Gå til innhold

Synes dere menn det er sexy med rød skinnbukse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe en, har svarte som han liker, så håper han liker i rødt også😅 

Anonymkode: 4a9c7...42b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 35538...564

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er sexy i lærbukse... Og 90-tallet vil helst ha dem tilbake... 🙈

Anonymkode: b6823...a14

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de er åletrange så er det sexy

Anonymkode: d0aea...f35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vurderer å kjøpe en, har svarte som han liker, så håper han liker i rødt også😅 

Nei takk. Svart skinnbukse er forsåvidt ok, men med en rød skinnbukse ligner du dessverre på en prostituert.

Anonymkode: cca90...74c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så lenge de er åletrange så er det sexy

Er åletrange jeg tenker på, liker ikke posete bukser

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei takk. Svart skinnbukse er forsåvidt ok, men med en rød skinnbukse ligner du dessverre på en prostituert.

Anonymkode: cca90...74c

Heller ligne på en prostituert enn enn en grå mus i kordfløyelsbukser😎

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er åletrange jeg tenker på, liker ikke posete bukser

Helt tettsittende og trange røde skinnbukser er veldig sexy, men de må som sagt være pinetrange

• Liker 1
Skrevet

Skal ekstremt mye til for å være sexy i skinnbukse. De fleste ser helt jævlige ut i dem.

Hvis du en sånn kropp, og passform på buksene slik at du ser ut som disse jentene når du tar dem på, så er svaret ja. Ellers er det nei:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En bukse i seg selv er ikke sexy. Hvis du er sexy så er du også sexy i en rød skinnbukse. Hvis du ikke er sexy er du fortsatt ikke sexy om du tar på en rød skinnbukse. Klær i seg selv spiller veldig lite rolle for meg og mange andre menn, men i den grad de betyr noe er det om de kan fremheve dine fine trekk, gjøre deg mer feminin. 

Anonymkode: d90fa...0c5

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (22 minutter siden):

Skal ekstremt mye til for å være sexy i skinnbukse. De fleste ser helt jævlige ut i dem.

Hvis du en sånn kropp, og passform på buksene slik at du ser ut som disse jentene når du tar dem på, så er svaret ja. Ellers er det nei:

Har en slank kropp flat mage liten å petit. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, da blir det ikke helt katastrofe i hvertfall, men man bør vel ha litt booty for at det skal funke også.

Men når jeg tenker over det, så er vel egentlig svart det beste uansett, er det ikke? Mørk oxblood skinn kan være kult, keen på en motorsykkeljakke i den fargen selv faktisk, og det er jo en rødtone, men utover det så skal man være forsiktig før det plutselig blr litt sånn dårlig 90tallsvibes på det. Hvis vi snakker knall rød så vet jeg ikke helt. Vanskelig å si, men man kan fort ende opp med at det ikke ser noe mer sexy ut en sort, men bare mye mer billig ut om du skjønner. 

Tenker litt det her, og det ser jo ikke ille ut hvis man har kroppen hennes, men ville det ikke sett bedre ut svart?

87d3f7110e4d972252be4d29444c8826.jpg

Endret av Kipling
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Kipling said:

Ok, da blir det ikke helt katastrofe i hvertfall, men man bør vel ha litt booty for at det skal funke også.

Men når jeg tenker over det, så er vel egentlig svart det beste uansett, er det ikke? Mørk oxblood skinn kan være kult, keen på en motorsykkeljakke i den fargen selv faktisk, og det er jo en rødtone, men utover det så skal man være forsiktig før det plutselig blr litt sånn dårlig 90tallsvibes på det. Hvis vi snakker knall rød så vet jeg ikke helt. Vanskelig å si, men man kan fort ende opp med at det ikke ser noe mer sexy ut en sort, men bare mye mer billig ut om du skjønner. 

Tenker litt det her, og det ser jo ikke ille ut hvis man har kroppen hennes, men ville det ikke sett bedre ut svart?

Ja takk begge deler vil jeg si

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er forsåvidt et eksempel på oxblood skinnbukser, som jeg syns ser mindre tacky ut enn knallrød.

m_5cdff955bb22e3d288967b2b.jpg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Kipling said:

Forskjell på hva popstjerner kan bruke på scenen og hva vanlige folk bør gå med til hverdags.

Anonymkode: 66e7d...8c6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (11 minutter siden):

Her er forsåvidt et eksempel på oxblood skinnbukser, som jeg syns ser mindre tacky ut enn knallrød.

m_5cdff955bb22e3d288967b2b.jpg

Var fone di buksene også, men buksene jeg har tenkt å bestille er vanlig rød☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig Harry. Forbinder det med en cowboy-Laila røy på 52 som røyker som en skorstein og henger på bar 

Anonymkode: 4e523...2dc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja da blir de jo fort litt tacky, men det kommer ann på bruken.

Skal dette være pene og fasjonable, men også sexy bukser du kan bruke ute på date-night slik at han sikler hele kvelden før dere kommer hjem igjen?

Eller skal dette være hore-buksene du tar på hjemme som en del av forspillet, sammen med pisk og håndjern, slik at alle vet i god tid at han ikke kommer til å ha noen kroppsvæsker igjen før kvelden er omme?

Hvis det er nr 1 ville jeg nok styrt unna knallrød, og heller brukt sorte eller noe som de oxblood jeg linka.

Hvis det er nr 2.... rock on 😁

• Liker 1
Skrevet

Går sikkert helt greit. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Link?

Anonymkode: 13276...3dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...