Gjest P.F Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 Noen som vet om feks Skeidar/Bohus har skyvedørsgarderober som man kan få i takhøyestørrelser? Lager IKEA etter mål?
Cupcake Skrevet 31. oktober 2005 #2 Skrevet 31. oktober 2005 Hmmm... Er ikke helt sikker på det... Hvorfor ikke bare ta en telefon og spørre? Vi kjøpte kjempefine takhøye skyvedørsgarderober på Montér!
Cr@sh Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg foreslår at du bygger innmaten selv og så kjøper dører etter mål. Det har vi gjort. Rimeligere og veldig fint!
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 IKEA lager ikke etter mål. De masseproduserer for å holde kostnadene ned. Jeg tror det samme er tilfelle i møblebutikkene, men det kan være at noen har ekstra service. Dersom du går på obs bygg, monter, byggmakker eller annen bygge butikk kan du bestille etter mål. Det kan du også i en del kjøkkenbutikker (har ofte også garderober). Det er selvsagt mulig å lage dem selv også dersom du er litt nevenyttig.
Cr@sh Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 Kan anbefale "Garderobemannen". De lager på mål.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. november 2005 #6 Skrevet 3. november 2005 Synes jeg så at OBS! hadde tilbud forrige uke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå