Gå til innhold

Noen som har hatt infeksjon i livmoren etter abort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føltes dette? Jeg har tatt med abort og to dager etter bynte jeg å føle meg litt ekkel i kroppen som om jeg brygger på noe. Dette har økt i helgen og igår fikk jeg smerter i livmor/blære området. Sånn konstant som også sitter i livmorhalsen (kjennes sånn ut) og i skjeden. Er ubehagelig ekkelt i hele underlivet. Syns også blødningen lukter noe rart og det blør heletiden. Nå er det jo fire (fem) dager siden jeg gjorde det. Det kjennes faktisk ut som da jeg hadde øvre urinveisinfeksjon .. den samme følelsen men undrer meg over at d kjennes inni skjeden også , det gjorde det ikke sist..  noen som har erfaringer å dele? Har ikke feber men kjenner meg varm..

Anonymkode: e11dd...0e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan føltes dette? Jeg har tatt med abort og to dager etter bynte jeg å føle meg litt ekkel i kroppen som om jeg brygger på noe. Dette har økt i helgen og igår fikk jeg smerter i livmor/blære området. Sånn konstant som også sitter i livmorhalsen (kjennes sånn ut) og i skjeden. Er ubehagelig ekkelt i hele underlivet. Syns også blødningen lukter noe rart og det blør heletiden. Nå er det jo fire (fem) dager siden jeg gjorde det. Det kjennes faktisk ut som da jeg hadde øvre urinveisinfeksjon .. den samme følelsen men undrer meg over at d kjennes inni skjeden også , det gjorde det ikke sist..  noen som har erfaringer å dele? Har ikke feber men kjenner meg varm..

Anonymkode: e11dd...0e8

Ja jeg har hatt det flere ganger. Ved smerter i kombinasjon med sykdomsfølelse og illeluktende renselse, skal man kontakte lege. Også hvis du får styrtblødning.

Anonymkode: dea06...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...