelningen i generasjoner. Sånn har Oscar vært siden Dean Martin og Frank Sinatras dager. Som man har vært inne på tidligere i tråden, var det flere som ble gjort narr av i det samme showet. Spøken J.K. Simmons ble utsatt for var styggere. Will Smith vet veldig godt at dette er noe man risikerer ved å stille opp der. Det kan umulig ha kommet som noen overraskelse for ham.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (28 minutter siden):

Handler vel litt om tid og sted, da… Dette var Oscar, ikke «The roast of…» 

Det er nettopp det det er. De som møter opp der må regne med en spøk på sin kappe mer enn en gang. 
 

 

A4. skrev (41 minutter siden):

Ser ikke at denne er delt av, men her gjør han selv narr av en skallet mann. Han kan ikke vite hva slags følelser mannen har rundt det... Eller om han har en sykdom. Han er ikke det spor bedre selv.

internett glemmer aldri! Blir mer og mer pinlig dette..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (3 timer siden):

Eh, like før Chris Rock ble slått til, hadde tre komikerdamer stått på samme scene og gjort narr av ufrivillig mannlig hårtap.

Hva skjer med den ekstreme dobbeltmoralen og voldsforherligelsen her egentlig?

Alle vet at Chris Rock på Oscar betyr mild "roasting". Hvis man ikke takler det, får man la være å komme.

Åja det viste jeg... Kun sett dette klippet med WILL... Uansett syntrs jeg ikke noe om mobbing uansett hvem personer det er 😪

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel hengt ut kona hans tidligere, som har ført til at hun ikke ønsket å delta ved tidligere anledninger. Så antar det er tatt opp på bakrommet tidligere. Ser iht hennes reaksjon, så kan det se sånn ut. Og siden will Smith snakker om at han ber om respekt og ikke får det, fikk begeret til å renne over. Så vil jeg tro dette har en forhistorie som ikke har sett eller får se dagens lys. En fyr ville nok neppe reagere så voldsomt om det ikke lå noe mer bak her. Så da er de vel like store duster begge to egentlig. Men har da mer forståelse for will

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (11 minutter siden):

Han har vel hengt ut kona hans tidligere, som har ført til at hun ikke ønsket å delta ved tidligere anledninger. Så antar det er tatt opp på bakrommet tidligere. Ser iht hennes reaksjon, så kan det se sånn ut. Og siden will Smith snakker om at han ber om respekt og ikke får det, fikk begeret til å renne over. Så vil jeg tro dette har en forhistorie som ikke har sett eller får se dagens lys. En fyr ville nok neppe reagere så voldsomt om det ikke lå noe mer bak her. Så da er de vel like store duster begge to egentlig. Men har da mer forståelse for will

Nei, grunnen til at de «boikotta» i 2016(?) var at det ikke var noen sorte som var nominert. Tror også dette var to år på rad. Så da mente de Oscars var rasistiske. 
Det ble da slengt en spøk retta mot Jada som boikotta Oscars at man ikke kan boikotte noe man faktisk ikke er invitert til.

De var sikkert ikke fornøyd med spøken. Men i slike settinger må man regne med å ha en god dose selvironi. Bare å se på samtlige Oscars utdelinger det. Jeg syntes forøvrig den spøken med boikotting var morsom 😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A4. skrev (1 time siden):

Ser ikke at denne er delt av, men her gjør han selv narr av en skallet mann. Han kan ikke vite hva slags følelser mannen har rundt det... Eller om han har en sykdom. Han er ikke det spor bedre selv.

Det ser ut som 90-tallet. Det var en helt annen verden enn i dag. Folk tåler ingenting lenger. Til og med de eldre som Will Smith er blitt snowflakes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alt glitteret og hyllestene synes jeg egentlig at det er ganske greit at vertene og talerne kan gjør litt narr av stjernegalleriet tilstede. Det gir tilstelningen et snev av bakkekontakt. Hele seremonien ville bare blitt gjennomført pompøs og blærete uten det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
Klossmajor skrev (1 minutt siden):

I alt glitteret og hyllestene synes jeg egentlig at det er ganske greit at vertene og talerne kan gjør litt narr av stjernegalleriet tilstede. Det gir tilstelningen et snev av bakkekontakt. Hele seremonien ville bare blitt gjennomført pompøs og blærete uten det.

Handler også om å TV-seere. Oscar-sermonien er lang og de gjeveste prisene deles ut først helt på slutten.

Om man sjekker på YouTube-klipp fra seremoniene så er det stort sett kun klipp av verten og  Oscar til superstjerner  som DiCaprio som har mange seere.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (2 minutter siden):

https://deadline.com/2022/03/will-smith-apology-to-chris-rock-1234989591/
På bildet fra rett etter at han slo til Chris så ser man at Will smiler så virket ikke som at han var helt seriøs :P 

Det ser ut som en reaksjon på reaksjonen til Chris 🤷‍♀️ Men generelt sett virka det som at Will hadde masse forskjellige følelser den kvelden. Veit ikke hvordan jeg skal tolke det egentlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (1 minutt siden):

Det ser ut som en reaksjon på reaksjonen til Chris 🤷‍♀️ Men generelt sett virka det som at Will hadde masse forskjellige følelser den kvelden. Veit ikke hvordan jeg skal tolke det egentlig. 

Mon tro om Chris vil godta unnskyldningen og bli venner igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Mon tro om Chris vil godta unnskyldningen og bli venner igjen 

Jeg veit ikke om de var venner i utgangspunktet. Sikkert bare en ny vits i hans repertoar da. Det er ikke sikkert han tar det så tungt siden det er Will det går ut over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...