Gå til innhold

Will Smith slår komiker Chris Rock i ansiktet under Oscar utdelingen...


Callisto83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klossmajor skrev (3 timer siden):

Hva tror dere? Vil talen til Will Smith sikre ham en nominasjon til neste års Oscar-utdelinger?

Nei, men for å være ærlig så håper jeg at nominasjonene er fair, og ikke passert på moral eller noe sånt. Kanye West er nominert til 5 Grammys i år, men de vil visstnok ikke at han skal opptre. Så de burde heller nominere han om han fortjener det, men ikke invitere han til å delta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (2 minutter siden):

Var det public knowledge med sykdommen?

Et søk på nettet tyder på at hun har snakket om det tidligere. Ikke dermed sagt at Chris Rock har fått det med seg. Han kan ha tatt det på sparket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June1996
3 minutter siden, Thaila said:

Nei, men for å være ærlig så håper jeg at nominasjonene er fair, og ikke passert på moral eller noe sånt. Kanye West er nominert til 5 Grammys i år, men de vil visstnok ikke at han skal opptre. Så de burde heller nominere han om han fortjener det, men ikke invitere han til å delta. 

Oscar, Grammy og lignende bransjepriser er absolutt ikke fair. Det er pengene som rår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kipling skrev (52 minutter siden):

Jeg har sett den "red table talk" greia alle de sitatene er hentet fra. Jeg tolker det som damage control de gjør i ettertid, og hadde det vært realiteten at de faktisk hadde hatt en eksplisitt avtale om det så ville de ikke Jada brukt så mye tid på å rettferdiggjøre hva hun følte og pratet om "it's all love" og alt det andre pisset. Og jeg er rimelig sikker på at Will heller ikke ville avsluttet med å si "imma get you back tough".

Umulig å vite faktaene, og naivt å tro at de nødvendigvis forteller sannheten, kanskje kanskje ikke... Men basert på totalbildet er det min tolkning at forholdet deres var i veldig dårlig tilstand og hun var utro, og jeg tror ikke på bortforklaringen om at de hadde slått opp, jeg tror det bare er PR for å bevare ansikt.

Det jeg tror er at han var utro først, fordi hun virka veldig misfornøyd, og kanskje hadde de inngått et åpent ekteskap derfra. Men det var en litt komplisert situasjon August Alsina var veldig syk og Jada hjalp han, men så utvikla de et forhold, og hvis man skal snakke om hvem som er offeret her så kan man godt si at det var August fordi det virka som at han hadde sterke følelser for henne. I følge August så hadde han bedt Will om han sin blessing for at han fikk være med Jada, og Will sa det var greit. Men Will har uttalt at det ikke var sant. Jada kalte det bare en "entaglement" og August er ikke på talefot med henne lenger fordi han var såra av hele greia. 

Jeg tror at fra begynnelsen av så har Will og Jada vært fast bestemt på at de aldri skal skilles, men de må bare finne måter å få det til å fungere på. Og det virker som at de respekterer hverandre veldig høyt selv om ekteskapet ikke er tradisjonelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June1996
2 minutter siden, Thaila said:

Det jeg tror er at han var utro først, fordi hun virka veldig misfornøyd, og kanskje hadde de inngått et åpent ekteskap derfra. Men det var en litt komplisert situasjon August Alsina var veldig syk og Jada hjalp han, men så utvikla de et forhold, og hvis man skal snakke om hvem som er offeret her så kan man godt si at det var August fordi det virka som at han hadde sterke følelser for henne. I følge August så hadde han bedt Will om han sin blessing for at han fikk være med Jada, og Will sa det var greit. Men Will har uttalt at det ikke var sant. Jada kalte det bare en "entaglement" og August er ikke på talefot med henne lenger fordi han var såra av hele greia. 

 

Ja, og Jada skulle vært den voksne parten og skjønt at hun ikke burde date sønnens kompis og spesielt ikke når hun først hadde hjulpet han i en vanskelig periode og hun i tillegg ikk hadde gjort det slutt med mannen sin. 

