AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Når dama/typen går ut på byen/fest og lager nye venner av motsatt kjønn og adder dem på sosiale medier? Og tekster med dem, Er det Ok? nå sier jeg ikke at fleste folk er utro osv men synes det er litt rart når en skal adde nye folk av motsatt kjønn etter å ha truffet de på byen/fest en gang. Hva skal man med disse nye single mennene/damene uansett? Ha dem som en backup plan om forholde går gale? Og synes ikke at fleste er hysterisk for og ikke like dette og skjønner det veldig godt. om kjæresten deres kommer godt overens med en fra motsatt kjønn på byen/fest og legger dem på sosiale medier, hadde dere tatt det opp med kjæresten? Og bett dem slette disse folka? hva er deres erfaring med dette? min erfaring er at fest og byen ikke er den beste plassen og lage nye venner av motsatt kjønn mens man er i et forhold Anonymkode: 033b6...3f4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når dama/typen går ut på byen/fest og lager nye venner av motsatt kjønn og adder dem på sosiale medier? Og tekster med dem, Er det Ok? nå sier jeg ikke at fleste folk er utro osv men synes det er litt rart når en skal adde nye folk av motsatt kjønn etter å ha truffet de på byen/fest en gang. Hva skal man med disse nye single mennene/damene uansett? Ha dem som en backup plan om forholde går gale? Og synes ikke at fleste er hysterisk for og ikke like dette og skjønner det veldig godt. om kjæresten deres kommer godt overens med en fra motsatt kjønn på byen/fest og legger dem på sosiale medier, hadde dere tatt det opp med kjæresten? Og bett dem slette disse folka? hva er deres erfaring med dette? min erfaring er at fest og byen ikke er den beste plassen og lage nye venner av motsatt kjønn mens man er i et forhold Anonymkode: 033b6...3f4 drit i det.. jeg pleide å bli sjalu på sånne ting og det ble bare bråk. ikke reager hvis ikke hun går over noen grenser. Nettverk er veldig verdifullt, men hvis d ligger noe mer i i det basert på atferden hennes så bør du bare spørre rett ut og si hva du mener. Anonymkode: acb80...559 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 Ikke ok i min bok med mindre de har en ekstraordinær felles vennskapelig interesse eller det er f eks vennen til en venn som legger til uten intensjon om å sjekke opp eller chatte. Videre kontakt, add eller chat med fremmede fra byen Nei ikke ok og hadde det skjedd hadde jeg tatt det opp. Jeg tar opp sånne grenser før jeg går inn i forhold så jeg vet at vi har likt syn på mikroutroskap og hva vi syns er ok og ikke Anonymkode: 63c51...acd 4
MacadamiaNut Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 Absolutt ikke ok, fører ikke noe godt med seg. Nye bekjentskaper av det motsatte kjønn er forbeholdt singellivet, etter min mening. Det er ok at andre er uenige, men sånn vil jeg ha det. Jeg ville satt foten ned. 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 MacadamiaNut skrev (17 minutter siden): Absolutt ikke ok, fører ikke noe godt med seg. Nye bekjentskaper av det motsatte kjønn er forbeholdt singellivet, etter min mening. Det er ok at andre er uenige, men sånn vil jeg ha det. Jeg ville satt foten ned. Samme her Anonymkode: 63c51...acd 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 3 hours ago, MacadamiaNut said: Absolutt ikke ok, fører ikke noe godt med seg. Nye bekjentskaper av det motsatte kjønn er forbeholdt singellivet, etter min mening. Det er ok at andre er uenige, men sånn vil jeg ha det. Jeg ville satt foten ned. Det er jo slike holdninger som gjør at et forhold til slutt blir uutholdelig. Anonymkode: 621d8...7c5 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #7 Skrevet 28. mars 2022 Ja, altså, jeg slutter ikke å få venner ford jeg har kjæreste. Hadde ikke lagt til menn hvor det var åpenbart at de var ute etter noe annet, det er jo ikke vits i, men sånn når man møter en kompis av en kompis så hvorfor ikke. Kjæresten min er ganske kjent og vel litt status jobbmessig, og får nye venner hele tiden bare fordi han sier bare ja til alle som legger han til og ikke gidder bry seg. Jeg gidder heller ikke bry meg, han får være venner med hvem han vil. Vet han avviser de som prøver seg. Anonymkode: 03b94...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #8 Skrevet 28. mars 2022 MacadamiaNut skrev (4 timer siden): Absolutt ikke ok, fører ikke noe godt med seg. Nye bekjentskaper av det motsatte kjønn er forbeholdt singellivet, etter min mening. Det er ok at andre er uenige, men sånn vil jeg ha det. Jeg ville satt foten ned. Delvis enig. Folk som man blir kjent med på byen synes jeg man ikke skal legge til. Derimot så må det være helt greit å legge til kolleger, naboer ol av motsatt kjønn selv om man er i forhold. Anonymkode: 29bf0...da7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #9 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Delvis enig. Folk som man blir kjent med på byen synes jeg man ikke skal legge til. Derimot så må det være helt greit å legge til kolleger, naboer ol av motsatt kjønn selv om man er i forhold. Anonymkode: 29bf0...da7 Det blir noe annet. Jeg har blitt god venn med en medstudent av motsatt kjønn. Men vi tilbringer da flere timer sammen hver dag, han er gift og jeg har samboer, og vi legger ikke akkurat skjul på det ovenfor hverandre. Jeg ville aldri lagt til noen jeg kun hadde truffet en gang på fest eller byen. Men så hadde ikke jeg gjort det da jeg var singel heller med mindre det var noe helt spesielt, jeg orker ikke å ha flere tusen 'venner' på Facebook. Anonymkode: b9477...9c0 1
MacadamiaNut Skrevet 28. mars 2022 #10 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo slike holdninger som gjør at et forhold til slutt blir uutholdelig. Anonymkode: 621d8...7c5 Mitt forhold begynner ikke engang, hvis ikke de holdningene er der OG sies høyt, det kan kan jeg love deg😌
MacadamiaNut Skrevet 28. mars 2022 #11 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Delvis enig. Folk som man blir kjent med på byen synes jeg man ikke skal legge til. Derimot så må det være helt greit å legge til kolleger, naboer ol av motsatt kjønn selv om man er i forhold. Anonymkode: 29bf0...da7 Jeg synes også det er en uting og ikke noe det er plass til i et forhold, men det er bare meg💁🏻♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #12 Skrevet 28. mars 2022 Høres veldig rart ut. For det første er vennskap ofte eksklusivt. Mulig, hvis kjæresten er supersosial, selvfølgelig, og lett får venner. Jeg kjenner 1-2 sånne, men de skaffer seg venner av BEGGE kjønn. De har begge kjærester, men for dem handler disse relasjonene bare om vennskap og de er veldig åpne om det til kjæresten. Det er ingenting som stikker under, ingen hemmeligheter og jeg som omgås dem oppfatter dem ikke som på jakt etter det motsatte kjønn i det hele tatt. Men dersom kjæresten flyr på byen og nesten utelukkende skaffer seg venner av det motsatte kjønn, hadde jeg blitt usikker og jeg tror ikke jeg hadde giddet. Selv gidder jeg uansett ikke ha en kjæreste som flyr masse på byen og drikker hele tiden. Ønsker en kjæreste hvis sosiale liv ikke først og fremst handler om å dra på fylla og i tillegg skaffe seg nye "fyllevenner". Selv har jeg både mannlige og kvinnelige venner, og noen få ganger får jeg meg en ny venn, men det kan både være en mann og en dame. I dette tilfellet tenker jeg det handler litt om hva instinktet ditt sier deg, ts. Hvordan oppfatter du dette? Anonymkode: bf5c0...d48
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #13 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres veldig rart ut. For det første er vennskap ofte eksklusivt. Mulig, hvis kjæresten er supersosial, selvfølgelig, og lett får venner. Jeg kjenner 1-2 sånne, men de skaffer seg venner av BEGGE kjønn. De har begge kjærester, men for dem handler disse relasjonene bare om vennskap og de er veldig åpne om det til kjæresten. Det er ingenting som stikker under, ingen hemmeligheter og jeg som omgås dem oppfatter dem ikke som på jakt etter det motsatte kjønn i det hele tatt. Men dersom kjæresten flyr på byen og nesten utelukkende skaffer seg venner av det motsatte kjønn, hadde jeg blitt usikker og jeg tror ikke jeg hadde giddet. Selv gidder jeg uansett ikke ha en kjæreste som flyr masse på byen og drikker hele tiden. Ønsker en kjæreste hvis sosiale liv ikke først og fremst handler om å dra på fylla og i tillegg skaffe seg nye "fyllevenner". Selv har jeg både mannlige og kvinnelige venner, og noen få ganger får jeg meg en ny venn, men det kan både være en mann og en dame. I dette tilfellet tenker jeg det handler litt om hva instinktet ditt sier deg, ts. Hvordan oppfatter du dette? Anonymkode: bf5c0...d48 Ts her er selv ikke en som går i fylla hele tiden ikke kjæresten heller. men når vi går på fest så blir han så opptatt av å lage nye venner men det handler mer om kvinnene en mennene på festen. Og spør meg om vi skal invitere kvinnene vi blir kjent med isteden for mennene om vi hoster fest. Han sier ok til mennene også såklart, for helt ærlig synes jeg ikke det er så kjekt å henge med en jente gjeng, meg og han. Men at det er begge kjønn med på ulike aktiviteter vi gjør sammen, jeg kunne heller ikke brydd meg mindre om disse single kvinnene han prøver å bli venn med, da mener jeg når han prøver å invitere de på aktiviteter osv at jeg sier til han hvorfor skal disse være med på slike ting etter å festet med dem bare 1-2 ganger? Greit om det er en koselig kjærestepar men mange single kvinner? Eh nei takk.. ser ikke dette som mer en trøbbel for forholdet, hva skal han liksom med flere kvinner når han har meg?? Anonymkode: 033b6...3f4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #14 Skrevet 28. mars 2022 med fest å byen snakker du om kanskje man tar kontakt med det motsatte kjønn på eget hånd og ber om kontakt informasjon på vedkommende, antakeligvis pga man ble seksuelt tiltrukket så nei da er det ikke greit Anonymkode: 35abb...6e3 1
sicario Skrevet 28. mars 2022 #15 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): om kjæresten deres kommer godt overens med en fra motsatt kjønn på byen/fest og legger dem på sosiale medier, hadde dere tatt det opp med kjæresten? Og bett dem slette disse folka? Anonymkode: 033b6...3f4 Jeg har null kontroll på hvem kjæresten min har på ulike sosiale medier. Det er ikke min business.. Jeg hadde selvfølgelig ikke tatt det opp og bedt henne slette noe/n. Hun er ikke barnet mitt, men en voksen person som er likeverdig meg. Holdningen din er skremmende. 1
sicario Skrevet 28. mars 2022 #16 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo slike holdninger som gjør at et forhold til slutt blir uutholdelig. Anonymkode: 621d8...7c5 Jepp. Det er sånne ting som gjør at folk ikke orker mer i et forhold. Om kjæresten min skulle «satt ned foten» og liksom bestemt hvem Jeg fikk lov å være venner med, hadde jeg ledd meg i hjel. Hadde hun fortsatt å prøve å bestemme over meg som om jeg var et lite barn hadde jeg blitt singel. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #17 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her er selv ikke en som går i fylla hele tiden ikke kjæresten heller. men når vi går på fest så blir han så opptatt av å lage nye venner men det handler mer om kvinnene en mennene på festen. Og spør meg om vi skal invitere kvinnene vi blir kjent med isteden for mennene om vi hoster fest. Han sier ok til mennene også såklart, for helt ærlig synes jeg ikke det er så kjekt å henge med en jente gjeng, meg og han. Men at det er begge kjønn med på ulike aktiviteter vi gjør sammen, jeg kunne heller ikke brydd meg mindre om disse single kvinnene han prøver å bli venn med, da mener jeg når han prøver å invitere de på aktiviteter osv at jeg sier til han hvorfor skal disse være med på slike ting etter å festet med dem bare 1-2 ganger? Greit om det er en koselig kjærestepar men mange single kvinner? Eh nei takk.. ser ikke dette som mer en trøbbel for forholdet, hva skal han liksom med flere kvinner når han har meg?? Anonymkode: 033b6...3f4 En sånn fyr hadde jeg aldri akseptert å være i forhold med. Du kan banne på at dette er en som ikke nøler med å flørte og være utro om han får sjansen, han vil legge aksjer hos flere så han alltid har et sted å henvende seg når han trenger oppmerksomhet og bekreftelser fra motsatt kjønn Anonymkode: 63c51...acd 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #18 Skrevet 28. mars 2022 MacadamiaNut skrev (7 timer siden): Mitt forhold begynner ikke engang, hvis ikke de holdningene er der OG sies høyt, det kan kan jeg love deg😌 Så ingen nye bekjentskaper resten av livet hvis man gifter seg med deg? Har du tenkt gjennom dette? Noe så kvelende hadde jeg aldri funnet meg i. Anonymkode: dc4b5...ba9 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #19 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her er selv ikke en som går i fylla hele tiden ikke kjæresten heller. men når vi går på fest så blir han så opptatt av å lage nye venner men det handler mer om kvinnene en mennene på festen. Og spør meg om vi skal invitere kvinnene vi blir kjent med isteden for mennene om vi hoster fest. Han sier ok til mennene også såklart, for helt ærlig synes jeg ikke det er så kjekt å henge med en jente gjeng, meg og han. Men at det er begge kjønn med på ulike aktiviteter vi gjør sammen, jeg kunne heller ikke brydd meg mindre om disse single kvinnene han prøver å bli venn med, da mener jeg når han prøver å invitere de på aktiviteter osv at jeg sier til han hvorfor skal disse være med på slike ting etter å festet med dem bare 1-2 ganger? Greit om det er en koselig kjærestepar men mange single kvinner? Eh nei takk.. ser ikke dette som mer en trøbbel for forholdet, hva skal han liksom med flere kvinner når han har meg?? Anonymkode: 033b6...3f4 Dette hørtes veldig merkelig ut. Har du spurt ham hvorfor han har så behov for å treffe nye single kvinner? Her burde varsellampene blinke. Anonymkode: dc4b5...ba9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #20 Skrevet 28. mars 2022 sicario skrev (2 timer siden): Jepp. Det er sånne ting som gjør at folk ikke orker mer i et forhold. Om kjæresten min skulle «satt ned foten» og liksom bestemt hvem Jeg fikk lov å være venner med, hadde jeg ledd meg i hjel. Hadde hun fortsatt å prøve å bestemme over meg som om jeg var et lite barn hadde jeg blitt singel. Helt enig. Blir stadig overrasket over folk som ikke klarer å behandle sin partner som et voksent menneske. Hvilken mann med respekt for seg selv vil bli behandlet som en liten unge? "du får ikke lov" er ord jeg aldri ville brukt til min kone, og hun aldri til meg. Aldri gå inn i et forhold med veldig kontrollerende mennesker. Hvis man er moden og elsker hverandre vil man uansett respektere hverandres grenser. Hvis man må bli passet på hele tiden for å ikke gjøre noe feil så er det noe grunnleggende feil i forholdet. Anonymkode: dc4b5...ba9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå