Gå til innhold

Fir ikke komplimenter tilbake - synes ikke jeg er fin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en som er utrolig herlig. Eneste er at når jeg sier han er kjekk/fin osv sier han ikke noe tilbake.

Er han bare ikke så flink på å gi komplimenter eller synes han ikke at jeg er pen/fin?

Skjønner at det blir gjetting siden det er lite informasjon og dere ikke kjenner han

Anonymkode: 6c0fa...63e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm, for å få ham til å si at jeg er fin, sier jeg ikke først at han er fin. Jeg flørter heller med ham. 

Anonymkode: 5da8f...e5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det virker jo som at han liker meg sånn ellers. Er vel bare litt var pådet med manglende komplimenter etter eksen, som sluttet å gi komplimenter, og når jeg spurte var han ærlig å sa at han ikke syntes jeg var så veldig tiltrekkende lenger 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han dater deg jo. Sier ikke det deg nok? Hva trenger du disse komplimentene til?

Anonymkode: de84a...c06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han dater deg jo. Sier ikke det deg nok? Hva trenger du disse komplimentene til?

Anonymkode: de84a...c06

Vel, eksen min syntes visst at det var greit å fortsatt være sammen med meg selvom han ikke syntes jeg var så veldig attraktiv. Ble han kåt nok var det jo kjekt å ha meg der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og det er jo koselig og godt for selvtilliten og få høre at man er attraktiv. At den du dater eller er sammen med liker både personlighet og utseende, ikke at du bare er kjekk å ha til å ta deg av hus og ha sex med når du er kåt nok...

Skrevet

Den som leter etter problemer finner dem!

Han er vel ikke bevisst ved det, da… 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo tydeligvis en person som trenger komplimenter, og da må du nok revurdere hele opplegget.  Hvis han er slik som meg, så slenger han ikke ut komplimenter, uten å mene det, og han er trolig usikker på å fortsette datingen. 

Jeg har vært i den kleine situasjonen, der jeg ikke greide å besvare henne, og det var fordi jeg ikke var like interessert i å ta det videre, som hun var.  

Anonymkode: c2e4a...40a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du fin da?

Anonymkode: 64663...6b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du overtenker. 

Anonymkode: cd436...d42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det virker jo som at han liker meg sånn ellers. Er vel bare litt var pådet med manglende komplimenter etter eksen, som sluttet å gi komplimenter, og når jeg spurte var han ærlig å sa at han ikke syntes jeg var så veldig tiltrekkende lenger 

Ts

Det er min erfaring også. Sier han ingenting om utseendet så er det fordi han ikke har noe fint å si og da holder han kjeft. Bedre enn å si noe stygt altså, men ja...

Anonymkode: acf62...376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...