Det virker rett og slett som hun utnyttet August og det ville alle sagt om August var en jente og Jada en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, eelisabethh said:

Det var da ikke en grusom spøk… Har folk i det hele tatt hørt på hva han sa? 
 

«Jada. G.I. Jane 2. Can’t wait to see it». 

 

Det er så mange måter å tolke det på, men skjønner fortsatt ikke hvordan gjør han narr av sykdommen hennes? Da leter du etter å bli fornærmet. Det er hvertfall ikke verdt å slå til Chris på direktesendt tv. 

For oppegående folk som ikke bor langt opp ræva si er det ikke mange måter å tolke det på lol.   

Jeg fortsatt sitter og fnise når jeg husker Ricky Gervais og   "Our next presenter starred in Netflix’s Bird Box – a movie where people survive by acting like they don’t see a thing – sort of like working for Harvey Weinstein,”  HAHAHAHHAHAHAHA. Men han ble ikke slått haha. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (14 timer siden):

Han skjønte nok ikke vitsen først.

Eller han så bort på kona, som så ut som hun ikke likte vitsen….

Uansett, ingen grunn til å slå, enormt overdreven reaksjon!!!  Men han hadde kanskje drukket litt for mye alkohol (ingen unnskyldning, men kanskje en forklaring)?? Usmakelig av Will Smith! 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser flere si at dette er planlagt. Det er det ikke. Men la oss si det er det. 

Ville akademiet (heter det det?) sett seg tjent med at en svart mann bruker vold. I U.S.A? Et svært rasistisk land? 

Og er vold gøy og humor i en vestlig verden truet av tredje verdenskrig? 

Verken akademiet, Smith eller Rock er så store idioter. 

Fyren mista fatninga, av ukjente grunner. Ta fra han prisen. Verden har nok vold, og det bør tas standpunkt i mot. 

Endret av Igga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

June1996 skrev (1 minutt siden):

Ja, og Jada skulle vært den voksne parten og skjønt at hun ikke burde date sønnens kompis og spesielt ikke når hun først hadde hjulpet han i en vanskelig periode og hun i tillegg ikk hadde gjort det slutt med mannen sin. 

Det virker rett og slett som hun utnyttet August og det ville alle sagt om August var en jente og Jada en mann.

Jeg er helt enig. August har laget låter om det også, men han har ikke turt å tale seg før inntil nylig, men han sier fortsatt at hun er en fantastisk person og alt det, men jeg får litt vondt av det på hans veiene. 

Denne skal visstnok vær om Jada 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igga skrev (1 minutt siden):

Jeg ser flere si at dette er planlagt. Det er det ikke. Men la oss si det er det. 

Ville akademiet (heter det det?) sett seg tjent med at en svart mann bruker vold. I U.S.A? Et svært rasistisk land? 

Og er vold gøy og humor i en vestlig verden truet av tredje verdens krig? 

Verken akademiet, Smith eller Rock er så store idioter. 

Fyren mista fatninga, av ukjente grunner. Ta fra han prisen. Verden har nok vold, og det bør tas standpunkt i mot. 

Akademiet har gått ut å sagt at de fordommer oppførselen hans ja, så den var nok ikke planlagt. Men det virker litt som at Will og Chris har en personlig beef som har pågått en stund, at dette ikke var første gang han ble provosert av han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Will Smith mener det er greit å slå noen fordi man føler seg såret eller trampet på, foreslår jeg at han flytter til et land som f.eks Iran. Der kan han få erfare hva de verdiene resulterer i i ytterste konsekvens. Sånne folk fortjener ikke å bo i demokratier med ytringsfrihet. De aner ikke hva de tramper på. De aner ikke hvor mange som har lidd, blitt torturert og drept for at vi har kommet dit vi er i dag. Et fritt samfunn hvor vold er ULOVLIG under alle omstendigheter. Kommer aldri til å se en Smith film igjen. Søppelmann. Kast han ut av Vesten, så kan han slåss med andre barbarer. 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (13 timer siden):

Hun tålte det ikke i det hele tatt. Hvis du ser ansiktet hennes og hvordan hun stivnet til i kroppen, så ser du at det var over grensen for hennes del. Det er da WS endret mening fra smil til sinne.

Man kan diskutere fram og tilbake hvor mye de må tåle og hvor grensen går, og jammen skal de tåle en del, men jeg synes at spøken var for drøy samtidig som WS kunne spart seg for å slå i respons. 

Det at WS reagerte så kraftig viser at hårtapet er et veldig ømt tema i familien hans og da er tålegrensen lavere.

Likevel kunne han bare ropt fra stolen det han ropte uten å gå på scenen og slå. Eventuelt at han kunne gått på scenen og sagt i mikrofonen at det er ikke greit å spøke med akkurat dette. Det ville vært like flaut for CR å bli satt på plass fra scenen med ord, ikke med vold.

 

Jeg vil tro flauere. Nå står w.s tilbake som idioten, p.g.a måten han reagerte på. Hadde han kommet opp på scenene og sagt at det var en usmakelig spøk og respektløst, hadde c.r stått igjen som dusten. Men når mannen tydde til vold kom han tapende ut av situasjonen. 

Er reaksjon på spøken var absolutt på sin plass, men ikke en slik reaksjon. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (3 minutter siden):

Akademiet har gått ut å sagt at de fordommer oppførselen hans ja, så den var nok ikke planlagt. Men det virker litt som at Will og Chris har en personlig beef som har pågått en stund, at dette ikke var første gang han ble provosert av han. 

Jeg vet ikke så mye om han. Han er en ok underholder. Men jeg vil helst ikke se han igjen. Jeg har fått helt avsmak. Han og Kanye West. Det må tas et oppgjør mot slik oppførsel. Mennesker som slår og trakkaserer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møkkalei skrev (3 minutter siden):

Hvis Will Smith mener det er greit å slå noen fordi man føler seg såret eller trampet på, foreslår jeg at han flytter til et land som f.eks Iran. Der kan han få erfare hva de verdiene resulterer i i ytterste konsekvens. Sånne folk fortjener ikke å bo i demokratier med ytringsfrihet. De aner ikke hva de tramper på. De aner ikke hvor mange som har lidd, blitt torturert og drept for at vi har kommet dit vi er i dag. Et fritt samfunn hvor vold er ULOVLIG under alle omstendigheter. Kommer aldri til å se en Smith film igjen. Søppelmann. Kast han ut av Vesten, så kan han slåss med andre barbarer. 

 

Så enig med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June1996
48 minutter siden, Thaila said:

Akademiet har gått ut å sagt at de fordommer oppførselen hans ja, så den var nok ikke planlagt. Men det virker litt som at Will og Chris har en personlig beef som har pågått en stund, at dette ikke var første gang han ble provosert av han. 

Jeg tror ikke Chris visste om den beefen. Vitsen han kom med nå var  noe av det mest uskyldige han kunne kommet med. Om han var ute etter å ta Will og Jada så hadde han kommet med noe betydelig grovere.

Det handler nok om at Jada er hårsår og at Will ikke helt skjønte hvordan han skulle stå opp for kona.

Endret av June1996
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June1996
4 minutter siden, Nordilandet said:

Jeg vil tro flauere. Nå står w.s tilbake som idioten, p.g.a måten han reagerte på. Hadde han kommet opp på scenene og sagt at det var en usmakelig spøk og respektløst, hadde c.r stått igjen som dusten. Men når mannen tydde til vold kom han tapende ut av situasjonen. 

Er reaksjon på spøken var absolutt på sin plass, men ikke en slik reaksjon. 

Det beste Will Smith kunne gjort var å ikke gjøre noe nummer ut av seg. Så kunne han heller trøstet kona privat og eventuelt etter utdelingen gått til Chris, forklart situasjonen og spurt om Chris kunne forklare kona at dette var en misforståelse og at vitsen var ment som et kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Metalman4100

Will Smith virker i mental ubalanse. I sin takketale så fremsto han ikke som en person ved sine fulle fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...