Gå til innhold

korleis "jobba du deg gjennom K.G.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du loggar på forumet, korleis jobba du deg da gjennom dei nye innlegga osv.??

tar du nye innlegg og begynne der, eller går du inn på kvart tema? eller rett inn på yndlingssidene dine? f.eks. graviditet??

eg pleie å sjå etpar av dei nye innlegg sidene, så går eg inn på kvar enkelt ting som intressera meg...snikk snakk, kropp og helse osv...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Trykker stort sett bare på Nye innlegg.

Skrevet

Jeg går rett inn på nye innlegg og jobber meg gjennom dem, side for side.

Skrevet

Oftast trykke eg berre på "Mine innlegg" og ser om det er noko nytt i dei trådane eg allereide har svart i og som interesserar meg.

+gjerne dei 2-3 første sidene på "Nye innlegg"

Har eg god tid går eg gjennom alle sidene på "Nye innlegg"

Og en veeeldig sjelden gang går eg inn på forum for forum, men då kjedar eg meg altså!

Skrevet

Jeg begynner på mine innlegg først og når jeg har lest gjennom dem går jeg til nye innlegg. Noen ganger leser jeg rett på tema. Jeg har med andre ord ikke noe system.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg starter på "nye innlegg" og kan ta turen innom alt fra Bryllup til Singelforumet avhengig av hva som ser interessant ut.

Deretter velger jeg "mine innlegg" og svarer i dagbøkene jeg følger (inkludert min egen).

Som Sam er jeg bare innom hver kategori om jeg viiiirkelig kjeder meg. :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Er det lenge siden sist, går jeg på barn og familie, kultur og... , generell debatt. Har jeg god tid: hus og hage, kropp og helse, mat og drikke, sjekker dagbøker.

Når jeg er innom ofte sjekker jeg nye innlegg.

Skrevet

Når jeg spiser frokost om morgenen, jobber jeg meg gjennom forum for forum. Starter med velvære og jobber meg oppover til barn og familie. Senere på dagen (når jeg egentlig skal skrive oppgaver etc :roll: ) så trykker jeg på nye innlegg.

Gjest skindeep
Skrevet

Tror jeg aldri har trykket på "nye innlegg".

Først ser jeg på overskriftene i diskusjonsforumet, om det er noe som frister, viss ikke går jeg rett inn i dagbøkene..

Går ganske ofte rett inn i barn og famile osv.. eller rett inn i dagboka mi.

Skrevet

Går inn på yndlingsforumene mine, og titter der. :)

Skrevet

Jeg går rett inn på "nye innlegg" og jobber meg fremover, dvs jeg begynner med den eldste siden og frem mot den siste. Åpner jo ikke alle innlegg, men alle de som ser interessante ut og evnt noen dagbøker.

Skrevet

Først inn i dagboka, så inn i de forskjellige underforumene. ser om det er noen nye spennende emner, eller så leser jeg i tråder jeg har fulgt med på. Bryllup, graviditet, religion og vi som sørger er jeg aldri innom. Bryllup av og til da, mange fine kjoler :)

Skrevet

Først "mine innlegg", for så å pløye gjennom "nye innlegg"....om og om og om igjen :ler:

Skrevet

Jeg går først gjennom mine innlegg for å se om det har kommet noe nytt. Etterpå går jeg på nye innlegg, ser gjerne gjennom alle sidene hvis jeg har tid. Til slutt, hvis jeg fremdeles er her, bruker jeg å gå gjennom forum for forum. De som interesserer meg altså :)

Skrevet

Jeg har lissom ikke noe system ennå jeg... Har ikke vært her så lenge, så det blir liksom bare litt tilfeldig. Bruker mine innlegg hver gang, for å følge opp det jeg har svart på, ellers hopper jeg litt innom de fleste plasser, men ender ofte opp på kjæledyr og kropp og helse. Dagbøkene har jeg ikke vært innom.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Begynner alltid på dataforumet. Etterpå forflytter jeg meg til kropp og helse, og så til kultur. Deretter surrer jeg bare rundt omkring i forumene på jakt etter interessante innlegg. :)

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg begynner bakerst på "Nye Innlegg" og jobber meg fremover. Går så inn på "Mine Innlegg" for å se om jeg oversett noen svar på tråder jeg har svart i før.

Skrevet

Går rett til fora jeg synes er interessante og klikker meg inn fra øverst (aktuelle saker), via forbruker-forumet, generell debatt, kultur, singelforumet og hvis jeg har god tid snikk-snakk og skråblikk.

Skrevet

Begynner med en runde i dagbøkene som jeg følger med i. Så blir det et sveip innom Samliv og relasjoner, Snikk-Snakk, Kropp og helse og Data. Ganske ofte er jeg også innom Ris og ros. Hvis jeg har vært innom tidligere samme dag, så starter jeg gjerne med Nye innlegg.

Skrevet

Begynner øverst og arbeider meg nedover. Er sjelden innom bryllup, graviditet og religion da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...