Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en fyr har vist interesse fra jeg var 21 til 26 , spilte lenge hard to get og aviste han på slutten, men klarer ikke å slutte å tenke på han, savner han intenst nå i det siste, det blir ikke enkelt å finne han heller men tror jeg kan finne noe kontakt informasjon. hva burde jeg gjøre i den triste situasjonen jeg er i nå?

Kvinne 30

Anonymkode: 733f8...fa8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voks opp.

Anonymkode: 69276...127

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

en fyr har vist interesse fra jeg var 21 til 26 , spilte lenge hard to get og aviste han på slutten, men klarer ikke å slutte å tenke på han, savner han intenst nå i det siste, det blir ikke enkelt å finne han heller men tror jeg kan finne noe kontakt informasjon. hva burde jeg gjøre i den triste situasjonen jeg er i nå?

Kvinne 30

Dersom du har avvist ham så har han nok gått videre og avskrevet deg.

Dersom han skjønner at du som voksen kvinne har spilt spill med ham så ser han nok på deg som patetisk også. Det er lavmål å leke med følelsene til en mann som gjør seg sårbar overfor deg.

Anonymkode: 4df9f...8d4

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er 4 år siden! Move on

Anonymkode: 6b955...62c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke spilt hard to get, men spilt "ikke verdt det". 

Spilling er uansett bare umodent og feil. Du må nok ta dette som en lærepenge. 

Anonymkode: 86509...697

• Liker 7
Gjest Metalman4100
Skrevet

Hvis det er 4 år siden uten kontakt så betyr det at han har gått videre med livet sitt, og det bør du også.

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok det toget er gått, menn fungerer litt annerledes. Hvis han har "prøvd seg" tidligere så har han nok avskrevet deg nå. Som mann ville jeg nok tenkt at du er desperat hvis du prøver å kontakte han nå, og ikke lagt mye vekt i det du sier. Ikke ta kontakt og move on, er mitt tips.

Anonymkode: 12b88...878

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen vil kun ha det de ikke kan få. Jeg ser for meg nå at hvis han hadde snudd om og ville hatt deg likevel, så hadde du dumpet han etter en uke....

Anonymkode: 8caac...2c3

AnonymBruker
Skrevet

Alexa, play "Ikkje Prøv Igjen" med Vamp.

Anonymkode: 59522...de5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å spill spill.

Anonymkode: 40af6...8ce

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil du ha tak i han nå da? 

Er det oppmerksomheten du savner? Ikke frekt ment altså. 

AnonymBruker
Skrevet

barnslige kvinnfolk som oppfører seg på denne måten blir forhåpentligvis dumpet av alle menn hun møter. 

frem til hun endelig klarer å oppføre seg som en voksen, og uttrykke sine egentlige følelser på en ordentlig måte. 

Anonymkode: 89ae9...cb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 2.47):

Kvinne 30

Har opplevd slike damer oppigjennom årene og jeg bare lar de gå. Orker ikke jobbe for å dra i land et forhold. Det er slike ting som bør komme naturlig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 2.47):

Kvinne 30

Hva tenkte du?? Å spille spill forventer man av en 16-åring, ikke en 26-åring. Hvis du forteller ham dette mister han all respekt for deg. Du har rett og slett ødelagt dine sjanser, så det er bare å gå videre.

I framtiden må du oppføre deg som at du er 30, og ikke en tenåring.

Anonymkode: 1cb68...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...