Gå til innhold

Will Smith slår komiker Chris Rock i ansiktet under Oscar utdelingen...


Callisto83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg synest det som om Yada er ein narcissist, og Will er på randen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Metalman4100
Capazitet skrev (4 minutter siden):

For meg synest det som om Yada er ein narcissist, og Will er på randen...

Will ønsket ikke å offentliggjøre deres åpne forhold, selv om ryktene verserte. Jada virker å ha vært pådriver for å offentliggjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metalman4100 skrev (13 minutter siden):

Will ønsket ikke å offentliggjøre deres åpne forhold, selv om ryktene verserte. Jada virker å ha vært pådriver for å offentliggjøre det.

Det var August Alisna som sa det i et intervju, at de hadde hatt er forhold. Det hadde vært rykter lenge, og som han sa så hadde han begynt å miste jobbmuligheter fordi folk tenkte at han forsøkte å ødelegge ekteskapet deres eller noe, og det var ikke sant. De hadde et veldig genuint forhold. Om noe så var det han som ble brukt. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særdeles lite givende å gi en ørefik på en Oscar-utdeling men det var ikke akkurat vold.

da er det mange norske jenter som bedriver vold også fremfor å gi en ørefik til klåfingra gutter. Som må politianmeldes og det som er for det blir for mye for krenka og puter under armene generasjonen.

anyway i den settingen så er det flause å rusle opp på scenen å gi en ørefik. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med WILL... Han står off for kona si som garantert har gråti mye over dette. Så blir hun driti ut og nevn av han andre duden forran flere på live kamera.... 

Hvorfor er det blitt slik at man må snakke dritt om andres utseende for og lage komisjov  fortiden.... Syntes det er forkastelig... Kan være morsomt på en måte men ikk for den det gjelder... Stakkar.... Jeg føler med henne for jeg selv har en hårsykdom.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

June1996 skrev (6 timer siden):

Jeg tror ikke Chris visste om den beefen. Vitsen han kom med nå var  noe av det mest uskyldige han kunne kommet med. Om han var ute etter å ta Will og Jada så hadde han kommet med noe betydelig grovere.

Det handler nok om at Jada er hårsår og at Will ikke helt skjønte hvordan han skulle stå opp for kona.

😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordilandet skrev (8 timer siden):

Jeg vil tro flauere. Nå står w.s tilbake som idioten, p.g.a måten han reagerte på. Hadde han kommet opp på scenene og sagt at det var en usmakelig spøk og respektløst, hadde c.r stått igjen som dusten. Men når mannen tydde til vold kom han tapende ut av situasjonen. 

Er reaksjon på spøken var absolutt på sin plass, men ikke en slik reaksjon. 

Ja, akkurat det jeg mener. Nå får vi se om han mister Oscar-en for dette stuntet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Valentin said:

Særdeles lite givende å gi en ørefik på en Oscar-utdeling men det var ikke akkurat vold.

da er det mange norske jenter som bedriver vold også fremfor å gi en ørefik til klåfingra gutter. Som må politianmeldes og det som er for det blir for mye for krenka og puter under armene generasjonen.

anyway i den settingen så er det flause å rusle opp på scenen å gi en ørefik. 

Ikke vold?  Så om kjæresten kommer hjem hver dag og slår deg i ansikt er det bare kjærlighet da? 

 

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Rosaullteppe said:

Enig med WILL... Han står off for kona si som garantert har gråti mye over dette. Så blir hun driti ut og nevn av han andre duden forran flere på live kamera.... 

Hvorfor er det blitt slik at man må snakke dritt om andres utseende for og lage komisjov  fortiden.... Syntes det er forkastelig... Kan være morsomt på en måte men ikk for den det gjelder... Stakkar.... Jeg føler med henne for jeg selv har en hårsykdom.... 

Chris viste ikke engang om sykdommen. Dette er problemet i 2022 - dere blir fornærmet overalt.  Regner med at om ca 2-3 år, blir det påbudt å bygge et triggerrom som standard i alle hus fremover. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosaullteppe skrev (6 timer siden):

Enig med WILL... Han står off for kona si som garantert har gråti mye over dette. Så blir hun driti ut og nevn av han andre duden forran flere på live kamera.... 

Hvorfor er det blitt slik at man må snakke dritt om andres utseende for og lage komisjov  fortiden.... Syntes det er forkastelig... Kan være morsomt på en måte men ikk for den det gjelder... Stakkar.... Jeg føler med henne for jeg selv har en hårsykdom.... 

Man kan jo anklage Will Smith selv for alt du kommer med her. Han har selv gjort karriere av å gjøre narr av andre.

Endret av Klossmajor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (13 timer siden):

Det hevdes nå at Jada Pinketts hårsykdom var ukjent for Chris Rock.

https://www.tmz.com/2022/03/28/chris-rock-will-smith-pada-pinkett-smack-alopecia-oscars/

Egentlig ikke særlig relevant. På samme scene sto det visstnok en trio av damer og latterliggjorde ufrivillig håravfall hos menn, og Will Smith selv har latterliggjort skallede menn før, særlig i Fresh Prince-serien.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (10 timer siden):

Jeg er helt enig. August har laget låter om det også, men han har ikke turt å tale seg før inntil nylig, men han sier fortsatt at hun er en fantastisk person og alt det, men jeg får litt vondt av det på hans veiene. 

Denne skal visstnok vær om Jada 

 

Fy faen for en masete sang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosaullteppe skrev (5 timer siden):

Enig med WILL... Han står off for kona si som garantert har gråti mye over dette. Så blir hun driti ut og nevn av han andre duden forran flere på live kamera.... 

Hvorfor er det blitt slik at man må snakke dritt om andres utseende for og lage komisjov  fortiden.... Syntes det er forkastelig... Kan være morsomt på en måte men ikk for den det gjelder... Stakkar.... Jeg føler med henne for jeg selv har en hårsykdom.... 

Eh, like før Chris Rock ble slått til, hadde tre komikerdamer stått på samme scene og gjort narr av ufrivillig mannlig hårtap.

Hva skjer med den ekstreme dobbeltmoralen og voldsforherligelsen her egentlig?

Alle vet at Chris Rock på Oscar betyr mild "roasting". Hvis man ikke takler det, får man la være å komme.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (24 minutter siden):

Eh, like før Chris Rock ble slått til, hadde tre komikerdamer stått på samme scene og gjort narr av ufrivillig mannlig hårtap.

Hva skjer med den ekstreme dobbeltmoralen og voldsforherligelsen her egentlig?

Alle vet at Chris Rock på Oscar betyr mild "roasting". Hvis man ikke takler det, får man la være å komme.

De tre fleipet med at de to årene med Covid har vært veldig hardt for alle. «Ja, herregud», sa Amy Schumer, og sa videre: «bare se på Timothy Chalamet», for så å rette fokuset mot 67-år gamle J.K. Simmons. Som om 26 år gamle Timothy Chalamet har mistet alt håret og fått utseendet til 41 år eldre mann pga pandemien. Det så ikke ut som J.K. Simmons fant det spesielt festlig.

En av dem skapte en seanse hvor hun fikk klådd litt rundt på Josh Brolin og Jason Momoa. En mann ville aldri blitt akseptert å gjøre lignende med to kvinner på scenen. Leonardo Di Caprio fikk gjennomgå for å være rundbrenner. Sikkert mange andre som også fikk gjennomgå i løpet av kvelden.

For de som synes Will Smiths reaksjon var passende, kunne det vært utdelt en mengde ørefiker den kvelden. Hvis alle som ble gjort narr av skulle hevnet seg med ørefiker, ville programmet blitt veldig mye lengre. Det ville kanskje vært flere som hadde tatt turen fra setet sitt i salen for å fike noen på scenen enn for å motta priser. En skytteltrafikk av utdelinger av priser og ørefiker.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem år etter Harvey Weinstein og MeToo er det tydelig at Hollywood fortsatt har et stykke igjen når 51 år gamle Regina Hall kan lage humor av å lure to menn opp på scenen foran et stort publikum for å presentere et påskudd for å klå demonstrativt overalt på dem for lystens skyld.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Will Smith sier her at han selv vokste opp med en far som slo moren hans, da må det svi ekstra for han at han selv er voldelig 😞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chaya skrev (16 timer siden):

Jo, du har en autoimmun sykdom.

 

Men altfor harmløst til at man skal bli krenket av en spøk om det..

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på klippet en gang til.

Jada er ikke lei seg, knust eller fryktelig flau slik jeg ser det. Hun er «not impressed”, himler med øynene osv. Will derimot ler og syntes først det er morsomt, evt later som om.

Så hva skjedde? Jeg tror Will føler seg dum når han da får se konas reaksjon. Her sitter han og ler, mens hun syntes vitsen tydelig er teit. 
I min bok er det aldri OK å smekke til folk, men hadde Jada sittet der oppløst i tårer, så kunne jeg forstått at man ønsket å bruke vold. 
Her er ikke dette tilfellet, Jada er ikke imponert (vitsen var kanskje dårlig, men ikke spesielt slem), Will ler, men ender med å føle seg helt teit ovenfor dama han skal være «ett» med. Og vips: Vi har fått tidenes overreaksjon, vold med påfølgende snørr og tårer på årets mest fancy fest 😅 Det er bare kjendiser som kan få dette til! 
 

Endret av Sacramone
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (4 minutter siden):

Will Smith sier her at han selv vokste opp med en far som slo moren hans, da må det svi ekstra for han at han selv er voldelig 😞

«We're not gonna use any profanity in our interactions. We're not gonna be violent.», forkynner Will Smith i lenken din. Tydeligvis lettere sagt enn gjort å følge egne formaninger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...