Gå til innhold

korleis "jobba du deg gjennom K.G.?

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus
Skrevet

Forsøkte nye innlegg nå, og forsto plutselig ikke helt debatten om hvordan vi skal debattere her inne oppsto, for 90% er jo i dagbøkene og og på ordleker.

Skrevet

Begrenset hvor moro det er å diskutere når :roll: eller :kvalm: er enkeltes definisjon av å argumentere.

Skrevet

Jobber meg gjennom Kulturforumet først; deretter snikk-snakk, kropp og helse, velvære og sminke, generell debatt og ordleker. Deretter hopper jeg litt hit og dit.

Skrevet

Er først innom min egen dagbok og dagbøkene til de jeg følger med i - og det begynner å bli ganske mange. Når det er gjort så er jeg innom Mine innlegg for å se om det har skjedd noen nytt i tråder jeg har deltatt i og følger med på. Om jeg har tid etter det så går jeg direkte inn i fora som interesserer meg. Og har jeg sitti riktig lenge på KG så bruker jeg Nye innlegg.

Gjest StoreSky
Skrevet

Min dagbok, søster sin dagbok, "så siste innlegg"

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Mine innlegg,så starter jeg på toppen og jobber meg nedover.

Tilslutt ser jeg på nye innlegg.

Skrevet

Først mine innlegg, så blir det hit og dit, fram og tilbake

Skrevet

går rett på mine innlegg. Har jeg fått PM leser jeg og evt svarer på de, også tilbake til mine innlegg. Svarer der det "trengs", også så går jeg gjennom underforumene favorittvis.

Skrevet

Sex, Samliv, Snikksnakk, Film, Generell debatt, Dagbok (3 stk.). Deretter litt hipp som happ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...