Gå til innhold

Will Smith slår komiker Chris Rock i ansiktet under Oscar utdelingen...


Callisto83

Anbefalte innlegg

Miranda Bailey skrev (5 timer siden):

Jeg tror ikke det var det de mente. Slik jeg oppfattet det så mente de at dersom Will hadde "brukt ord" i stedet for å ty til vold, kunne det blitt ansett som psykisk vold. Altså, at det ikke er bedre å "bruke ord" enn å være fysisk.

Will burte snakket med han uten å bringe dette offentlig,men det koketvel over for han,Han er. Nok glad i sin kone,og veit hun plages med den sykdommen.Komiker burte tenke seg om ,før de spøker med andres skavanker..om dere hørte å så Wills unskylding, med tårene trillet ned over skinne.

Det psykiske slaget Risky gjorde var starten på konflikten, han burte be om unnskyldning for den personlig angrepsspøken mot Wills kone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miranda Bailey skrev (13 minutter siden):

Ser du hvor mange som reagerte på kommentaren din? Du tenker kanskje ikke at det er en sjanse for at det var du som formulerte deg litt uheldig? Ærlig talt.. 

Jeg kom med min første tanke rundt det jeg så i avisene i dag. Det må da være lov, uten å få høre at man ikke kan skille mellom film og virkelighet. 

Jeg er selvsagt imot vold, og innlegget mitt var kanskje ment mest ironisk med tanke på at det var en filmfestival og at de involverte er mest kjent for å spille actionkarakterer osv. Men ser at jeg har rotet meg inn i helt feil tråd. My bad. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh

Det var da ikke en grusom spøk… Har folk i det hele tatt hørt på hva han sa? 
 

«Jada. G.I. Jane 2. Can’t wait to see it». 

 

Det er så mange måter å tolke det på, men skjønner fortsatt ikke hvordan gjør han narr av sykdommen hennes? Da leter du etter å bli fornærmet. Det er hvertfall ikke verdt å slå til Chris på direktesendt tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (28 minutter siden):

Jada er ansvarlig for hennes egen utroskap og hvordan hun ydmyket will, hun er selvsagt ikke ansvarlig for will's handlinger, det er hans ansvar.

Men når will overreagerer så dramatisk på grunn av noe som blir sagt om henne, så er det absolutt relevant å diskutere hva slags forhold han har til henne, og hva slags forhold han har til å bli ydmyket offentlig, når den forrige personen som ydmyket ham ekstremt kraftig og ekstremt offentlig var henne.

Det å ikke være på talefot er vanligvis en indikasjon på sterke følelser. Kjærlighet som har blitt forrådt (eller opplevd slik) blir ofte til hat, men den underliggende kjærligheten forsvinner vanligvis ikke av det. 

Sukk.. Jeg finner det så snodig at så mange skal mene og synse om ting de ikke har korrekt! Jada var ikke utro mot Will, de var separert da hun innledet en romanse med en annen mann. I følge Will selv så var avtalen under separasjonen fra hans side at "you go figure out how to make yourself happy and I will go figure out how to make myself happy". Begge var innstilt på å skille seg, og forholdet med han andre skjedde etter separasjonen og før de bestemte seg for å gå tilbake og prøve på nytt!! Det var ikke utroskap! 

I USA er man fortsatt juridisk et par til skilsmissen er over, derfor kaller mange amerikanske sladdermedier det for utroskap. Men skilsmisse kan ta mange år med separasjon først. Se bare på Kim kardashian som har vært separert fra Kanye i et år før skilsmissen var et faktum. Begge to innledet forhold til andre men det er heller ikke utroskap for å generere klikk. Når du faktisk setter deg inn i saken ser du kjapt at det ikke var det. At will og jada fant tilbake til hverandre før skillsmisseprosessen var finalisert betyr ikke at de må være et forpliktet par når de har slått opp bare fordi det står på papiret. 

Endret av Blåklokkedag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thildamor skrev (1 time siden):

Dine oppramsinger rettferdiggjør hverken spøken eller W.S. handling. Begge var like smakløse.

