AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Når jeg blir kåt blir jeg veldig våt. Men penisen støter mot liksom en vegg inni skjeden, og kommer ikke helt inn. Kan jeg være våt kun nederst? Anonymkode: d0996...1bc
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Har du prøvd med en dildo? Altså for å se om det samme skjer? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Kjenner du denne veggen/hindringen utenom samleie? Anonymkode: ace8a...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 Da er du ikke kåt. Da er det kun vanlig utflod du kjenner. Mange gutter (og jenter) uten nok erfaring tror at den fukten betyr at man er kåt og det gjør det ikke. Når du er kåt så er du så våt at det renner ut av deg Anonymkode: cad6c...624
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (9 timer siden): Har du prøvd med en dildo? Altså for å se om det samme skjer? Nei, jeg har ikke prøvd AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjenner du denne veggen/hindringen utenom samleie? Anonymkode: ace8a...fa0 Nei, men tar som oftest ikke fingre så langt inn. Føler nytelsen er best i den nederste del, og ytterst. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da er du ikke kåt. Da er det kun vanlig utflod du kjenner. Mange gutter (og jenter) uten nok erfaring tror at den fukten betyr at man er kåt og det gjør det ikke. Når du er kåt så er du så våt at det renner ut av deg Anonymkode: cad6c...624 Jeg vet jeg er kåt, og at det er derfor jeg blir ekstra våt. Men det kan være du har rett i at jeg ikke blir kåt nok. Jeg føler stor lyst. Og det er deilig når han er inni meg. Og jeg er fornøyd med slik det er, og føler mye tilfredstillelse. Men han kommer ikke helt inn. Han er også litt forsiktig, så han støter ikke hardt for å prøve å trenge forbi "veggen" innerst. Men har det gjensidig fint og godt med å penetrere i den nederste delen av skjeden, og stoppe der han møter "veggen" i meg. Vi kan holde på en god stund, og likevel er "veggen" der. Han utgir og en del fukt, så på en måte forstår jeg ikke at det kan være det med at det ikke er fukt nok der inne. Har lest at damen kan ha ubevisst frykt i seg, og at bekkenmuskulaturen strammer seg og lukker seg helt ubevisst. Men da er det snakk om at han ikke kan trenge igjennom i det hele tatt. Eller kan det være tilfelle med meg? Jeg har opplevd det tidligere med min x i mange år. Men det var så vondt, og jeg følte ingen lyst, og ble ikke kåt. Senere traff jeg en partner som jeg hadde det avslappende og godt med. Jeg følte veldig på seksuelle lyster, og alt var fint. Da merket jeg (vi) ikke den "veggen". Men nå, med ny med han nye, så føler jeg at ting er godt, men at han ikke når helt inn. Han sier at han liker å holde på som vi gjør uten å komme helt inn, men jeg tror det hadde vært bedre for ham å komme helt inn. Det må jo være et hinder for ham, tenker jeg. Det er også vondt for meg hvis han støter hardt langt inn, men han er egentlig forsiktig, og er opptatt av at det ikke må gjøre vondt for meg. Dette må jo være et hinder for ham, og dermed meg. Anonymkode: d0996...1bc
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 Det høres jo litt rart ut. Skjeden bruker jo å bli ganske fleksibel når man er kåt, og smøring skulle det jo bli med innover også. Jeg anbefaler en tur til gynekolog. Anonymkode: 55eeb...34f
