AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Det er ikke verdens beste stemning mellom meg og svigerinnen min. Nå skal datteren deres konfirmeres og vi er invitert på kaffe og kake. dette er sistemann ut. De andre konfirmasjonene har vi vært invitert til middag og hele dagen. Svigerinnen min er svært urimelig og vanskelig. uten at jeg ønsker å gå i detalj. Det frister veldig lite å komme på kaffe og kake.. da resten av middagsgjestene både er venner av broren min og kona og fjernere slekt Anonymkode: ae192...b2d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Men det er ikke svigerinnen din sin dag, det er niesen din sin dag, tenk på henne først og fremst! Anonymkode: 4292b...efe 17 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det er ikke svigerinnen din sin dag, det er niesen din sin dag, tenk på henne først og fremst! Anonymkode: 4292b...efe De har ikke kommet i bursdag til mine barn på flere år. De inviteres hvert år, men melder pass.. barna mine har kommet dit nå at de ikke bryr seg lengre. Anonymkode: ae192...b2d 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har ikke kommet i bursdag til mine barn på flere år. De inviteres hvert år, men melder pass.. barna mine har kommet dit nå at de ikke bryr seg lengre. Anonymkode: ae192...b2d Men det er det jo foreldrene som bestemmer, nå må du tenke på niesen din siden det er hennes dag! Hva tror du at hun ønsker? Anonymkode: 4292b...efe 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Jeg hadde ikke dratt. Det er ydmykende å bare bli invitert til kake når du er tante! Og når du skriver at de ikke kommer i dine barns bursdag er det enda en grunn til ikke å dra. Ut fra det du skriver har ikke du og konfirmanten et spesielt nært forhold? Da er det hundre prosent innafor å melde avbud. Anonymkode: 24ab3...bae 32 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Kaffegjest er en uting. Dette er første gang jeg har hørt det skjer i en konfirmasjon. Trodde det bare var i bryllup man hadde det. En uting er det uansett. Anonymkode: 13f04...7b5 38 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Broren din må jo være en tøffel! Man inviterer ikke søster/tante til kaffe i konfirmasjon. Det er jo bare flaut. Har du spurt din bror hvorfor du bare er invitert til kaffe? Hadde absolutt ikke gått. Hadde tatt kontakt med niesen og invitert henne ut på lunsj eller middag. Gi henne gave og ha en fin dag med henne. Anonymkode: 7e9df...85f 22 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Jeg hadde dradd. For niesens skyld og for å legge god siden til relasjonen. Om svigerinnen er så grusom, så er det vel bare godt å slippe en full middag med dem først. Anonymkode: 4e799...103 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Broren din må jo være en tøffel! Man inviterer ikke søster/tante til kaffe i konfirmasjon. Det er jo bare flaut. Har du spurt din bror hvorfor du bare er invitert til kaffe? Hadde absolutt ikke gått. Hadde tatt kontakt med niesen og invitert henne ut på lunsj eller middag. Gi henne gave og ha en fin dag med henne. Anonymkode: 7e9df...85f Min bror er en tøffel ja. Det stemmer. Vi har ingen kontakt pga drama med kona hans, derfor heller ingen kontakt med barna de siste to årene. alle barna har slettet meg fra sosiale medier. Men det er nok svigerinnen min som har gjort dette fra barnas tlf vil jeg tro. Hun har også slettet meg fra min brors Facebook. Det vet jeg Anonymkode: ae192...b2d 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde dradd. For niesens skyld og for å legge god siden til relasjonen. Om svigerinnen er så grusom, så er det vel bare godt å slippe en full middag med dem først. Anonymkode: 4e799...103 Det er nesten 100 grenser til middag, så vil uansett ikke være kleint på den måten at vi blir for nære. mine andre søsken er invitert til hele selskapet Anonymkode: ae192...b2d
Spretterten Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 (endret) Hadde Jeg vært deg, hadde jeg troppet opp i kirken og sett på konfirmasjonsseremonien til din niese, gratulert med den store dagen. Og så kan du velge om du kommer tilbake til kaffen. Endret 27. mars 2022 av Spretterten 12 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er nesten 100 grenser til middag, så vil uansett ikke være kleint på den måten at vi blir for nære. mine andre søsken er invitert til hele selskapet Anonymkode: ae192...b2d Nei, den er ikke god... Sjønner det må være veldig provoserende. Jeg hadde nok fortsatt deltatt, men det er lett for meg å skrive som ikke sitter med alle følelsene knyttet til det. Anonymkode: 4e799...103 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 Spretterten skrev (Akkurat nå): Hadde Jeg vært deg, hadde jeg troppet opp i kirken sett på konfirmasjonsseremonien til din niese, gratulert med den store dagen. Og så kan du velge om du kommer tilbake til kaffen. Det vil føles kleint. Kanskje for henne også.. alle gjestene ser meg i kirken men ikke i selskapet. Anonymkode: ae192...b2d 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #15 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, den er ikke god... Sjønner det må være veldig provoserende. Jeg hadde nok fortsatt deltatt, men det er lett for meg å skrive som ikke sitter med alle følelsene knyttet til det. Anonymkode: 4e799...103 Ja det er helt på trynet. Anonymkode: ae192...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #16 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, den er ikke god... Sjønner det må være veldig provoserende. Jeg hadde nok fortsatt deltatt, men det er lett for meg å skrive som ikke sitter med alle følelsene knyttet til det. Anonymkode: 4e799...103 Jeg har også konfirmant i år. Vi skal ha konfirmasjon 2 uker etter de. Vi har invitert de. Vi har alle gjestene til kirke middag og hele dagen. Ingen kaffegjester. De har ikke takket Ja/ nei til innbydelsen enda. Svarfristen er 1 april. alle andre har svart Anonymkode: ae192...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Skrevet 27. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja det er helt på trynet. Anonymkode: ae192...b2d En toxic person som skaper splitt i familien. Trist Anonymkode: 4e799...103 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det vil føles kleint. Kanskje for henne også.. alle gjestene ser meg i kirken men ikke i selskapet. Anonymkode: ae192...b2d ❤ Ingen god følelse. Jeg tipper gjestene hadde spekulert mer om du ikke viste deg. Noen av de samme gjestene kommer i dine barns konfirmasjon? Anonymkode: fb764...346 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #19 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Broren din må jo være en tøffel! Man inviterer ikke søster/tante til kaffe i konfirmasjon. Det er jo bare flaut. Har du spurt din bror hvorfor du bare er invitert til kaffe? Hadde absolutt ikke gått. Hadde tatt kontakt med niesen og invitert henne ut på lunsj eller middag. Gi henne gave og ha en fin dag med henne. Anonymkode: 7e9df...85f Dette⬆️ Anonymkode: 9fc17...d6d 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #20 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): ❤ Ingen god følelse. Jeg tipper gjestene hadde spekulert mer om du ikke viste deg. Noen av de samme gjestene kommer i dine barns konfirmasjon? Anonymkode: fb764...346 Bare mamma og søskenene mine med familie. De vet at vi kun er invitert til kaffe, og de synes det er helt på trynet. Anonymkode: ae192...b2d 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå