Gå til innhold

Er det Turn-on hvis daten er en prepper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vekker det lysten i deg? 

Anonymkode: 9ad86...c4f

Videoannonse
Annonse
Gjest MuggenKanari
Skrevet

Kommer an på hvor mye prepp han driver med. 

AnonymBruker
Skrevet

Som i dooms day preppers? Nja.. de er interessante mennesker. Kan vel ikke akkurat si de gjør meg våt i trusa alene nei😅 Kommer vel an på hvordan de ellers er som personer? 

Anonymkode: 4e8ad...488

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8187c...bd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei!!!!!!

Anonymkode: 78a4c...3e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Om prepperen har liggendes et par kalashnikov med full ammunisjonskasse, istedet for 50 kilo med dopapir og noen hermetikkbokser….så kan det hende jeg blir litt våt i trusa. 

Anonymkode: a3f39...47c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke noe særlig med en mann som kan skade eventuelle fremtidige barn med paranoiaen sin og gi dem et forvrengt bilde av virkeligheten foret opp av konspirasjonsteorier.

Anonymkode: 2d994...dfd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forbereder seg til dommedag? Nei. Men synes det er tiltrekkende med menn som liker å ha ting i orden, derunder beredskapslager. 

Anonymkode: c47cd...c2c

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til: gjerne en jeger :)

Anonymkode: c47cd...c2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei 😅

Anonymkode: f0e30...834

AnonymBruker
Skrevet

Naii

Anonymkode: 51801...ec9

Skrevet

Kommer veldig an på. Jeg liker handy menn som er selvhjulpne og klarer seg ute i skogen. Det er turnon. Syns ikke det er noe galt å ha et lager med mat, vann, verktøy og en plan hvis en krise skulle inntreffe heller. 

Men de som omtaler seg selv som preppers er jo gjerne QAnons, Trump tilhengere og Alex Jones fans og det er turnoff og dealbreaker for meg! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, ikke noe særlig med en mann som kan skade eventuelle fremtidige barn med paranoiaen sin og gi dem et forvrengt bilde av virkeligheten foret opp av konspirasjonsteorier.

Anonymkode: 2d994...dfd

Du, nå er du veldig svart-hvitt her. Det kan faktisk bli verdenskrig igjen. Det har skjedd før, og selv om vi er i 2022 og har levd fint og beskyttet de siste 30 årene kan ting endre seg. 

Anonymkode: f1bd6...884

Skrevet

Det spørs jo helt på hvordan det utarter seg. Om hun har et par organiserte nødkasser på loftet, er god på førstehjelp, vet hvordan hun gjør opp et bål og vet hvilke røtter som er spiselig, er det jo bare fint. Kanskje jeg kan lære litt. Det blir derimot litt annerledes hvis hun er besatt av våpen, er intenst skeptisk til mediene, staten og medisiner, og ikke klarer å slutte å snakke om Davos, NWO og falske flaggoperasjoner.

• Liker 1
Skrevet

Det er rart å tenke på at disse gærne, konspiratoriske prepperne potensielt kan forvandles fra livsfjerne, koko-utskudd til apokalypsens helter i et dystopisk fremtidsscenario. Det kan sikkert være en turn-on for enkelte, om den tid kommer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...