Bamseklemmer Skrevet 28. mars 2022 #7 Skrevet 28. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 23.34): Når jeg blir kåt blir jeg veldig våt. Men penisen støter mot liksom en vegg inni skjeden, og kommer ikke helt inn. Kan jeg være våt kun nederst? Anonymkode: d0996...1bc Det er iallefall 3 forskjellige væsker i vaginaen, utflod, lystdråper og den væsken(som jeg ikke husker) som holder vaginaen fuktig.. Opphisselsen skaper lystdråper fra kjertlene før man skal ha sex, de kjertlene ligger like innom kanten av vaginaen. Men blir dratt med lengre inn etter penetrering (10 sekunder), og blandes med de andre væskene. Så fuktigheten er i hele skjeden.. Det virker mere som den "veggen" er livmorstappen fordi du ikke er kåt nok, for det er ikke alle som kjenner smerter av å støte mot den. Det at jeg ikke tror du er kåt nok.. er fordi når du virkelig er kåt nok, blir vaginaen lengre, og vaginaen blir mere romslig, mens åpningen rundt skjedeåpningen blir trangere. Sistnevnte er fordi den indre klitten din har fått tid til å bli skikkelig erigert. Kvinner må derfor bruke mere tid på å bli skikkelig kåt.. så det er en grunn at kvinner sier menn bruker for lite tid i forspill. Det er biologisk bekreftet🤗 Det at musa di har gått i "vranglås" av frykt tror jeg ikke noe på, da får man ikke inn penishodet en gang. Vaginamusklene rundt åpningen er da i konstant spenn... Endret 29. mars 2022 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #8 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da er du ikke kåt. Da er det kun vanlig utflod du kjenner. Mange gutter (og jenter) uten nok erfaring tror at den fukten betyr at man er kåt og det gjør det ikke. Når du er kåt så er du så våt at det renner ut av deg Anonymkode: cad6c...624 Noen damer blir faktisk ikke særlig Våt i det hele tatt. Spesielt om de går på p-piller. Sier ts at hun er kpt, så er hun det selv om det ikke "renner ut" av henne. Anonymkode: a42d8...3ad 4
Myrmel Skrevet 28. mars 2022 #9 Skrevet 28. mars 2022 Har du født barn? Jeg tenker det kan høres ut som skjedeveggsprolaps, utifra beskrivelsen. At fremre skjedevegg buker ned i vagina og nærmest danner en vegg. Da må penis/fingre/dildo vinkles i samme retning som veggen i det han penetrerer deg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #10 Skrevet 28. mars 2022 Myrmel skrev (3 minutter siden): Har du født barn? Jeg tenker det kan høres ut som skjedeveggsprolaps, utifra beskrivelsen. At fremre skjedevegg buker ned i vagina og nærmest danner en vegg. Da må penis/fingre/dildo vinkles i samme retning som veggen i det han penetrerer deg. Ja, tenkte det samme. Man kan få fremfall uten å ha født også, viktig å få med. Anonymkode: ace8a...fa0 1
exictence Skrevet 28. mars 2022 #11 Skrevet 28. mars 2022 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Det er iallefall 3 forskjellige væsker i vaginaen, utflod, lystdråper og den væsken(som jeg ikke husker) som holder vaginaen fuktig.. Opphisselsen skaper lystdråper fra kjertlene før man skal ha sex, de kjertlene ligger like innom kanten av vaginaen. Men blir dratt med lengre inn etter penetrering (10 sekunder), og blandes med de andre væskene. Så fuktigheten er i hele skjeden.. Ja, men da er jeg jo våt nok, tenker jeg og. Hvorfor sier du da at du tror at jeg kanskje ikke er kåt nok? Jeg er våt nok, men ikke kåt nok, tenker du? Jeg tror ikke jeg forstår da? Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Det virker mere som den "veggen" er livmorstappen fordi du ikke er kåt nok, for det er ikke alle som kjenner smerter av å støte mot den. Det at jeg ikke tror du er kåt nok.. er fordi når du virkelig er kåt nok, blir vaginaen lengre, og vaginaen blir mere romslig, mens åpningen rundt skjedeåpningen blir trangere. Sistnevnte er fordi den indre klitten din har fått tid til å bli skikkelig erigert. Hm, altså at jeg ikke er kåt nok sånn at vaginaen ikke blir mer romslig, selv om jeg er våt nok? Jeg føler jo på meg at jeg er kåt og har mye lyst. Men noe i meg, er usikkerhet om det er dette (ha sex) jeg vil. Kanskje de tankene ødelegger noe av lysten? Jeg føler en lengsel etter en trygg god kjæreste jeg vil ha sex med. Dette er bare en veldig god venn jeg er tiltrukket av, som jeg først ikke ville blande sex inn med i det forholdet, for det blir ikke kjæreste. En kjæreste har jeg ikke, og jeg savner nærhet og sex. Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Kvinner må derfor bruke mere tid på å bli skikkelig kåt.. så det er en grunn at kvinner sier menn bruker for lite tid i forspill. Det er biologisk bekreftet🤗 Alt forspillet og den kosen vi har, føler jeg er optimal. Men som sagt, da han ikke er kjæreste og jeg har noe i meg som sier at jeg vil bare ha sex med en kjæreste, så kan dette være en sperre/følelsemessig til hinder? Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Det at musa di har gått i "vranglås" av frykt tror jeg ikke noe på, da får man ikke inn penishodet en gang. Vaginamusklene rundt åpningen er i konstant spenn... Da er det ikke det. Takk for svar Myrmel skrev (5 timer siden): Har du født barn? Jeg tenker det kan høres ut som skjedeveggsprolaps, utifra beskrivelsen. At fremre skjedevegg buker ned i vagina og nærmest danner en vegg. Da må penis/fingre/dildo vinkles i samme retning som veggen i det han penetrerer deg. Jeg har for ca 7 mnd siden hatt sex med en uten å ha det problemet. Jeg har ikke født mellom der. 1
Scorpio Skrevet 28. mars 2022 #12 Skrevet 28. mars 2022 exictence skrev (15 minutter siden): Jeg føler jo på meg at jeg er kåt og har mye lyst. Men noe i meg, er usikkerhet om det er dette (ha sex) jeg vil. Kanskje de tankene ødelegger noe av lysten? Jeg føler en lengsel etter en trygg god kjæreste jeg vil ha sex med. Dette er bare en veldig god venn jeg er tiltrukket av, som jeg først ikke ville blande sex inn med i det forholdet, for det blir ikke kjæreste. En kjæreste har jeg ikke, og jeg savner nærhet og sex. Alt forspillet og den kosen vi har, føler jeg er optimal. Men som sagt, da han ikke er kjæreste og jeg har noe i meg som sier at jeg vil bare ha sex med en kjæreste, så kan dette være en sperre/følelsemessig til hinder? Jeg tror dette kan spille inn ja. Hjernen er vår største erogene sone heter det.
Bamseklemmer Skrevet 29. mars 2022 #13 Skrevet 29. mars 2022 exictence skrev (4 timer siden): Ja, men da er jeg jo våt nok, tenker jeg og. Hvorfor sier du da at du tror at jeg kanskje ikke er kåt nok? Jeg er våt nok, men ikke kåt nok, tenker du? Jeg tror ikke jeg forstår da? Ok, jo jeg tror deg når du sier det våt nok, så er du nok det. Men selv om du søkkvåt trenger du ikke være kåt nok, du har bare litt større lystdråpe-produksjon. Det var den "veggen" han trefte inni vaginaen som jeg aldri har hørt om før. Men det kan oppleves som en "vegg", hvis du ikke er kåt nok over tid med stigende opphisselse. Altså, at vaginaen ikke har strekt seg ut skikkelig og har blitt lengre. Da kan man livmorstappen som jeg forbinder med den "veggen" du snakker om. Men kjente du smerter når han traff "veggen"? Har du merket dette tidligere? Hvis ikke, kan det da komme av at livmoren er nedsunket? Ble faktisk kjempeusikker.. men nedsunket livmor er jo vanlig da, og kan skje i voksen alder. Den kan trenes på plass med bekkenbunnstrening eller operasjon. Men før den tid ville jeg nok sjekket med en lege eller ei veninne du kan prate med. Den "veggen" kan jo også sjekkes ut med en dildo alene, da blir også mindre forstyrret, bedre avslappet, å bruke nok tid til å bli kåt nok.. Jeg håper du finner løsning på dette🧡 exictence skrev (4 timer siden): Hm, altså at jeg ikke er kåt nok sånn at vaginaen ikke blir mer romslig, selv om jeg er våt nok? Jeg føler jo på meg at jeg er kåt og har mye lyst. Men noe i meg, er usikkerhet om det er dette (ha sex) jeg vil. Kanskje de tankene ødelegger noe av lysten? Jeg føler en lengsel etter en trygg god kjæreste jeg vil ha sex med. Dette er bare en veldig god venn jeg er tiltrukket av, som jeg først ikke ville blande sex inn med i det forholdet, for det blir ikke kjæreste. En kjæreste har jeg ikke, og jeg savner nærhet og sex. Det stemmer, Når du er kåt nok i nivå 2 blir du mere "romslig".. Og det kjennes ut som om penisen bader i en varmt og glatt bad i et "tomrom".. mens den indre klitten din er så oppsvulmet av opphisselse, at det gjør åpningen trangere. Du har sikkert hørt at kvinner er så våte og vide.. at enkelte menn ikke kjenner noen ting? Du har sikkert også hørt at kvinner ikke kniper med musklene i vaginaåpningen? For det første er det blitt for lite tid til å bli kåt nok, for det andre er det både slitsomt og unormalt å knipe hele tiden under sex. Alle kvinner blir normalt trange i åpningen når de er tilstrekkelig kåt, det er jo akkurat det som er så deilig.. når vi har tid og tålmodighet i forspill til å bli kåte nok.. Menn trenger også forspill, men det er ikke alle som vet. Pulsen av opphisselsen må opp, for å skape tilstrekkelig hardhet for å bli utholdende. Vi må varme opp musklene før vi bruker dem vettu😅 Så det har ikke så mye tykkelsen på penis å gjøre... det kommer av at hun ikke er tilstrekkelig kåt nok.. Og det er ereksjonen av den indre klitten som gjør at den tilpasser seg alle tykkelser... Ok, jeg leser at du sliter litt med å slappe skikkelig av, det kan også være en årsak at du ikke blir kåt nok. Orgasmen er avhengig at vi slapper av.. Altså vi kan oppnå orgasme, men den føles litt dvask. Orgasmen er også kroppens lykkepille, så vi er også litt avhengig at vi føler litt på lykke når vi har sex.. Så sammenhengen er lik.. Jo jeg har full forståelse av det du skriver.. og jeg tror det kommer litt av det, at du vil ha nærhet og trygghet foran sex, og at du ikke vil blande inn vennskap og sex.. Du mangler en skikkelig gogutt, som forstår deg, respeterer deg slik du føler, og en god dose trygghet, og ikke minst en du virkelig elsker du kan stole på... Jeg tror nå at den "veggen" din, er summen av alle følelsene dine. Det er noe som knyter inni deg når du har sex, og den knuten løsner ikke før du har følelsene på plass. Du vil nok bade i glede den dagen skjer🤗 Så den "veggen" trenger ikke være at du ikke er kåt nok, heller ikke at du har nedsunket livmor. Synes du det virker kjent og normalt ut det jeg skriver? Jeg skal forresten be for at du får deg kjæreste.. energier kan også overføres i tekst som du leser💭 exictence skrev (5 timer siden): Alt forspillet og den kosen vi har, føler jeg er optimal. Men som sagt, da han ikke er kjæreste og jeg har noe i meg som sier at jeg vil bare ha sex med en kjæreste, så kan dette være en sperre/følelsemessig til hinder? Det er akkurat det at han ikke er kjæresten din, som bremser deg for å frigjøre deg seksuellt. Jo faktisk, jeg tror du er flink i forspill, men jeg tror også du er et følelses mennesket.. som avventer og sparer alt det gode du har inni deg til din nye kjæreste... Herrefred så romantisk du er!💖😉 exictence skrev (5 timer siden): Da er det ikke det. Takk for svar Selv takk du som deler opplevelsen din.. Bare si ifra hvis du mener jeg skriver vissvass og av noe du ikke forstår. Jeg håper virkelig du finner løsningen på dette, men jeg håper og tror på kjælighet til deg også❣️ 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #14 Skrevet 29. mars 2022 Har han nye mannen din lengre penis enn han forrige? Kan det være livmorhalstappen han treffer? Anonymkode: 794de...042
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #15 Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Da er du ikke kåt. Da er det kun vanlig utflod du kjenner. Mange gutter (og jenter) uten nok erfaring tror at den fukten betyr at man er kåt og det gjør det ikke. Når du er kåt så er du så våt at det renner ut av deg Anonymkode: cad6c...624 Det samme tenkte jeg... Anonymkode: 21c10...5c0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #16 Skrevet 29. mars 2022 Dette er en helt ukvalifisert teori, men om det ikke plager deg og ikke plager han, så tror jeg kanskje du gjør dette til et større problem enn det faktisk. Det er jo først fremst rundt penishodet man er mest følsom og siden vagina ikke er mer enn 8-10 cm dyp er det vel de færreste menn som kan få inn hele utstyret uansett. Anonymkode: 7d30b...4b5
Teardrop Skrevet 29. mars 2022 #17 Skrevet 29. mars 2022 Prøv en annen stilling først? Hos oss er det ikkke alltid vi kan starte med doggy feks, må starte i misjonær. 2
exictence Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 Bamseklemmer skrev (På 29.3.2022 den 3.24): Ok, jo jeg tror deg når du sier det våt nok, så er du nok det. ja, nederst. Men det kjentes litt tørt ut øverst, men forstår liksom ikke at det er mulig, siden jeg var våt nederst, + han som også gav fukt. Sitat Men selv om du søkkvåt trenger du ikke være kåt nok, du har bare litt større lystdråpe-produksjon. Det visste jeg ikke. Jeg hadde lyst, men det kan være lysten på nærheten i seg selv var det som jeg aller mest hadde lyst på. nå haar jeg lagt og kost med denne vennen i sengen noen ganger uten sex, og kanskje følte jeg på å ta skrittet videre for hans skyld, mens egentlig ville jeg bare kjenne på nærheten og kåtheten. Sitat Det var den "veggen" han trefte inni vaginaen som jeg aldri har hørt om før. Men det kan oppleves som en "vegg", hvis du ikke er kåt nok over tid med stigende opphisselse. Altså, at vaginaen ikke har strekt seg ut skikkelig og har blitt lengre. Da kan man livmorstappen som jeg forbinder med den "veggen" du snakker om. Jo, det kan høres sannsynlig ut Sitat Men kjente du smerter når han traff "veggen"? Nei, fordi han presset ikke på. Men hvis han hadde gjort det, så hadde jeg kjent smerter. Han var veldig opptatt av at det ikke skulle føles vondt for meg. Sitat Har du merket dette tidligere? Ja, med min xmann. Men han støtet hardt på, og da var det smertefullt. Sitat Hvis ikke, kan det da komme av at livmoren er nedsunket? For ikke så lenge siden var jeg hos gynekolog. Hun sa ingenting om det. Men kan jo ha skjedd etter det. Sitat Den "veggen" kan jo også sjekkes ut med en dildo alene, da blir også mindre forstyrret, bedre avslappet, å bruke nok tid til å bli kåt nok.. Jeg håper du finner løsning på dette🧡 Ja, kan jo det. Det er mest ytterst jeg føler mest stimuli. Sitat Du har sikkert hørt at kvinner er så våte og vide.. at enkelte menn ikke kjenner noen ting? Du har sikkert også hørt at kvinner ikke kniper med musklene i vaginaåpningen? For det første er det blitt for lite tid til å bli kåt nok, for det andre er det både slitsomt og unormalt å knipe hele tiden under sex. Alle kvinner blir normalt trange i åpningen når de er tilstrekkelig kåt, det er jo akkurat det som er så deilig.. når vi har tid og tålmodighet i forspill til å bli kåte nok.. Menn trenger også forspill, men det er ikke alle som vet. Pulsen av opphisselsen må opp, for å skape tilstrekkelig hardhet for å bli utholdende. Vi må varme opp musklene før vi bruker dem vettu😅 Fint du sier det. Det er sant. Sitat Så det har ikke så mye tykkelsen på penis å gjøre... det kommer av at hun ikke er tilstrekkelig kåt nok.. Og det er ereksjonen av den indre klitten som gjør at den tilpasser seg alle tykkelser... Ja Sitat Jo jeg har full forståelse av det du skriver.. og jeg tror det kommer litt av det, at du vil ha nærhet og trygghet foran sex, og at du ikke vil blande inn vennskap og sex.. Du mangler en skikkelig