muve Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Har du en koffert å anbefale? Vi trenger ny koffert til ferien, men det er så vanskelig å velge. Hvilken anbefaler du? Ønsker: -ikke hengelås, men tas lås hvor glidelåsen kan festes. -fire hjul med god kvalitet Smarte løsninger inni, som: -romdeler mellom topp og bunn -gjerne en liten lomme slik at det er lettere å holde orden 😊 kom med ditt beste kofferttips 😊
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Etter mye reising er det volum og vekt som betyr alt. Skal man henge seg opp i masse romdelere øker vekten på koffert. Romdeling ordner man fint selv ved at man har tynne zipbags man deler inn de forskjellige type klær. Min soleklare favoritt er Samsonite Lite Shock modellene. Nesten 100 l på 2,5 kilo vekt. Lavere vekt får du ikke tak i. Tåler all juling. 10 års garanti produsert i Europa. Ene lokket har kryssbånd, det andre topprom m/glidelås. Har også innvendig glidelåslomme på midten. Ellers alle andre funksjoner (hjul,lås,håndtak, stang). Anonymkode: 274ac...620 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 Jeg har kjøpt våre på Europris. Ikke kostet de så mye, lette, med hjul. Ytterrom og innerrom (lommer). Har tålt mye, da de er blitt trukket etter oss en del km etterhvert på veien til og fra hotell osv. Aner ikke hvor mange år vi har hatt dem, men det er blitt ganske mange (kanskje 10 år). Anonymkode: e0190...347
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Etter mye reising er det volum og vekt som betyr alt. Skal man henge seg opp i masse romdelere øker vekten på koffert. Romdeling ordner man fint selv ved at man har tynne zipbags man deler inn de forskjellige type klær. Min soleklare favoritt er Samsonite Lite Shock modellene. Nesten 100 l på 2,5 kilo vekt. Lavere vekt får du ikke tak i. Tåler all juling. 10 års garanti produsert i Europa. Ene lokket har kryssbånd, det andre topprom m/glidelås. Har også innvendig glidelåslomme på midten. Ellers alle andre funksjoner (hjul,lås,håndtak, stang). Anonymkode: 274ac...620 Signerer denne. Har denne selv og er veldig fornøyd. Har i tillegg Samsonite Proxis, denne har blitt ny favoritt. Denne har to romdelere. Fantastiske å trille og tåler mye. Veldig lette. Anbefales Anonymkode: 0db71...7dd 1
reiseglad Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Etter mye reising er det volum og vekt som betyr alt. Skal man henge seg opp i masse romdelere øker vekten på koffert. Romdeling ordner man fint selv ved at man har tynne zipbags man deler inn de forskjellige type klær. Min soleklare favoritt er Samsonite Lite Shock modellene. Nesten 100 l på 2,5 kilo vekt. Lavere vekt får du ikke tak i. Tåler all juling. 10 års garanti produsert i Europa. Ene lokket har kryssbånd, det andre topprom m/glidelås. Har også innvendig glidelåslomme på midten. Ellers alle andre funksjoner (hjul,lås,håndtak, stang). Anonymkode: 274ac...620 Signerer her også, vekt betyr mye. Jeg har også denne i kabinstørrelse, og den har sånn liten lomme som ts etterlyser. Der har jeg alltid tannbørste, bind, truseinnlegg og tamponger, ekstra linser, tanntråd, deostick, bommulspads og en ekstra truse. Om du ikke får innsjekket bagasje, så har jeg alt klart for et døgn uten. Det har skjedd, altså. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6 Skrevet 29. mars 2022 Er veldig fornøyd med Beckmann sine. De har god kvalitet og en fornuftig pris. Kjøpte et sett med 3 stk. praktisk at de kan stables inni hverandre under oppbevaring. Den minste går i kabinen, den mellomste er perfekt til kortere turer og den største til lengre turer. Eller begge to om man skal ha med mye da. Anonymkode: 563b0...09b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #7 Skrevet 29. mars 2022 Har Samsonite Lite Shock i mellomstørrelse og er kjempefornøyd med den. Kjøpte den på tilbud for et par år siden og bruker den masse på kortere turer. Har også en stor Epic Phantom som jeg er mindre fornøyd med fordi den er så tung. Det har skjedd et par ganger at jeg har vært nødt til å ta ut ting ved bag drop og putte det i håndbagasjen fordi kofferten veide mer enn 23 kilo. Vekt og volum betyr alt, som AB i andre innlegg nevner. Anonymkode: 72139...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå