Gjest misssixty Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Hei. Har testet positivt men har kun hatt magesmerter i en dag. Så dag to ingen symptomer. Kan jeg forvente at det plutselig snur og jeg blir syk i morgen og fremover eller er det lite sannsynlig?
Ab_naturals Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Umulig å si. Mange opplever at det går opp og ned både i form, feber og forskjellige symptomer, mens andre har bare en dag eller to med litt plager. 1
sicario Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Enorme forskjeller. Jeg er på dag 6 nå etter positiv test. Eneste grunnen til at jeg testet meg var fordi jeg var bekreftet nærkontakt. Har ikke merket noen verdens ting utover mulig litt ekstra trøtt noen dager. Ikke noe hodepine, ikke noe halsvondt, ikke noe feber, ikke tett nese. Skjønner at dette sprer seg lett når man som meg kan være positiv uten å merke det. 1
Jajajane Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 Fikk påvist korona i dag. Kjente jeg hadde feber. Tok febernedsettende og føler meg grei. Mannen min er på dag 4 nå, vært typisk influensasyk, men følte seg plutselig verre i dag (følte seg bedre i går kveld). Er like spent på hvordan dette forløpet blir….
K@tt Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 Det kan gå begge veier, men for min del startet det med løs mage og vond hals. Ble litt slapp og hadde tett nese og høyere temperatur uten at det føltes som feber. Ble ikke noe mer syk enn det. God bedring!
Anbefalte innlegg