gogutt, som forstår deg, respeterer deg slik du føler, og en god dose trygghet, og ikke minst en du virkelig elsker du kan stole på... Du har rett i så mye. Jeg ønsker meg en god kjæreste. Jeg mangler det. Men jeg er heldig og har en godgutt, som respekterer meg og gir trygghet. Jeg føler at jeg er glad i ham, at jeg er tiltrukket av ham (spesielt nærheten), en føler ikke kjærestefmlelser. Det er litt rart, men sånn er det. Han føler ikke det intense sterke båndet til meg heller. Jeg tror han ser på mg mer som en hyggelig, morsom dame å være sammen med, og en elsker som han kan få nærhet og sex med. Vt egentlig ikke om jeg kommer til å ville ha sex med ham mer, for det føles litt rart ut den tanken at vi bare koser oss med hverandre til det dukker opp en kjæreste. Jeg føler på meg at det kommer til å ende vondt og sårt. Hvordan slå vekk den tanken? Eller ikke? Sitat Jeg tror nå at den "veggen" din, er summen av alle følelsene dine. Det er noe som knyter inni deg når du har sex, og den knuten løsner ikke før du har følelsene på plass. Du vil nok bade i glede den dagen skjer🤗 Så den "veggen" trenger ikke være at du ikke er kåt nok, heller ikke at du har nedsunket livmor. Synes du det virker kjent og normalt ut det jeg skriver? Ja, det er trolig akkurat slik det er. Sitat Jeg skal forresten be for at du får deg kjæreste.. energier kan også overføres i tekst som du leser💭 ❤️ Sitat Det er akkurat det at han ikke er kjæresten din, som bremser deg for å frigjøre deg seksuellt. Jo faktisk, jeg tror du er flink i forspill, men jeg tror også du er et følelses mennesket.. som avventer og sparer alt det gode du har inni deg til din nye kjæreste... Herrefred så romantisk du er!💖😉 Føler du har satt ord på det. Takk ❤️ AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 3.36): Dette er en helt ukvalifisert teori, men om det ikke plager deg og ikke plager han, så tror jeg kanskje du gjør dette til et større problem enn det faktisk. Det er jo først fremst rundt penishodet man er mest følsom og siden vagina ikke er mer enn 8-10 cm dyp er det vel de færreste menn som kan få inn hele utstyret uansett. Anonymkode: 7d30b...4b5 Ja, det kan godt være. Tror vi bare må snakke om det. For jeg er redd han ikke har det godt nok. Og han føler kanskje at han er redd jeg ikke har det godt nok. Teardrop skrev (På 29.3.2022 den 3.43): Prøv en annen stilling først? Hos oss er det ikkke alltid vi kan starte med doggy feks, må starte i misjonær. Nå har vi bare gjort det to ganger. Begge gangene var i misjonær. Men det går jo ann at damen har samlet ben i misjonær. Da kommer han ikke så langt inn, så kanskje det er noe? 1
exictence Skrevet 31. mars 2022 #19 Skrevet 31. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 3.36): . Det er jo først fremst rundt penishodet man er mest følsom og siden vagina ikke er mer enn 8-10 cm dyp er det vel de færreste menn som kan få inn hele utstyret uansett. Anonymkode: 7d30b...4b5 Virkelig? Det trodde jeg ikke. Endret 31. mars 2022 av exictence
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #20 Skrevet 31. mars 2022 On 3/29/2022 at 3:36 AM, AnonymBruker said: Dette er en helt ukvalifisert teori, men om det ikke plager deg og ikke plager han, så tror jeg kanskje du gjør dette til et større problem enn det faktisk. Det er jo først fremst rundt penishodet man er mest følsom og siden vagina ikke er mer enn 8-10 cm dyp er det vel de færreste menn som kan få inn hele utstyret uansett. Anonymkode: 7d30b...4b5 VELDIG ukvalifisert teori. Når kvinnen er tent og seksuelt opphisset øker dybden på vagina betraktelig, så de fleste normale peniser kan komme "helt inn" uten ubehag for henne. Anonymkode: 7c817...9b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå