Gå til innhold

Will Smith slår komiker Chris Rock i ansiktet under Oscar utdelingen...

Callisto83

Anbefalte innlegg

Har litt vanskelig for å tro at det er ekte jeg - det er bare så fjernt, lizm... Uansett så er det uuuuutrolig flaut. BIG Ooooof! :flau: :daane:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kågebruker skrev (16 minutter siden):

mlmuvxvki5q81.gif

Vel, is it though? Will Cuck vant en oskar like etterpå, hvorfor skulle han nedverdige seg til noe slikt frivillig rett før talen? Og han ga godeste Chris en skikkelig susare, var ikke noe lagt i mellom der. Men sånn er vel evnen til å tolke virkelighet fra skuespill for en som tilbringer alle døgnets våkne tider på internett

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Chroma said:

Kan noen forklare? Jeg forsto ikke vitsen og vet ikke hva som feiler kona hans. 

Chris referert til filmen GI Jane med Demi Moore, som var badass som fy i rolen.  Han lurte når GI Jane 2 skulle komme ut. Ingenting annet enn dette.  Ville ha vært tøffere om Jada hadde stått opp og kysset bicepsen sin.  Men nei, måte være hårsår - hva skjer med ryggraden til folk det siste 10 år?  

Her - GI Jane image.png.fe2e565103990a713c3968d68fb3c931.png

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Oscar-komiteen noen sinne har sådd tvil ved avgjørelsen om å ikke gi Will Smith en Oscar for hans rolle i «Ali», har de helt sikkert lagt fra seg det nå. Får filmen en oppfølger må Chris Rock ha styrket kandidaturet til å vinne rollen som Joe Frazier.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uakseptabelt å gå opp på scenen og slå/daske/ klapse til noen.  Spøken var kanskje drøy, men den var rettet mot et voksent menneske som har vært åpen om tilstanden sin. Smith kunne kommet så mye bedre ut av dette om han hadde klart å kontrollere sinnet sitt og kommet med en kommentar som forklarte hvorfor han syntes spøken var for kjip. 
Når han ikke klarer å kontrollere sinnet sitt foran en fullsatt sal lurer jeg på hvordan sinnet hans får utløp i hverdagen. Skremmende synes jeg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Outlander skrev (14 minutter siden):

Chris referert til filmen GI Jane med Demi Moore, som var badass som fy i rolen.  Han lurte når GI Jane 2 skulle komme ut. Ingenting annet enn dette.  Ville ha vært tøffere om Jada hadde stått opp og kysset bicepsen sin.  Men nei, måte være hårsår - hva skjer med ryggraden til folk det siste 10 år?  

Her - GI Jane image.png.fe2e565103990a713c3968d68fb3c931.png

Takk for svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
Callisto83 skrev (58 minutter siden):

Jeg synes personlig Will Smith burde fratas Oscaren han fikk, og videospillet Fortnite burde kanskje fjerne han også med tanke på unge spillere?

Sønnen var visst ute på Twitter og støttet faren, og sa sånn er det vi gjør det. Det var vel også samme familie som fikk Youtuber Shane Dawson kansellert pga en vulgær spøk. Vold er ikke greit, og jeg synes Will Smith tapte seg der. Uansett hvor tårevåt tale han klarte å komme med etterpå.

Trist. Hadde Will vært sivilisert så hadde han tatt en prat med barna sine og sagt at han slo i affekt og at det ikke er noe han er stolt av eller noe han ønsker at barna skal tro er kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thildamor skrev (11 timer siden):

Nå var det klønete å kødde med sykdommen, så det er vel naturlig at en kan miste besinnelsen. Selv om det ikke er greit å slå.

1. Menn som mister håret får høre det hele tiden, og det vitses om det til stadighet.

2. Smith-paret har selv valgt å være offentlige personer, og ikke bare det, men å dele dypt personlige detaljer med verden.

3. Smith-paret møtte selv opp et sted de visste det var en komiker som er kjent for å "roaste" folk (om enn på særdeles mild måte).

Hvis de ikke takler dette så får de la være å møte opp.

Smith-paret er rikinger som har bygget seg opp berømmelse og rikdom, og som er ute i offentligheten for å underbygge sin rikdom og makt. De må regne med å få smake litt satire av og til.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (1 time siden):

Dette var så planlagt..det ser man jo.

Det hadde gitt mer mening om det var det. Man skulle jo tro at terskelen for å gjøre det der under en prisutdeling var ganske høy. Will er ingen ung fyr, han har vært i bransjen i over 30 år og burde visst hvordan man oppfører seg! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen først ler med, så reiser seg opp, går flere steg, flere trapper opp, så flere steg igjen, deretter slår, er det ikke gjort impulsivt. Man har hatt god tid til å tenke. Det virker som han er opptatt av hvordan han selv fremstår. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Uncle Phil vandret heden for noen år siden. Ellers kunne det blitt en sesong til av Fresh Prince i Bel Air nå som mora til Will Smith må få strammet ham opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jabx skrev (28 minutter siden):

1. Menn som mister håret får høre det hele tiden, og det vitses om det til stadighet.

2. Smith-paret har selv valgt å være offentlige personer, og ikke bare det, men å dele dypt personlige detaljer med verden.

3. Smith-paret møtte selv opp et sted de visste det var en komiker som er kjent for å "roaste" folk (om enn på særdeles mild måte).

Hvis de ikke takler dette så får de la være å møte opp.

Smith-paret er rikinger som har bygget seg opp berømmelse og rikdom, og som er ute i offentligheten for å underbygge sin rikdom og makt. De må regne med å få smake litt satire av og til.

Dine oppramsinger rettferdiggjør hverken spøken eller W.S. handling. Begge var like smakløse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjestvest skrev (8 minutter siden):

Når noen først ler med, så reiser seg opp, går flere steg, flere trapper opp, så flere steg igjen, deretter slår, er det ikke gjort impulsivt. Man har hatt god tid til å tenke. Det virker som han er opptatt av hvordan han selv fremstår. 

Ja, med mindre han fikk med seg Jadas reaksjon litt seint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (3 minutter siden):

Ja, med mindre han fikk med seg Jadas reaksjon litt seint. 

Han kan likevel tenke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blåklokkedag skrev (2 timer siden):

Hun gjør ikke det. Overså du helt posten min hvor jeg skriver at Jada og han hadde et vennskap i tenårene og vokste opp sammen. Når de ble voksne avsluttet hun vennskapet og de var ikke engang på talefot lenger når han døde. Link vedlagt i tidligere post. 

Uansett hennes vennskap i tenårene med tupac er da ikke relevant for tråden i det hele tatt og vi alle har hatt venner og bekjente på skolen som vi ikke nødvendigvis støtter senere handlinger til. En jeg hang med på skolen ble nestleder i en nazi gruppe, han hadde ikke snev av disse holdningene når vi var unge. Virker som enkelte her i tråden er veldig opptatt av å shama Jada/kvinner og legge ansvar på henne/kvinner for menns holdninger når det egentlig skal være helt motsatt. 

Jeg scrollet ikke gjennom hele tråden her nei - voldsomt til fornærmelse :P 

Jeg gir blanke blaffen i de to/tre der sånn generelt. 

Når det er sagt stilte jo Will Smith i et intervju og snakket om sin sjalusi og vanskelige følelser ovenfor deres relasjon. Og at hun gråt LENGE og mye etter hans død.

Jeg har 0% innsikt i deres relasjon og når den ble avsluttet, men han snakket iallefall om det slik. Og at deres relasjon ikke bare var vennskapelig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (2 timer siden):

Du sliter med å skille film og virkelighet? 

Ja, det var sikkert det jeg mente. Ærlig talt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Blåklokkedag said:

Hun gjør ikke det. Overså du helt posten min hvor jeg skriver at Jada og han hadde et vennskap i tenårene og vokste opp sammen. Når de ble voksne avsluttet hun vennskapet og de var ikke engang på talefot lenger når han døde. Link vedlagt i tidligere post. 

Uansett hennes vennskap i tenårene med tupac er da ikke relevant for tråden i det hele tatt og vi alle har hatt venner og bekjente på skolen som vi ikke nødvendigvis støtter senere handlinger til. En jeg hang med på skolen ble nestleder i en nazi gruppe, han hadde ikke snev av disse holdningene når vi var unge. Virker som enkelte her i tråden er veldig opptatt av å shama Jada/kvinner og legge ansvar på henne/kvinner for menns holdninger når det egentlig skal være helt motsatt. 

Jada er ansvarlig for hennes egen utroskap og hvordan hun ydmyket will, hun er selvsagt ikke ansvarlig for will's handlinger, det er hans ansvar.

Men når will overreagerer så dramatisk på grunn av noe som blir sagt om henne, så er det absolutt relevant å diskutere hva slags forhold han har til henne, og hva slags forhold han har til å bli ydmyket offentlig, når den forrige personen som ydmyket ham ekstremt kraftig og ekstremt offentlig var henne.

Det å ikke være på talefot er vanligvis en indikasjon på sterke følelser. Kjærlighet som har blitt forrådt (eller opplevd slik) blir ofte til hat, men den underliggende kjærligheten forsvinner vanligvis ikke av det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

Ja, det var sikkert det jeg mente. Ærlig talt! 

Ser du hvor mange som reagerte på kommentaren din? Du tenker kanskje ikke at det er en sjanse for at det var du som formulerte deg litt uheldig? Ærlig talt.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...