Spøken var en spøk, og faktisk et kompliment. Men selv om det ikke hadde vært det så har jeg altså gjort rede for hvordan Smith-paret selv har oppsøkt offentligheten og valgt å delta under Oscar-utdelingen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blåklokkedag said:

Sukk.. Jeg finner det så snodig at så mange skal mene og synse om ting de ikke har korrekt! Jada var ikke utro mot Will, de var separert da hun innledet en romanse med en annen mann. I følge Will selv så var avtalen under separasjonen fra hans side at "you go figure out how to make yourself happy and I will go figure out how to make myself happy". Begge var innstilt på å skille seg, og forholdet med han andre skjedde etter separasjonen og før de bestemte seg for å gå tilbake og prøve på nytt!! Det var ikke utroskap! 

I USA er man fortsatt juridisk et par til skilsmissen er over, derfor kaller mange amerikanske sladdermedier det for utroskap. Men skilsmisse kan ta mange år med separasjon først. Se bare på Kim kardashian som har vært separert fra Kanye i et år før skilsmissen var et faktum. Begge to innledet forhold til andre men det er heller ikke utroskap for å generere klikk. Når du faktisk setter deg inn i saken ser du kjapt at det ikke var det. At will og jada fant tilbake til hverandre før skillsmisseprosessen var finalisert betyr ikke at de må være et forpliktet par når de har slått opp bare fordi det står på papiret. 

Jeg har sett den "red table talk" greia alle de sitatene er hentet fra. Jeg tolker det som damage control de gjør i ettertid, og hadde det vært realiteten at de faktisk hadde hatt en eksplisitt avtale om det så ville de ikke Jada brukt så mye tid på å rettferdiggjøre hva hun følte og pratet om "it's all love" og alt det andre pisset. Og jeg er rimelig sikker på at Will heller ikke ville avsluttet med å si "imma get you back tough".

Umulig å vite faktaene, og naivt å tro at de nødvendigvis forteller sannheten, kanskje kanskje ikke... Men basert på totalbildet er det min tolkning at forholdet deres var i veldig dårlig tilstand og hun var utro, og jeg tror ikke på bortforklaringen om at de hadde slått opp, jeg tror det bare er PR for å bevare ansikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (3 minutter siden):

Det har vel egentlig ikke så mye å si. Spøken var jo et kompliment. G.I. Jane er badass.

Det har noe å si i den forstand at Chris Rock da vanskelig kan anklages for å sparke noen som er nede. I hvert fall ikke med viten og vilje. Det gjør Will Smiths reaksjon mer urettmessig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (6 minutter siden):

Jeg har sett den "red table talk" greia alle de sitatene er hentet fra. Jeg tolker det som damage control de gjør i ettertid, og hadde det vært realiteten at de faktisk hadde hatt en eksplisitt avtale om det så ville de ikke Jada brukt så mye tid på å rettferdiggjøre hva hun følte og pratet om "it's all love" og alt det andre pisset. Og jeg er rimelig sikker på at Will heller ikke ville avsluttet med å si "imma get you back tough".

Umulig å vite faktaene, og naivt å tro at de nødvendigvis forteller sannheten, kanskje kanskje ikke... Men basert på totalbildet er det min tolkning at forholdet deres var i veldig dårlig tilstand og hun var utro, og jeg tror ikke på bortforklaringen om at de hadde slått opp, jeg tror det bare er PR for å bevare ansikt.

Deg om det. Du kan sikkert finne separasjonspapirene om du leter men virker som at du heller vil tro på en mer spenstig og selvkonstruert konspirasjonsteori du antar. Såklart må jada rettferdiggjøre det når hele fuckings hollywood setter utro merkelapp på henne og shamer henne fordi de er stuck i et patriarkalsk kvinnesyn om at kvinnen er mannens eiendom så lenge de er gift på papiret TROSS for at det er søkt om skilsmisse og begge var enige i at det var slutt og at de kunne gjøre hva som gjorde de lykkelige hver for seg. Lord! 

Endret av Blåklokkedag
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også sett vitsen (som var en nothingburger) og påfølgende "opptrinn"...  Så UTROLIG kleint og flaut!!! 🤦‍♂️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blåklokkedag said:

Deg om det. Du kan sikkert finne separasjonspapirene om du leter men virker som at du heller vil tro på en mer spenstig og selvkonstruert konspirasjonsteori du antar. Såklart må jada rettferdiggjøre det når hele fuckings hollywood setter utro merkelapp på henne og shamer henne fordi de er stuck i et patriarkalsk kvinnesyn om at kvinnen er mannens eiendom så lenge de er gift på papiret TROSS for at det er søkt om skilsmisse og begge var enige i at det var slutt og at de kunne gjøre hva som gjorde de lykkelige hver for seg. Lord! 

