Gå til innhold

Mensmurringer ei uke før mens

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan det være et tidlig tegn på graviditet? Ca 6-7 dager til forventet mens. Nå kjenner jeg svake mensmurringer. Bruker å ha det sånn her timer før mens kommer. 

Anonymkode: 52da6...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kan det være et tidlig tegn på graviditet? Ca 6-7 dager til forventet mens. Nå kjenner jeg svake mensmurringer. Bruker å ha det sånn her timer før mens kommer. 

Samme her... kjennes ut som om mensen er på tur..  Ikm søndag eller mandag... Krysser fingre for at det er et tidlig tegn 😅

Anonymkode: 1a016...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her... kjennes ut som om mensen er på tur..  Ikm søndag eller mandag... Krysser fingre for at det er et tidlig tegn 😅

Spennende 😀 bra det ikke bare er meg som tenker det. Lett å overtenke, så blr vel egentlig ikke tolke noe som helst. Men, lettere sagt enn gjort. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spennende 😀 bra det ikke bare er meg som tenker det. Lett å overtenke, så blr vel egentlig ikke tolke noe som helst. Men, lettere sagt enn gjort. 

ts

Haha ja alt tolkes og vris på her 😅🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mensmurringer før IKM da jeg ble gravid første gang, men mistet. Neste syklus hadde jeg ingenting før IKM, da fikk jeg positiv test og så kom murringene. Er nok veldig individuelt også! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...