Hollywood er så langt unna stuck i patriarkiet som det går ann å komme. Og jeg snakker ikke om behovet for å forsvare det, men hvis de var separert og faktisk begge var enige om at de hadde slått opp, så er det eneste forsvaret du trenger å si "jeg var singel så hvorfor ikke", og hadde will delt den oppfatningen så tror jeg ikke han ville endt greia med å si "imma get you back though". Tyder på at han syns det var et overtramp og at han skylder henne å gjøre det i retur.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på berget mottar Will Smith støtte for sin handling fra Ap-politiker Ubah Aden. «I would have knocked the chicken out of him and then divorced him if he just sat there and didn't react. Who the hell needs a husband with no balls. Well done WillSmith», skrev hun på Facebook før hun fikk så mye motbør at hun så seg nødt til å slette innlegget og hevde seg misforstått.

https://www.nettavisen.no/nyheter/oslo-ap-profilen-slettet-well-done-will-smith-innlegg-i-hele-mitt-voksne-liv-har-jeg-personlig-kjempet-mot-all-slags-vold/s/12-95-3424261105

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest June1996
42 minutter siden, Blåklokkedag said:

Deg om det. Du kan sikkert finne separasjonspapirene om du leter men virker som at du heller vil tro på en mer spenstig og selvkonstruert konspirasjonsteori du antar. Såklart må jada rettferdiggjøre det når hele fuckings hollywood setter utro merkelapp på henne og shamer henne fordi de er stuck i et patriarkalsk kvinnesyn om at kvinnen er mannens eiendom så lenge de er gift på papiret TROSS for at det er søkt om skilsmisse og begge var enige i at det var slutt og at de kunne gjøre hva som gjorde de lykkelige hver for seg. Lord! 

Det handler ikke om at kona er mannens eiendom, men det å ha et seksuelt forhold til sønnens kompis er noe folk flest mener er uakseptabelt. Det er ikke som om en voksen mann som pulten på datteras venninne hadde fått noe mindre pes.

I tillegg om en mann hadde hatt seg med datteras venninne hadde alle sagt det var ekstremt synd på kona. Da verden fant ut at Jada hadde sex med sønnens kompis så gjorde folk narr av Will Smith. Det hadde aldri skjedd om rollene var byttet om.

Endret av June1996
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (3 minutter siden):

Her på berget mottar Will Smith støtte for sin handling fra Ap-politiker Ubah Aden. «I would have knocked the chicken out of him and then divorced him if he just sat there and didn't react. Who the hell needs a husband with no balls. Well done WillSmith», skrev hun på Facebook før hun fikk så mye motbør at hun så seg nødt til å slette innlegget og hevde seg misforstått.

https://www.nettavisen.no/nyheter/oslo-ap-profilen-slettet-well-done-will-smith-innlegg-i-hele-mitt-voksne-liv-har-jeg-personlig-kjempet-mot-all-slags-vold/s/12-95-3424261105

Og hun er med i bystyret?

 

kneeslapper-will-smith.gif

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June1996
2 hours ago, Outlander said:

Chris referert til filmen GI Jane med Demi Moore, som var badass som fy i rolen.  Han lurte når GI Jane 2 skulle komme ut. Ingenting annet enn dette.  Ville ha vært tøffere om Jada hadde stått opp og kysset bicepsen sin.  Men nei, måte være hårsår - hva skjer med ryggraden til folk det siste 10 år?  

Her - GI Jane image.png.fe2e565103990a713c3968d68fb3c931.png

Stemmer. Kona til Will virker som Rhino i Nissene på låven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

June1996 skrev (2 minutter siden):

Stemmer. Kona til Will virker som Rhino i Nissene på låven.

Hun er hårsår mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaptein Klein skrev (16 minutter siden):

Og hun er med i bystyret?

 

kneeslapper-will-smith.gif

Hu er visst det. Bidrar med mangfoldige meninger...eller no sånt.

will-smith-laughing-clapping.gif

Endret av Klossmajor
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...